Olet vieläkin täällä

Anonyymi-ap

Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua.

En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse haluat ja jos sinulla on ikävä, mutta minä en sitä tee.

Sinä näet tämän viestin ja tiedät heti että tämä on minulta. Minä puolestani tunnen, kun luet tämän.

Monet täällä ovat hieman mielenterveysongelmaisia mutta minä en ole. Olen vain selvänäköinen.

Sinun lisäksesi eräs toinen ihminen miettii minua usein. Tunnen hänenkin energiansa.

65

1095

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jep, näin on 🤣

• Anonyymi

Minä en jahtaa sinua, tulet jos tulet. 🙏🏻

• Anonyymi

Tunnetko mitä nyt lähetän?

• Anonyymi

Hän ei kommentoi tuolla tavalla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hän ei kommentoi tuolla tavalla

Ei niin, hän on kuuliainen enkeli. 😇 Tämä on vain joku visvapeikko, ei kannata välittää..

• Anonyymi

Uskomme tämäkin, kaikkea hyvää🙏

• Anonyymi

Oot joku ulkopuolinen

• Anonyymi

Miten sinuun voi ottaa yhteyttä, kun et vastaa takaisin koskaan?

• Anonyymi

Et ole hän. Olen aina vastannut hänelle.

Ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et ole hän. Olen aina vastannut hänelle.

Ap

Niin oot kyllä😊rakastatko mua?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin oot kyllä😊rakastatko mua?

Rakastan 😊 vaikka en ole ap. Mutta tunnen energiasi.

• Anonyymi

Millä tavalla tämä aloittajaaedän vastaamattomuus ilmenee- sitenkö, ettei hän vastaa kysymyksiisi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Millä tavalla tämä aloittajaaedän vastaamattomuus ilmenee- sitenkö, ettei hän vastaa kysymyksiisi?

Tosi harmi jos näin. Kyllä se kaikille vielä päivä paistaa risukasaan tai tiedonjano ratkeaa tavalla tai toisella metatexti

• Anonyymi

Oho olipa outoa! Monesti luulee kaikkea ja mielikuvitus tekee tepposet! Ainakin ite oon erehtynyt monesti, vaikka vaistoankin paljon. Mutta en kaikkea ja Luojalle kiitos siitä hyvästä. Ihminen oot sinäkin

• Anonyymi

Tämä ei ole outoa vaan aivan luonnollista meille, joilla on tämä kyky.

Ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ap

Olisi mielenkiintoista tietää enemmän näistä kyvyistä kun itse olen niille vastaanottavainen myös.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olisi mielenkiintoista tietää enemmän näistä kyvyistä kun itse olen niille vastaanottavainen myös.

Näistä kyvyistä on olemassa paljon materiaalia kirjoissa ja netissä. Toivotan sinulle menestystä niiden kehittämiseen. Käytännössä on kyse kuudennen chakran moitteettomasta toiminnasta, mutta koko kehon, mielen ja sielun energian täytyy olla tasapainossa, ennen kuin mikään yksittäinen chakra voi toimia hyvin. Minä opin sen jo Vedanta-kirjallisuudesta, silloin kun elin Intiassa satoja vuosia sitten.

Jos sinut on jossain aikaisemmassa elämässä tapettu selvänäköisyyden vuoksi, sinun täytyy ensin antaa se anteeksi itsellesi ja surmaajillesi. Muuten sielussasi on este, jonka vuoksi et saa taitoa kehitettyä.

Ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näistä kyvyistä on olemassa paljon materiaalia kirjoissa ja netissä. Toivotan sinulle menestystä niiden kehittämiseen. Käytännössä on kyse kuudennen chakran moitteettomasta toiminnasta, mutta koko kehon, mielen ja sielun energian täytyy olla tasapainossa, ennen kuin mikään yksittäinen chakra voi toimia hyvin. Minä opin sen jo Vedanta-kirjallisuudesta, silloin kun elin Intiassa satoja vuosia sitten.

Jos sinut on jossain aikaisemmassa elämässä tapettu selvänäköisyyden vuoksi, sinun täytyy ensin antaa se anteeksi itsellesi ja surmaajillesi. Muuten sielussasi on este, jonka vuoksi et saa taitoa kehitettyä.

