Ketkä ne on suomussalamen kauniimpie naisie?
Kauniit naiset
Anonyymi-ap
1487740
0Äänestä
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Hävettävä käytösHävettääkö sinua jokin?
- Tekisin SINUT ONNELLISEKSI NAINENMutta EHKÄ onni EI OLE mitä HALUAT.
- Mitähän sitä...Tsuumailin vähän muuallekin välillä ja törmäsin ajatuksiin, että miehen tulee suojella naista kaikelta pahalta. Mutta yhtään ei oltu eritelty mitä se kaikki paha on, jolta suojella. Jotenpas kysynkin kyselyikäni kyselyn…
- Kuka murtautu illalla kipparilleJotaki hampuusia kannettu ambulanssiin ja kipparin iso ikkuna palasina..Mitä tapahtunu??
- Tule sunnuntaina juna-asemalleKello kymmenen aikaan, tavataan siellä. Ainoa ja viimeinen tilaisuus tavata. Jos et tule niin et enää koskaan näe minua. En halua kirjoitella mitään, en halua kuulla selityksiä. Haluan tavata.
- Kuvittelin että oltiin läheisempiäYstäviä, tavallaan. Mutta ei sitten oltukaan sun näkökulmasta. Pettymys, mutta totun kyllä asiaan vähitellen.
- Myönnä poisLoukkaannuit mulle silloin aikoinaan? Ne viestit, väärinymmärrykset, kaikki. Miehelle
- Tiedätkö yhtäkään näistä "julkkiksista"? Elämäni biisi vieraslista la 10.10. hämmästyttääElämäni Biisissä on totuttu näkemään suomalaisia julkisuuden henkilöitä, jotka ovat koko kansalle tuttuja. Vieraita on ollut mm. viihteen, taiteen, tieteen, urheilun, politiikan ja kulttuurin saralta. Jos on ollut koko …
- Vappu Pimiä lataa suorat sanat MasterChef-kritiikistä: "Tee niin tai näin, niin se on aina..."Vappu Pimiä liittyi viime MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoon. Pimiän rinnalla tuomaroivat Helena Puolakka ja Henri Alén. Pimiä toi tuomarikolmikkoon näkemystä ja kulmaa huippuravintoloiden keittiöide…
- Omapahan on vikasi jos jää loppuelämän romanssi välistä kun haluat olla itsepäinen jääräJa tuomita, jotain mitä et kykene ymmärtämään, antamatta edes mahdollisuutta, vaikka olen tehnyt parhaani elämäni edistämiseksi ja oikeasti yrittänyt!! Itken tyynyyn... tuskin edes yhtä vuotta ilman itsetuhoisia ajatuks…
- Sahan puupulaSahalla pitää olla valtava puupula kun Varikkosuoran uudelta myyntipaikan tontilta piti kaataa kaavassa suojellut puut? Kuinka ELINvoimaVALIOlautakunta antanut luva tälläiseen liito-oravien reitipuiden joukkotuhoon. Mas…
- Onko tarkoitus ottaa ihmisten eläkevarat valtion käyttöön?Vai mistä tässä eläkeiän nostossa hamaan tappiin on kyse? Eihän moni sitten saisi käytännössä eläkettä koskaan vaikka eläkemaksuja koko elämänsä olisi maksellutkin.
- Onko se sinun mielestäsiminun syyni, että tilanne on se mikä se on? En tiedä. Toisaalta, en pysty uskomaan että millään minun tekemisilläni olisi ollut juurikaan merkitystä.
- Eiköhän tämä ole jo tässäParivuotta hukkaan heitetty.
- kunnioitan tahtoasiEn tule sinua enää lähestymään.
- Mitä enää haluat??Tätä on kestänyt liian kauan!
