Uskossa on ihana olla

Vaikka tulisi pimeitäkin päiviä tai aikakausia. Sitä vain jaksaa, kun muistaa oman etsintänsä, uskoontulonsa ja tietää sen, mitä Jeesus kärsi (ja kärsii) minun puolestani.
Jos nyt elät etsikkoaikaa, niin vastaa Jumalalle Kyllä. Älä kulje aikasi ohi, koska ei voi olla varma tulevasta.

12

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jaksaahan sitä, kunnes ei enää jaksa.

      • Olet tähän asti jaksanut, kun olet siinä kirjoittamassa. Ja jaksat edelleenkin.


    • JeesusKänni

      Brilantti on selvästi päihtynyt. Uskonnot ovat päihteitä siinä missä alkoholi ja heroiini. Laillinen ja turvallinen keino paeta todellisuutta.

      • Kyllä. Päihtynyt Pyhän Hengen viinistä. Siitä ei tule krapulaa (¤_¤)


      • Briljantti kirjoitti:

        Kyllä. Päihtynyt Pyhän Hengen viinistä. Siitä ei tule krapulaa (¤_¤)

        Älä koskaan sano ei koskaan.

        Jos nimittäin selviät joskus uskonharhastasi, voi krapula olla megalomaaninen.


      • Briljantti
        he-ma kirjoitti:

        Älä koskaan sano ei koskaan.

        Jos nimittäin selviät joskus uskonharhastasi, voi krapula olla megalomaaninen.

        Ehei, ehei. Megakankkuset on koettu kerran jos toisenkin, mutta se on taaksejäänyttä elämää. Tämä humala päättyy aivan toisin.


      • Ooh...Tipotal

        Jokainen polku päättyy rotkon pohjalle. Sieltä ei herrasi sinua pelasta.


    • SiunaustaElämääsi

      Aamen ja kiitos Herralle! Eikö Jumala olekin hyvä? Rakastan Häntä.

      "Et saa koskaan unohtaa voiman lähdettä, jonka ääreen sinulma on välitön pääsy silloinkin kun vaikeana hetkenä tunnet joko epäuskoa tai hetkellistä haluttomuutta etsiä Minua."

      "Aina kun Minun annetaan puhua Henkeni kautta, kuten nyt, sinussa alkava muutos uudistaa lopulta täydellisesti tilanteen, jossa olet.

      Pidä toivosi elossa kiittämällä Minua siitä, että minulle on kaikki mahdollista."

      "Itsensä ravitseminen Minun Sanallani ei ole koskaan niin välttämätöntä kuin silloin, kun kiusaus hengelliseen lannistumiseen on suuri."

      (Lainaukset John Woolleyn kirjasta Minä olen sinun kanssasi s. 155)

      • RakastanHäntä

        Aamen ja kiitos Herralle! Eikö Jumala olekin hyvä?

        "Et saa koskaan unohtaa voiman lähdettä, jonka ääreen sinulla on välitön pääsy silloinkin kun vaikeana hetkenä tunnet joko epäuskoa tai hetkellistä haluttomuutta etsiä Minua."

        "Aina kun Minun annetaan puhua Henkeni kautta, kuten nyt, sinussa alkava muutos uudistaa lopulta täydellisesti tilanteen, jossa olet.

        Pidä toivosi elossa kiittämällä Minua siitä, että minulle on kaikki mahdollista."

        "Itsensä ravitseminen Minun Sanallani ei ole koskaan niin välttämätöntä kuin silloin, kun kiusaus hengelliseen lannistumiseen on suuri."

        (Lainaukset John Woolleyn kirjasta Minä olen sinun kanssasi s. 155)


      • niin.on

        "Aina kun Minun annetaan puhua Henkeni kautta, kuten nyt, sinussa alkava muutos uudistaa lopulta täydellisesti tilanteen, jossa olet.

        Pidä toivosi elossa kiittämällä Minua siitä, että minulle on kaikki mahdollista."


    • helvettiäeiole

      Ja mitäs aloittaja on minun hyväkseni koskaan tehnyt? Minulta vietiin kaikki,aivan kaikki,mikä minulle oli elämässäni merkityksellistä ja minut jättivät uskovaiset jotka olivat olleet vuosikaudet "perheeni" yksin ja siinä pimeydessä kun olin itsemurhan partaalla huutaen Jumalaa,joka ei koskaan vastannut minulle mitään vuosien ajan,niin ihmettelen todella että mitäs aloittajan kaltainen ihminen voisi minulle tai kaltaisilleni koskaan antaa? Jumalaa ei ole-on vain ihmisten keskinäinen vahvemman oikeus ja vallanhimo,kaikissa yhteisöissä ja yhteiskuntaluokissa. Uskovaiset ovat harhaisia pellejä!!!

    • to_y

      Minäkin olen uskossa ja se on vapauttava olotila. On huojentavaa tietää että on olemassa Jumala joka rakastaa ja välittää ihmisestä yksilönä. Rukouksissa saa heittää huolet ja omat vajavaisuudet Isän kannettavaksi. Raamattua lukemalla oppii tuntemaan Jumalan persoonana joka on rakastava maailmankaikkeuden luoja. Seurakunnassa tapaa Kristuksen yhteydessä olevia uskovia Pyhän Hengen ohjauksessa. Jumalan rakkaus ilmenee hänen pojassaan Jeesuksessa kristuksessa meidän pelastajassa ja Herrassa.

      Johannes 3: 16
      "Jumala on rakastanut maailmaa niin paljon, että antoi ainoan Poikansa, jottei yksikään, joka häneen uskoo, joutuisi kadotukseen, vaan saisi iankaikkisen elämän."

      Siunausta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      127
      1894
    2. Se ääni ja

      Olemus vaan, kyl teis jotain samaa on ja samoja luonteenpiirteitäkin löytyy vaikka paljon on höpöäkin mukana 😍😂🤭 vaik
      Ikävä
      13
      1764
    3. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      117
      1363
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1166
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      67
      1154
    6. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      201
      1098
    7. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      63
      943
    8. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      913
    9. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      50
      881
    10. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      178
      880
    Aihe