Ap

No nyt meni metsään😆en ole noista mitään hoitanut enkä tehnyt. Kyllä tämä minulla naisella on ollut aina. Vasta olen myöntänyt sen olemassa olon. Ennen siitä vain yhdessä naureskeltiin kun ostettiin kaupasta aina samat kotiin tuomiset😉soitettiin toisille samaan aikaan tmstai laitettiin viesti. Tunnen melkein kaikki hännen ajatukset vaikka hän on kaukana. Mutta ei olla yhdessä. Nyt takaisin liveen☕️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No nyt meni metsään😆en ole noista mitään hoitanut enkä tehnyt. Kyllä tämä minulla naisella on ollut aina. Vasta olen myöntänyt sen olemassa olon. Ennen siitä vain yhdessä naureskeltiin kun ostettiin kaupasta aina samat kotiin tuomiset😉soitettiin toisille samaan aikaan tmstai laitettiin viesti. Tunnen melkein kaikki hännen ajatukset vaikka hän on kaukana. Mutta ei olla yhdessä. Nyt takaisin liveen☕️

Anteeksi kirj virheet kiire🏃‍♀️‍➡️en kuulu tänne
        Oli vika tänään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se minun mielestäni mennyt yhtään metsään.

Ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se minun mielestäni mennyt yhtään metsään.

Ap

Onpa aloittajaseyä kiinnostava feikkidialogi tämäkin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Anteeksi kirj virheet kiire🏃‍♀️‍➡️en kuulu tänne
        Oli vika tänään

I’m too old for this shiat too, big buddy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ap

Sullako chakrat pelaa moitteettomasti gubbe?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

I’m too old for this shiat too, big buddy

Mikähän tässä välilevennyksessä kiinnostaa näitä ammattiloukkaantujia. Ootte ehkä liian herkkiä tähän maailmaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikähän tässä välilevennyksessä kiinnostaa näitä ammattiloukkaantujia. Ootte ehkä liian herkkiä tähän maailmaan.

Ei se ole aitoa jos se pitää pakottaa ja mahtailla sillä. On jotain asioista mitä ei vain puhuta kaikille. Koska he eivät ole valmiita. Eikä varsinkaan yleisölle

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ap

Mistä ihmeen kyvystä puhut? En kyllä usko tuollaiseen joten hyvin skeptinen olen sen suhteen enkä paljoa arvoa laittaisi jos joku mies olisi hurahtanut johonkin astraalihumpuukiin.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ap

Toi selittääkin aika hyvin miks mun ihmissuhteet on tässä elämässä ihan penkin alla .
        Mä en oo lopettanut edellisen elämän karmaan niinku kuuluu vain oikeastaan lisännyt sitä
        Erittäin paljon itseasiassa..
        Mä oon tehny kaikkien kirjoitettujen oppien vastaisesti koko elämäni.
        Mitä tulee karman puhdistukseen

Kun palaan maapallolle takaisin taas
        Niin on iso työ parantaa kaikki pois .
        Hitto 2 eri elämän pahat teot ...

Minä en todennäköisesti ole yhteyksissä enää .
        Olen päättänyt kulkea toiseen suuntaan .
        Mun on suojeltava itseä nyt viimein .
        Ei yhtään enempää päimeyttä tai sairasta ajattelua. En kestä... En jaksa
        Samoin kun suojelen edelleen sitä toista .
        herkkää sydäntä myöskin .

Jos taaskin palaisin
        Tuhoasin molemmat .
        Olen kyllästynyt pimeyteen.
        Ja kauheisiin asioihin

Haluan nyt viimein jotain muuta
        Paljon parempaa ja kulkea viimeinkin kohti valoa... onhan täs ollu vuosikausia pimeää
        Halusin tutkiakki sitä puolta ihmismielessä
        Ja muutenkin kerätä tietoa.
        Et asioita osataan kohdata ja varoa paremmin
        Mut kaikki meni liian pitkälle

Olenko haikea ja surullinen niin kyllä.
        Menetin jotakin todella tärkeää ja arvokasta ..
        Se kuluu myös asiaan kun jokin kerran niin tärkeä loppuu ...
        Kannan myös hänen muistojaan sydämessä loppuelämän .
        Kukaan ei korvaa häntä minulle .