- Haluan sanoa sulle miesEttä pysytään molemmat pois täältä palstalta. Maltetaan olla pois, koska olosi on silloin parempi. Minä en kirjoittele enää, joten voit unohtaa tämän. Ottaisitko minuun yhteyttä muuta kautta, jos haluat. Olisin onnessan…
- Alette alas tulla sieltäMissä oletkin, täällä hidastuu koko palstan väki ilman sinua. Tarinaa ei narinaa. 🍃😆 https://youtu.be/4W4DIgbBbsk?is=Vdbj3wnuTGMchXVC
- Perjantai jälleen bläähViikonloppuna sataa, mitä meinaatte tehdä? Pian on syyslomakin, suunnitelmia tähän säähän? Mulla olis pihahommaa vielä, mutta en helvetissä mene sateeseen kastumaan. Kasvoi vähän kyr*äkin otsaan kelin takia. Eikö nyt vo…
- Uusi kunnanjohtajaJokos tekoäly on kertonut, kenestä paras uusi kunnanjohtaja? Ketä persut vastustaa?
Vastaukset 148
Vanhimmat
Oletko sokea kun muilta kyselet.
TK:ssa on pari ihanaa 😍
naisie = mitä tarkoittaa ?
Joo...ne on naesie.
Lumperilla pallit paukkuu!
Sumilla kaikki naiset kauniita
Entäpä komeimmat ja fiksuimmat miehet, onko heitä?
Miehiä harvassa. Aloittaja ei kuulu niihin. Aloittaja varmaan joku naisten vihaaja, katkera, peräkamari mamman poeka. Ja muutenkin, joka vaan haaveilee naisista päivä unissaan.
Onhan niitä komeita mutta fiksuja vähemmän
Ne jotka ottaa tyylivinkkinsä laatusivuilta kuten https://vuodenmies.com/tyyli/
Ovat muuttaneet pois. Loput ovatkin muita ihmisiä halveksevia ja kyttääviä rupikonnia.
2vuotta vanha juttu! Pahasti myöhässä....
Tähän liittyen: esihenkilöasemassa oleva voisi pukeutua kyllä fiksummin kuin täällä. Ei nyppyisiä Halpahalli neuletakkeja ja farkkuja. Vink vink Miilun esihlö MM
Blondit ne on parhaimpie
Varokaaha poijjat ku sukulaisia ovat kaikki keskennään. Haukutte ittiäni, jos sanotta jotahi rumaksi... Serkun pikkuserkku se on ja suvussa tulloo piirteet.
Ennen sanottiin että mitä serkumpi sitä herkumpi
Ja sen kyllä Vuokkilaisista huomaa.
Vähempi on naisellisia pullantuoksuisia naisia. Saati että osaa kukkoja tehdä. Yhden vain tiijän. Sekään ei alunperin paikkakuntalaisia
No mikähän siinä kukon teossa on niin vaikeeta. Heittämällä niitä tehhään.
Niin juuri. Kyllä tapahtuu itsekullakin . Pottukukko lanttukukko , lohikukko. Tämä täkäläinen avokukko oli kyllä minulle outo leipomus aluksi. Savolainen muikkukukko se on parasta, umpikukko!
Vuokkilaisilla ei tosiaan kannata huuella ketään rumaksi😂😂
Kamala on sairaus minkä ovat lapsilleen jättänyt.. Murheellista.
Tällä kylällähän kaikki on muutenni sukua keskenään jos naista haluaa kannattaa lähtä kauemmas ehtimmään
Me muualta muuttaneet ei olla täällä sukua kenellekään!
Haaveilen eräästä punapäästä, uskaltais vaan mennä puheille... Sellanen taskuvenus
Haaveile sinä vaan. Haaveeksi taitaa jäädä 😂😂
Herra on hyvä ja menee puhumaan
Onhan Suomussalmella kauniita, ei paikkakuntalaisia naisia... Mutta onneksi te paikkakunnan kaljamahat ette tunnista näitä, niin saadaan me muualta olevat viedä parhaat pois...
Mitä tarkoittaa ei suomussalmelainen? Kiitos vastauksestasi jo etukäteen.
Sellanen joka ei ole syntyperäinen suomussalmelainen...
Jaa 😁minäkään en oo syntyjäni täältä, mutt kaunista minusta saa millään.
Onhan se yksi upee blondi, tais olla punapääkin välillä. Se on kaunein. Vaan varattu on.
Varattukin voi olla saatavilla
Ei se oo este, vain hidaste
Kuka tämä varattu on?
Heräsi kiinnostus!?
Näyttää ainahi vatatut miehet olevan saatavilla.
Sylvi ..riukuriitta.rattoraija muutamia mainitakseni🤮🤮🤮
Sekä P..lu Liisa
Rattoleena pyöritti miehiä, miehen aviosööty ei ollut este, päin vastoin, jopa siskonkinmies mies kelpasi..
