Ihminen on luotu Swedenin puutarhassa. Siellä myös sijaitsee aikamme betlehem jossa siunattu kristillisyys on tällä viimeisellä etsikon ajalla eläväksi syntynyt. Siellä hallitsee aikojen loppuun asti kallis hengellinen hallitus jonka pyhänhengen valossa antamat neuvot ovat oikeita. Pohjoisswedenin äitiseurakunnasta olemme aina avun ja kalliit neuvot saaneet. Siellä siunattu kristillisyys elää onnellisena elämänsä loppuun asti. Sen pituinen se. Ensi kerralla kerron taas uuden sadun joka perustuu Jumalansanaan yhtä vähän kuin tämä legenda.
likainen legenda
3
<50
Vastaukset
- teuta01
Ei voi olla noin ,ja siksi kait sen Legendaksi nimititkin .
Swedenin puuhtara ei voi olla ,niin pohjoisessa , Hengellinen Hallitus
Ei voi olla siellä ,koska siellä ei ole enää 1996 -98 jälkeen ollut enää
Pyhää Henkeä ,vaan luulo henki .. en sano paremmin ...
.
Vai äitiseurakunnalta ,olette saaneet oikea neuvot ,ja avun Kuitenkin
minä olen luullut Että apu tulee HERRALTA ,JUMALALTA ,JEESUKSELTA
Ei ihmiseltä. Sentähden minusta on , siunattu Krisrtillisyys siinä missä
Vapahtajamme asuu meidän kanssa , Ja se on Jerusalem. Jossa myös
Jumala asuu meidän kassamme .
.
Ja siellä ei tarvita valoja Sillä heistä lähtee valo . Samoin siellä monia
asioita jotka esim. Ei ole vilu ,eiole nälkä , siellä tunnetaan toisiamme ,
ei ,ole sairautta , Kaikki on n.30 v.vanhoja jotka on ennen kuolleet ne
vanhenee ,ja jotka on jälkeen kuolleet ,ne nuortuu, Siellä ei huolita .
siellä ei naida . Ei sinne pääse Varkaat , ei valehtelijat, ei saa ta nan orja
sillä heillä on oma kadotus ,ja Tulijärvi. - OikiasaOotValitettavasti
Nyt se oikein likaiseksi muuttui, kun iisaksonilaiset pääsivät johtoon ja vaativat jokaista luottamaan Jumalan sanan sijasta itseensä.
- teuta01
"Oikiassa oot".
.
Taivaan Isän teke Eedenin tarha ,Paratiisi. on valmistunut noin 7658 vuotta sitten
Kun hetken päästä Hän joutui ihmisen Siltä pois sulkemaan Syntiin Langeemuksen
takia ,illan suussa samana päivänä , kun Hän oli heidäät Luonutkin, illan suussa .
.
Kun a e oli ottaneet kielletyn puun hedelmää , Jollakin signaalilla tuli tieto taivaaaseen. Ja koska HERRAN tuloon menee n.tunti . HERRA huutaa ensin missä olet AADAM. Hän vastaa pöheiköstä , minä lymysin kun minä olen alasti .
.
HERRA kysyy kuka sinulle sanoi ,että olet alasti ,vai oletko syynyt siitä puusta
josta MINÄ:kielsin sinua syömästä , vaimo jonka annoit oleman minun kanssani
antoi minulle siitä puusta ,ja minä söin. , ja kun Aadam oli syönyt heidän silmänsä
molempien aukesi ,ja he huomasivat olevansa alasti , .
.
Ja he lymysivt' , ja sitoivat viikunapuun lehtiä itselleen vyöverhoksi. ja jonkin ajan kuluttua he kuulivat ;kunka HERRA JUMALA käyskenteli Paratiisissa illan viile-ydessä,mies vaiimoineen lymysi HERRAN JUMALAN kasvojen edestä paratiisin puiden sekan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee622099Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."41756Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2311222En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin71900Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki20832Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.57826Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?100713Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin38678Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun
mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?92659- 18656