Hän oli ainoa koko maassa joka pystyi pysäyttämään minut niin etten tee lisää tuhoa..
        Särje ihmisten sydämmiä... Riko elämiä sun muuta mitä mun synkällä syntilistallani

Hän saa mennä .. On ansainnut paljon parempaa

Rakastin ja rakastan kai aina .
        Mutta yhteitemme ei ole terve aika turvallinen
        Joten on päätettävä todellakin siitä irti.

Nyt on se hetki et pitää olla taas vahva .
        Menneessä ja eilisessä roikkuminen ei ole vahvuutta .
        Vahvuutta ja rohkeutta on päästää irti kun on hyvät perusteet sille

Kiitos sinulle. AP
        Kun sait pohtimaan tästäkin kuvalmasta
        Minun (olen nainen ) ja miehen tilannetta...
        Tunnistan hänetkin jotenkin henkisesti kyvykkääksi tai herkäksi ..
        Kummallakin on pakko olla...
        Koska jaamme sielumme ...
        Hän toimii varmasti yhteiskunnassa koska voi vaikuttaa jos tahtoo niin.
        Minä taas enempi yksilö tasolla ...
        Ja seuraava tehtäväni sulkea kaikki pimeys pois mun elämästä ... Korjata asioita joita voi ja kantaa vastuuta ..
        Eikä taas paeta ...
        Olen muuttunut ..
        Ja Ihan uudessa alussa 🤍
        Naiselta

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ap

Ok, kiitos selvennyksestä. Minulla on erilaisia kokemuksia selvännäöstä. Voisin kutsua sitä mieluummin tietämiseksi. Enkä ole ainoa meidän perheessä.

• Anonyymi

Ei tullut vastausta. Näin olkoon.

• Anonyymi

Lähden kyllä pois mut ei näinkään energiat kohtaa ja sulaudu toisiinsa.

• Anonyymi

Täällähän sitä.

• Anonyymi

Kerro ap lukiko kaipaamasi ihminen aloituksesi?

• Anonyymi

Kyllä luki. Näin hänestä myös unta viime yönä. Sitä tapahtuu harvoin.

Ap

• Anonyymi

Heh, tämäkin olisi voinut olla minulta 😄
      Mutta tuntuu aika monen miehen energiat, jotka ajattelee. Kahden on voimakkaimmat.

• Anonyymi

Niitå on varmasti tuntenut oikein😁toinen on minua naista hyvin lähellä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niitå on varmasti tuntenut oikein😁toinen on minua naista hyvin lähellä

Onko sulla kättä pitempää siellä? Trolololoo

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko sulla kättä pitempää siellä? Trolololoo

Ja gubelle toki, on käynyt varmaan selväksi jo ainakin enimmäkseen.

• Anonyymi

Hmph just

• Anonyymi

Et tunne energiaani vaan näet sen IP-osoitteesta kun en saanut VPN.ää päälle...

• Anonyymi

Eikö sul oo palstasetä se torselainkin? Erittäin tarpeellinen kapistus varmaan sunlaisille ainakin

• Anonyymi

Näet hullu sen IP-osoitteesta kun en saanut VPN:ää päälle!

• Anonyymi

Onko sinulla palatasetä sellainen pelko persiissä, että suojauksesi on pettäneet?

• Anonyymi

Sinä olet vielä paljon sairaampi kuin olin ikinä näiden vuosien aikana osannut edes kuvitella.

• Anonyymi

Minä olin jo nukkumassa ei minulta nämä tällaiset ole.

• Anonyymi

Sairauteen liittyy aina se, ettei sydämessä ole rakkautta itselle tai muille, eikä ole toimintakykyä yhteiskunnassa. Minulla on molempia. Tunnen itseni hyvinvoivaksi.

Ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sairauteen liittyy aina se, ettei sydämessä ole rakkautta itselle tai muille, eikä ole toimintakykyä yhteiskunnassa. Minulla on molempia. Tunnen itseni hyvinvoivaksi.

Ap

Eli sinulla on aloittajasetä toisin sanoen hyvä pössis? Kiva kuulla

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ap

Normipaatti. Nurmikko kunnossa ja paidat silitetty? Ei se kauhea meriitti ole yhteiskunnassa. Mut hei, teitä tarvitaan veronmaksajina. Se on se pohjaton polkupyörä jota ei koskaan kohdistet tositarvitseville. Syy: kattokaa peiliin.