Näitä varatuista kiinnostuneita riittää niin miehissä kuin naisissakin. Näinköhän se sama kiinnostaa enää, jos onnistuu varatun suhteen hajottamaan vai lähteekö seuraavan varatun perään.
Poro-Sylvihän se on ykkönen. Lappalais Olga oli ennen ja Manta.. Rauha heille. RIP
Ei nykyaikana saa kommentoida kenenkään ulkonäköä, ei edes positiiviseen sävyyn.
Kuka on poro Sylvi
Oliskohan siikarannassa aikoinaan asustannu ja talutti koiriaan pitkällä hihnalla
Auvisen sisarukset olivat niin kauniita ja haluttuja vaimo ehdokaita
1920 vai 1930 luvulla?
Moi
Minun vaimo tietysti ❤️✌🏻
Blondi isoilla tisseillä ja hyvällä perällä. Hoikka vyötärö ja pitkät hiukset. Mutta varattu on 😒
Ei tällä kylällä tuommosta ole
On käy viikottain kaupassa. Kaunis on.
Missä kaupassa?
Ässässä
Olen työtön ja neitsyt 55 v
Hirveä kohtalo!
Lisäksi olen tanakahko 145 kg
Ja pääni muoto muistuttaa kananmunaa
Paino on vain numeroita, älä siitä masennu, halukkaita miehiä löytyy kyllä. Tärkein on kaikkien sumin miesten mielestä kaunis sielu.
Monet kouluttamottomat ja pieneksi kouluttautuneet tulee päästä haluamaansa töihin eli sellaiseen josta itse tykkää/pitää
Eli töihin ei tarvitse mennä ja palkkaa tulee etuja tulee yms muuta kivaa ja ex kiusaajia häiritään ja horny naisia raiskataan salaa missä paikassa haluaa ja maksetaan muiden verorahoista oma seksi naiselle
Meehän nukkumaan, eläkä yöllä täällä kirjoittele. Ilmankos oli sekava kirjoitus.
Kaikki naiset ovat kauniita.
Olen mies ja tuli mielipaha kun joku täällä kirjoittaa löydät mukavan miehen
Kauniimpie?
Polonen sinäkään et saa minkäälaista naista…
Pysy vain sielä peräkamarissa ..äitin helemoissa..jos siskos käy niin pölläytä sitä alanutturaan …
Kaunis nainen saapui kaupunkiin ,kaunis nainen ja heti huomattiin ?
Kuka saapui ja mistä?
Et selvästikään tunne kappaletta Kaunis nainen.
Eero Raittinen
Anopilla on ainakin isot tissit. Niitä oon humalassa puristellu
Onko suomussalami tehty hevosesta ja särjistä, ei varmaan kovin hyvää ?
Kaks pogattu tänä iltana
Äiti tuo velliä uunin.pankolle
Kauneus on katsojan silmässä.....
Lopettakaa se perässä juokseminen, tykkään ihan jostain muusta.
Kaunis nainen saa kenet haluaa, vähemmän kauniit tyytyy mitä jäljelle jää...
Vähemmän kauniit saavat kyllä kenet haluavat, ei ole tarvetta tyytyä yhtään vähempään. Se ulkonäkö ei ole kaikille tärkein asia.
Miehet on sen verran tyhmiä eläimiä että haluavat kauniin naisen. Jos on kaksi naista muuten ihan samanlaiset, toinen kaunis ja toinen ei niin kaunis, niin kumman luulet että mies valitsee?
Ei se aina ole niin yksinkertaista. Itse sain tuon oman mieheni, vaikka olisi ollut ja on edelleenkin kauniimpia ympärillä.
Sen laihemman, tällä kylällä tykätään laudoista ja tikuista 🤣
10 tikkua laudalla...
Rumat ne antaa kaikille, kauniilla on vara valita, kenelle antaa..
Miehet naivat vähemmän kauniin, vaikka olisi se kauniskin saatavilla.
Koska, jos on heikko itsetunto, niin mies luulee, ettei pysty pitämään kaunista naista, vaan hän tyytyy vähemmän kauniiseen.
