Ketkä ne on suomussalamen kauniimpie naisie?
Kauniit naiset
111
5113
Vastaukset
- Anonyymi
Oletko sokea kun muilta kyselet.
- Anonyymi
TK:ssa on pari ihanaa 😍
- Anonyymi
naisie = mitä tarkoittaa ?
- Anonyymi
LumperiA kirjoitti:
Joo...ne on naesie.
Lumperilla pallit paukkuu!
- Anonyymi
Sumilla kaikki naiset kauniita
- Anonyymi
Entäpä komeimmat ja fiksuimmat miehet, onko heitä?
- Anonyymi
Miehiä harvassa. Aloittaja ei kuulu niihin. Aloittaja varmaan joku naisten vihaaja, katkera, peräkamari mamman poeka. Ja muutenkin, joka vaan haaveilee naisista päivä unissaan.
- Anonyymi
Onhan niitä komeita mutta fiksuja vähemmän
- Anonyymi
Ovat muuttaneet pois. Loput ovatkin muita ihmisiä halveksevia ja kyttääviä rupikonnia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne jotka ottaa tyylivinkkinsä laatusivuilta kuten https://vuodenmies.com/tyyli/
2vuotta vanha juttu! Pahasti myöhässä....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne jotka ottaa tyylivinkkinsä laatusivuilta kuten https://vuodenmies.com/tyyli/
Tähän liittyen: esihenkilöasemassa oleva voisi pukeutua kyllä fiksummin kuin täällä. Ei nyppyisiä Halpahalli neuletakkeja ja farkkuja. Vink vink Miilun esihlö MM
- Anonyymi
Blondit ne on parhaimpie
- Anonyymi
Varokaaha poijjat ku sukulaisia ovat kaikki keskennään. Haukutte ittiäni, jos sanotta jotahi rumaksi... Serkun pikkuserkku se on ja suvussa tulloo piirteet.
- Anonyymi
Ennen sanottiin että mitä serkumpi sitä herkumpi
- Anonyymi
Ja sen kyllä Vuokkilaisista huomaa.
- Anonyymi
Vähempi on naisellisia pullantuoksuisia naisia. Saati että osaa kukkoja tehdä. Yhden vain tiijän. Sekään ei alunperin paikkakuntalaisia
- Anonyymi
No mikähän siinä kukon teossa on niin vaikeeta. Heittämällä niitä tehhään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mikähän siinä kukon teossa on niin vaikeeta. Heittämällä niitä tehhään.
Niin juuri. Kyllä tapahtuu itsekullakin . Pottukukko lanttukukko , lohikukko. Tämä täkäläinen avokukko oli kyllä minulle outo leipomus aluksi. Savolainen muikkukukko se on parasta, umpikukko!
- Anonyymi
Vuokkilaisilla ei tosiaan kannata huuella ketään rumaksi😂😂
- Anonyymi
Kamala on sairaus minkä ovat lapsilleen jättänyt.. Murheellista.
- Anonyymi
Tällä kylällähän kaikki on muutenni sukua keskenään jos naista haluaa kannattaa lähtä kauemmas ehtimmään
- Anonyymi
Me muualta muuttaneet ei olla täällä sukua kenellekään!
- Anonyymi
Haaveilen eräästä punapäästä, uskaltais vaan mennä puheille... Sellanen taskuvenus
- Anonyymi
Haaveile sinä vaan. Haaveeksi taitaa jäädä 😂😂
- Anonyymi
Herra on hyvä ja menee puhumaan
- Anonyymi
Onhan Suomussalmella kauniita, ei paikkakuntalaisia naisia... Mutta onneksi te paikkakunnan kaljamahat ette tunnista näitä, niin saadaan me muualta olevat viedä parhaat pois...
- Anonyymi
Mitä tarkoittaa ei suomussalmelainen? Kiitos vastauksestasi jo etukäteen.
- Anonyymi
Sellanen joka ei ole syntyperäinen suomussalmelainen...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sellanen joka ei ole syntyperäinen suomussalmelainen...
Jaa 😁minäkään en oo syntyjäni täältä, mutt kaunista minusta saa millään.
- Anonyymi
Onhan se yksi upee blondi, tais olla punapääkin välillä. Se on kaunein. Vaan varattu on.
- Anonyymi
Varattukin voi olla saatavilla
- Anonyymi
Ei se oo este, vain hidaste
- Anonyymi
Kuka tämä varattu on?
Heräsi kiinnostus!? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varattukin voi olla saatavilla
Näyttää ainahi vatatut miehet olevan saatavilla.
- Anonyymi
Sylvi ..riukuriitta.rattoraija muutamia mainitakseni🤮🤮🤮
- Anonyymi
Sekä P..lu Liisa
- Anonyymi
Rattoleena pyöritti miehiä, miehen aviosööty ei ollut este, päin vastoin, jopa siskonkinmies mies kelpasi..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rattoleena pyöritti miehiä, miehen aviosööty ei ollut este, päin vastoin, jopa siskonkinmies mies kelpasi..