• Anonyymi

Eli nainen voi olla myös tekemättä mitään

• Anonyymi

Palstasedän tosi typerä höpötysmonologi.

• Anonyymi

Tunsitko kun luin tämän? Mihin aikaan luin tämän?

• Anonyymi

Olet juuri hetki sitten poistunut täältä.Olet ollut täällä koko päivän.

• Anonyymi
        UUSI

Ei pidä paikkaansa .
        Minä tulin käymään nyt yöllä vain s24
        Muuten olen tehnyt muuta kuin
        Ollut palstalla
        Ja olen vieläpä se jota haeskelet lukemaan.
        Sivusta

• Anonyymi

Olet myös saanut sulkeutumaan aika monta aloitustasi.

• Anonyymi

Mutta minulle olisi sinulle asiaa😊

• Anonyymi
      UUSI

Mä en tiedä missä kohtaan meni metsään niin se luottamus on vaan kovin tärkeä juttu. Kaikkea hyvää sinulle tuollainen kyky on melkoinen lahja ja myös ehkä joskus jopa hyvinkin raskas sellainen.

• Anonyymi
        UUSI

Se todellinen kuluttava rasite pahimmillaan .
        Varsinkin pimeän ja pahuuden rajalla tasapainoinen ..
        Henkilönä jolla on skorpioni ja vaaka vaikuttamassa tähtiin kirjoitettuna....

• Anonyymi
      UUSI

Antaa muiden puhua. Hänen kanssaan mulla on koti hänen luona. Vtun väliä ajalla tai muullakaan.

• Anonyymi
      UUSI

Oletko mies vai naisoletettu AP?

• Anonyymi
      UUSI

ikävä sua 😥💔 haliystävä 🤗💖🥀🎗

• Anonyymi
      UUSI

Kun verhotut merkitykset ja synkät aikomukset on hiottu viimeiseen asti pokeripersoonallisuuden palvoa fantasiarakenteitaan on hyvä noudattaa varovaisuutta sillä vesi totuuden kaivossa vääristää niin näkemyksen kuin havainnotkin.

• Anonyymi
      UUSI

No nyt ainakin olen täällä ja mietin mitä nokkelaa tähän kirjoittaisin🤔

• Anonyymi
      UUSI

Minäkin selaan näitä juuri. On vähän heikko olo kirja odottaisi tuossa.
      En ymmärrä miksi aloittaja ei aio olla yhteydessä enää koskaan. Tietenkään en ymmärrä, mutta siis voisiko hän kertoa meille miksi?

• Anonyymi
        UUSI

En kaipaa häntä elämääni. Tunnen vain, että hän kaipaa minua toisinaan.

Meillä molemmilla on myös puolisot.

Ap

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

En kaipaa häntä elämääni. Tunnen vain, että hän kaipaa minua toisinaan.

Meillä molemmilla on myös puolisot.

Ap

Minä ajattelen vähän noin hänen ajattelevan.

• Anonyymi
      UUSI

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?

Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      640
      8566
    2. Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen

KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      354
      3292
    3. Pikkunaiselle terkkuja

Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi
      Ikävä
      441
      2325
    4. Kuinka paljon on

Merkitystä seksillä kun valitset kumppania?
      Ikävä
      128
      1377
    5. Kauniit naiset

Ketkä ne on suomussalamen kauniimpie naisie?
      Suomussalmi
      34
      1365
    6. Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."

Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl
      Tv-sarjat
      15
      1295
    7. Kuka on mystinen heppamies?

Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel
      Kotimaiset julkkisjuorut
      109
      1231
    8. Muutto ei ratkaise mitään.

Sielläkin on naapurit. 😉 Nähdään?
      Ikävä
      94
      1147
    9. Olet vieläkin täällä

Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h
      Ikävä
      65
      1095
    10. Hyvät valeet myllyistä

Tuuliviirit valehtelee myllyjen vaikutusta. Äänet kuuluu jopa kilometrien päähän. Se ei pidä paikkaansa. Eläimet häviää
      Puolanka
      66
      949
    Aihe