likainen legenda

satusetälapista

Ihminen on luotu Swedenin puutarhassa. Siellä myös sijaitsee aikamme betlehem jossa siunattu kristillisyys on tällä viimeisellä etsikon ajalla eläväksi syntynyt. Siellä hallitsee aikojen loppuun asti kallis hengellinen hallitus jonka pyhänhengen valossa antamat neuvot ovat oikeita. Pohjoisswedenin äitiseurakunnasta olemme aina avun ja kalliit neuvot saaneet. Siellä siunattu kristillisyys elää onnellisena elämänsä loppuun asti. Sen pituinen se. Ensi kerralla kerron taas uuden sadun joka perustuu Jumalansanaan yhtä vähän kuin tämä legenda.

3

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • teuta01

Ei voi olla noin ,ja siksi kait sen Legendaksi nimititkin .
      Swedenin puuhtara ei voi olla ,niin pohjoisessa , Hengellinen Hallitus
      Ei voi olla siellä ,koska siellä ei ole enää 1996 -98 jälkeen ollut enää
      Pyhää Henkeä ,vaan luulo henki .. en sano paremmin ...
      .
      Vai äitiseurakunnalta ,olette saaneet oikea neuvot ,ja avun Kuitenkin
      minä olen luullut Että apu tulee HERRALTA ,JUMALALTA ,JEESUKSELTA
      Ei ihmiseltä. Sentähden minusta on , siunattu Krisrtillisyys siinä missä
      Vapahtajamme asuu meidän kanssa , Ja se on Jerusalem. Jossa myös
      Jumala asuu meidän kassamme .
      .
      Ja siellä ei tarvita valoja Sillä heistä lähtee valo . Samoin siellä monia
      asioita jotka esim. Ei ole vilu ,eiole nälkä , siellä tunnetaan toisiamme ,
      ei ,ole sairautta , Kaikki on n.30 v.vanhoja jotka on ennen kuolleet ne
      vanhenee ,ja jotka on jälkeen kuolleet ,ne nuortuu, Siellä ei huolita .
      siellä ei naida . Ei sinne pääse Varkaat , ei valehtelijat, ei saa ta nan orja
      sillä heillä on oma kadotus ,ja Tulijärvi.

• OikiasaOotValitettavasti

Nyt se oikein likaiseksi muuttui, kun iisaksonilaiset pääsivät johtoon ja vaativat jokaista luottamaan Jumalan sanan sijasta itseensä.

• teuta01

"Oikiassa oot".
        .
        Taivaan Isän teke Eedenin tarha ,Paratiisi. on valmistunut noin 7658 vuotta sitten
        Kun hetken päästä Hän joutui ihmisen Siltä pois sulkemaan Syntiin Langeemuksen
        takia ,illan suussa samana päivänä , kun Hän oli heidäät Luonutkin, illan suussa .
        .
        Kun a e oli ottaneet kielletyn puun hedelmää , Jollakin signaalilla tuli tieto taivaaaseen. Ja koska HERRAN tuloon menee n.tunti . HERRA huutaa ensin missä olet AADAM. Hän vastaa pöheiköstä , minä lymysin kun minä olen alasti .
        .
        HERRA kysyy kuka sinulle sanoi ,että olet alasti ,vai oletko syynyt siitä puusta
        josta MINÄ:kielsin sinua syömästä , vaimo jonka annoit oleman minun kanssani
        antoi minulle siitä puusta ,ja minä söin. , ja kun Aadam oli syönyt heidän silmänsä
        molempien aukesi ,ja he huomasivat olevansa alasti , .
        .
        Ja he lymysivt' , ja sitoivat viikunapuun lehtiä itselleen vyöverhoksi. ja jonkin ajan kuluttua he kuulivat ;kunka HERRA JUMALA käyskenteli Paratiisissa illan viile-ydessä,mies vaiimoineen lymysi HERRAN JUMALAN kasvojen edestä paratiisin puiden sekan

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      62
      2099
    2. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      4
      1756
    3. Miten kestätte tyhmiä?

Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa
      Sinkut
      231
      1222
    4. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      900
    5. Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?

Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki
      Tv-sarjat
      20
      832
    6. Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä

Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.
      Kaste
      57
      826
    7. Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50

Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?
      Ikävä
      100
      713
    8. Onko se liikaa pyydetty

Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin
      Ikävä
      38
      678
    9. Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun

mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?
      Sinkut
      92
      659
    10. Kaatopaikka Inhassa

Kuka omistaa kyseisen kaatopaikan? Näkymä tielle kammottava!
      Ähtäri
      18
      656
    Aihe