Näitä varatuista kiinnostuneita riittää niin miehissä kuin naisissakin. Näinköhän se sama kiinnostaa enää, jos onnistuu varatun suhteen hajottamaan vai lähteekö seuraavan varatun perään.
- Anonyymi
Poro-Sylvihän se on ykkönen. Lappalais Olga oli ennen ja Manta.. Rauha heille. RIP
- Anonyymi
Ei nykyaikana saa kommentoida kenenkään ulkonäköä, ei edes positiiviseen sävyyn.
- Anonyymi
Kuka on poro Sylvi
- Anonyymi
Auvisen sisarukset olivat niin kauniita ja haluttuja vaimo ehdokaita
- Anonyymi
1920 vai 1930 luvulla?
- Anonyymi
Moi
- Anonyymi
Minun vaimo tietysti ❤️✌🏻
- Anonyymi
Blondi isoilla tisseillä ja hyvällä perällä. Hoikka vyötärö ja pitkät hiukset. Mutta varattu on 😒
- Anonyymi
Ei tällä kylällä tuommosta ole
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tällä kylällä tuommosta ole
On käy viikottain kaupassa. Kaunis on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On käy viikottain kaupassa. Kaunis on.
Missä kaupassa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä kaupassa?
Ässässä
- Anonyymi
Olen työtön ja neitsyt 55 v
- Anonyymi
Hirveä kohtalo!
- Anonyymi
Lisäksi olen tanakahko 145 kg
- Anonyymi
Ja pääni muoto muistuttaa kananmunaa
- Anonyymi
Paino on vain numeroita, älä siitä masennu, halukkaita miehiä löytyy kyllä. Tärkein on kaikkien sumin miesten mielestä kaunis sielu.
- Anonyymi
Monet kouluttamottomat ja pieneksi kouluttautuneet tulee päästä haluamaansa töihin eli sellaiseen josta itse tykkää/pitää
- Anonyymi
Eli töihin ei tarvitse mennä ja palkkaa tulee etuja tulee yms muuta kivaa ja ex kiusaajia häiritään ja horny naisia raiskataan salaa missä paikassa haluaa ja maksetaan muiden verorahoista oma seksi naiselle
- Anonyymi
Meehän nukkumaan, eläkä yöllä täällä kirjoittele. Ilmankos oli sekava kirjoitus.
- Anonyymi
Kaikki naiset ovat kauniita.
- Anonyymi
Olen mies ja tuli mielipaha kun joku täällä kirjoittaa löydät mukavan miehen
- Anonyymi
Kauniimpie?
Polonen sinäkään et saa minkäälaista naista… - Anonyymi
Pysy vain sielä peräkamarissa ..äitin helemoissa..jos siskos käy niin pölläytä sitä alanutturaan …
- Anonyymi
Kaunis nainen saapui kaupunkiin ,kaunis nainen ja heti huomattiin ?
- Anonyymi
Kuka saapui ja mistä?
- Anonyymi
Anopilla on ainakin isot tissit. Niitä oon humalassa puristellu
- Anonyymi
Onko suomussalami tehty hevosesta ja särjistä, ei varmaan kovin hyvää ?
- Anonyymi
Kaks pogattu tänä iltana
- Anonyymi
Äiti tuo velliä uunin.pankolle
- Anonyymi
Kauneus on katsojan silmässä.....
- Anonyymi
Lopettakaa se perässä juokseminen, tykkään ihan jostain muusta.
- Anonyymi
Kaunis nainen saa kenet haluaa, vähemmän kauniit tyytyy mitä jäljelle jää...
- Anonyymi
Vähemmän kauniit saavat kyllä kenet haluavat, ei ole tarvetta tyytyä yhtään vähempään. Se ulkonäkö ei ole kaikille tärkein asia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vähemmän kauniit saavat kyllä kenet haluavat, ei ole tarvetta tyytyä yhtään vähempään. Se ulkonäkö ei ole kaikille tärkein asia.
Miehet on sen verran tyhmiä eläimiä että haluavat kauniin naisen. Jos on kaksi naista muuten ihan samanlaiset, toinen kaunis ja toinen ei niin kaunis, niin kumman luulet että mies valitsee?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miehet on sen verran tyhmiä eläimiä että haluavat kauniin naisen. Jos on kaksi naista muuten ihan samanlaiset, toinen kaunis ja toinen ei niin kaunis, niin kumman luulet että mies valitsee?
Ei se aina ole niin yksinkertaista. Itse sain tuon oman mieheni, vaikka olisi ollut ja on edelleenkin kauniimpia ympärillä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sen laihemman, tällä kylällä tykätään laudoista ja tikuista 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sen laihemman, tällä kylällä tykätään laudoista ja tikuista 🤣
10 tikkua laudalla...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rumat ne antaa kaikille, kauniilla on vara valita, kenelle antaa..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se aina ole niin yksinkertaista. Itse sain tuon oman mieheni, vaikka olisi ollut ja on edelleenkin kauniimpia ympärillä.
