Missä ammattikorkeakoulussa voi opiskella merkonomiksi?
Merkonomiksi
10
1290
Vastaukset
- Toimitusten johtaja
Ei missään.
- merkonomi/tradenomi
Kiitän kaikkien vastausta odottaneiden puolesta Ramille antamastasi tyhjentävästä vastauksesta.
Muuta en kommentoi, vaikka mieleni tekisi. KIITOS! - Toimitusten johtaja
merkonomi/tradenomi kirjoitti:
Kiitän kaikkien vastausta odottaneiden puolesta Ramille antamastasi tyhjentävästä vastauksesta.
Muuta en kommentoi, vaikka mieleni tekisi. KIITOS!Mikäli sinua ylenpalttisesti häiritsee se tosiasia, että annoin esitettyyn kysymykseen faktuaalisesti täysin oikean vastauksen, en minä voi asialle yhtään mitään.
Muuta en kommentoi, vaikka mieleni tekisi. OLE HYVÄ!
- täältä
Ei missään. Liikealan toisen asteen koulutuksesta merkonomeja sitävastoin valmistuu. Liiketalouden perustutkinnon tutkintonimike on MERKONOMI.
Selvennyksen vuoksi: toisen asteen koulutuksella tässä yhteydessä tarkoitetaan ammatillista koulutusta. Ammattikorkeakoulu taas on eri asia.- merkonomi/tradenomi
Yhtä napakasti vastattu, kuin toimitusten johtajaltakin. Ei tästä nyt selviä vastausta Ramin kysymykseen.Selvennys olisi vaatinut myös selvennyksen, mistä ei ehkä olisi selvinnyt mikään.
- AMK-Kundi81
Eikö ammattikorkeakoulusta valmistuta ammattiin eli se on siis ammattikoulu!? Ammattikoulusta voi olla merkonomi?
- myös
AMK-Kundi81 kirjoitti:
Eikö ammattikorkeakoulusta valmistuta ammattiin eli se on siis ammattikoulu!? Ammattikoulusta voi olla merkonomi?
Mikäs lääkäri on? Ammattihan se!!! Joten lääkis on ammattikoulu.
- täältä vaikkapa
merkonomi/tradenomi kirjoitti:
Yhtä napakasti vastattu, kuin toimitusten johtajaltakin. Ei tästä nyt selviä vastausta Ramin kysymykseen.Selvennys olisi vaatinut myös selvennyksen, mistä ei ehkä olisi selvinnyt mikään.
Mitä kohtaa et ymmärtänyt? Rami kysyi missä ammattikorkeakoulussa voi opiskella merkonomiksi ja vastauksessa luki: "ei missään".
Pitääkö vielä yksinkertaistaa?
- ammattikorkeakoulussa trade...
Liiketalouden peruskoulutusta antaa meilläpäin Etelä-Karjalan Ammattiopisto.Katso: www.ekamo.fi
Ammattikorkeakoulussa valmistuu tradenomeja.Katso myös: www.scp.fi
Olen opiskellut molemmissa oppilaitoksissa ja saanut merkonomin ja tradenomin koulutuksen. Olen erittäin tyytyväinen saamaani opetukseen ja olen myös tyytyväinen tutkintoihin, joita voin hyödyntää työssäni. älä kuuntele niitä, joiden mielestä merkonomeja tai tradenomeja on liikaa. Sinä yksin ratkaiset oletko tutkintoinesi liikaa työ- ym. markkinoilla.Opiskele hyväksi merkonomiksi ja näytä että olet tarpeellinen täällä yhteiskunnassa.Päteviä ammattilaisia ei ole koskaan liikaa olivatpa he opiskelleet mitä tahansa.- Toimitusten johtaja
Tämäkö sitten mielestäsi on kysymykseen hyvä ja selvä vastaus?
Joudun edelleenkin pidättäytymään pidemmälle menevästä kommentoinnista, ettet vedä loppujakin herneenpalosta sieraimiisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?6779303Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3603586Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi4682454- 1381486
- 371483
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl141353Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1091322- 941207
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h651147Hyvät valeet myllyistä
Tuuliviirit valehtelee myllyjen vaikutusta. Äänet kuuluu jopa kilometrien päähän. Se ei pidä paikkaansa. Eläimet häviää771070