Miehet naivat vähemmän kauniin, vaikka olisi se kauniskin saatavilla.
Koska, jos on heikko itsetunto, niin mies luulee, ettei pysty pitämään kaunista naista, vaan hän tyytyy vähemmän kauniiseen.
Vaatii hyvän itsetunnon, kun miehet kuolaavat kauniin vaimon perään, se on nähty niin monta kertaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rumat ne antaa kaikille, kauniilla on vara valita, kenelle antaa..
Komeat mihet lähtee helposti kaikkien matkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Komeat mihet lähtee helposti kaikkien matkaan.
Se on niin, että nainen on naiselle susi. Ei olisi näitä eroja, jos naiset olisivat solidaarisempia toisilleen.
Aikoinaan minulla oli komea poikakaveri ja voi jumaliste, miten minulle puolitutut tytöt tekivät tikusta asiaa muka minun luo juttusille baarissa, mutta tosiasiassa tulivat keimailemaan poikakaverilleni. Se oli niin läpinäkyvää touhua, että oksetti.
Ja nythän nämä erot ovat aivan järkyttäviä, nykyään ei ole mitään häpyä tuolla touhulla.
Ja lapsethan erosta kärsii, on aivan itsepetosta sanoa, että se ei heihin vaikuta!
- Anonyymi
Olen ollut uuninpankolla jo kolme kuukautta laskeutumatta alas.
Itkettä mutta äiti tuo velliä pankollle - Anonyymi
Paukkuu pallit!
- Anonyymi
Nyt tuli kiire palleja paukuttamaan
- Anonyymi
Mies puhui kerran totena että ne joilla on vähemmän kaunis emannus, ovat valinneet sen näköisen siksi etteivät muut miehet kahtelisi. Korean emannuksen valihtoo sitten semmonen isäntä jolla on hyvä itsetunto.
- Anonyymi
Ja sitten kuolaavat salassa sen kauniin perään..
- Anonyymi
Taitaa mennä toisinpäin, naiset valitsee miehen.
Valintaa vaikuttaa muutama seikka jotka voi itse kukin todeta itse- Anonyymi
Näin onja aina ollut!
- Anonyymi
Tämä keskustelu aiheuttaa nyt riitaa, koska mieheni mielestä olen kaunein päällä maan, mutta mahtaako valehdella 🤬
- Anonyymi
Ae että se yksi blondi kaunotar ei oo näkyny pitkään aikaan asusteelenekko enää ämmässä
- Anonyymi
Täällähän minä
- Anonyymi
Vanhusten talolla
- Anonyymi
Ryysyrannasta
- Anonyymi
Hyvin säilyneet
- Anonyymi
Hyvin säilyneet
- Anonyymi
Hyvin säilyneet vanhukset
- Anonyymi
Suomussalmella ei ole kauniita naisia. On vain persejalkaisia n. 160 cm pitkiä n. 80 kg painavia akkoja. Luen myös itseni tähän joukkoon. Vittu,joo. Ruoka on hyvää ja se maistuu
- Anonyymi
Anteeksi vain, mutta minä olen 175cm pitkä. Enkä paina 80 kiloa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valehtelet!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sano vielä, että olet ukkoasi päätä pidempi.
- Anonyymi
Eli mielestäsi vain kaikki pitkät ovat kauniita?
- Anonyymi
Hyvä ettäruoka maistuu edes kun muita iloja ei enää paljon ole!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valehtelet!
En valehtele, painan 90 kiloa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En valehtele, painan 90 kiloa!
Ketä kiinnostaa. Pidä vaan omana tietonasi, vaikka painisit 150kg. Et oo pitkä ikäinen, tuota menoa.
Katsele jo hautapaikka. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sano vielä, että olet ukkoasi päätä pidempi.
Ei ku 2 päätä pitempi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli mielestäsi vain kaikki pitkät ovat kauniita?
Ei se niinkään ole.
Täällä kerran joku (mies?) vaikeroi, että miksi Suomussalmella kaikki naiset ovat noin 160 cm ja painavat 80 kg. - Anonyymi
Kokeile ötsenpicciä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se niinkään ole.
Täällä kerran joku (mies?) vaikeroi, että miksi Suomussalmella kaikki naiset ovat noin 160 cm ja painavat 80 kg.Suomussalmella kaikki miehet ovat noin 170cm ja 100kg tai enemmän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomussalmella kaikki miehet ovat noin 170cm ja 100kg tai enemmän.
Hyvä huomio tuokin. Olen samaa mieltä. Eivät ihan kaikki, mutta kyllä nuoriakin ylipainoisia näyttäisi olevan.
- Anonyymi
Niska on kuin sialla, ei yhtä paksu mutta likainen
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1442490Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2001181Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131091Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi298911- 66868
- 91867
- 53851
- 46839
- 56803