Vaatii hyvän itsetunnon, kun miehet kuolaavat kauniin vaimon perään, se on nähty niin monta kertaa.
Komeat mihet lähtee helposti kaikkien matkaan.
Se on niin, että nainen on naiselle susi. Ei olisi näitä eroja, jos naiset olisivat solidaarisempia toisilleen.
Aikoinaan minulla oli komea poikakaveri ja voi jumaliste, miten minulle puolitutut tytöt tekivät tikusta asiaa muka minun luo juttusille baarissa, mutta tosiasiassa tulivat keimailemaan poikakaverilleni. Se oli niin läpinäkyvää touhua, että oksetti.
Ja nythän nämä erot ovat aivan järkyttäviä, nykyään ei ole mitään häpyä tuolla touhulla.
Ja lapsethan erosta kärsii, on aivan itsepetosta sanoa, että se ei heihin vaikuta!
Enemmän lapset kärsii niistä vanhempien väkisin yhdessä pysymisestä johtuvista pahoinvoinnista, henkisestä etäisyydestä ja joissakin tapauksissa jopa riitelystä. Siinä ei lapsi myöskään näe terveen parisuhteen mallia ja jatkavat aikuisena sitä mallia, jonka ovat kotona myrkyllisessä ympäristössä oppineet.
Varattu mies on yksin syyllinen jos lähtöö vieraijjen matkaan. Parisuhteessa on jottain pielessä, jos pittää olla väkisin parisuhteessa.
Kyllä ja ei. Varatulle miehelle lirkutteleva nainen toimii moraalisesti väärin, jos/kun on tietoinen toisen osapuolen parisuhteesta. Miehen kuitenkin pitäisi uskaltaa myöntää puolisolle, että kaikki ei ole parisuhteessa kunnossa ennen kuin vastaa tämän lirkuttelijan huomionosoituksiin.
Saattaapi se olla se varattu mies, joka lirkuttelloo vieraita.
Pettämisen taustalla on monesti laajempia ongelmia. Aina ne eivät edes liity vain parisuhteeseen ja seksielämään, vaan esimerkiksi huonoon itsetuntoon, johon haetaan kohotusta suhteen ulkopuolelta.
No ei varmasti saa kenet haluaa. Toiveajattelua. Tietysti, jos mies on umpihumalassa, niin voi vähemmän kauniskin lauta menetellä..
Ei kaikki eroavat ole huonossa liitossa. Aika moni katuu pettämistään,mutta kaikki eivät anna anteeksi ja ero tulee. Tämä nykyaika, jossa korostetaan itsekkyyttä ja media täynnä "onnellisia" uusperheitä, ruokkii erokulttuuria. Ruoho muka vihreämpää jne
Uskallan väittää, että kun on erovanhempien lapsi, hän eroaa helpommin, on oppinut, että ero on ratkaisu.
Ja onko se uusperheen arki muka helppoa, jos on useita eroamisia ja lapsia monelle, anoppeja, appiukkoja, voi voi..
Kyllä se on niin, että nainen se tekee sen valinnan, lähteekö ukkomiehen mukaan.
Joku juttu oli kerran lehdessä, että kun miehellä on sormus, se nostattaa joissakin tietyissä naisissa kovan kiiman.
Ja on kyllä nähty.
Juuri noin. Etsii kohotusta egolleen.
Ei miehet uskalla täällä kunnolla katsoa Kaunista naista saati pyytää edes kahville.
Olen ollut uuninpankolla jo kolme kuukautta laskeutumatta alas.
Itkettä mutta äiti tuo velliä pankollle
Taitaa siellä olla muhkeat hajut?😁
Paukkuu pallit!
Nyt tuli kiire palleja paukuttamaan
Mies puhui kerran totena että ne joilla on vähemmän kaunis emannus, ovat valinneet sen näköisen siksi etteivät muut miehet kahtelisi. Korean emannuksen valihtoo sitten semmonen isäntä jolla on hyvä itsetunto.
Ja sitten kuolaavat salassa sen kauniin perään..
Taitaa mennä toisinpäin, naiset valitsee miehen.
Valintaa vaikuttaa muutama seikka jotka voi itse kukin todeta itse
Näin onja aina ollut!
Tämä keskustelu aiheuttaa nyt riitaa, koska mieheni mielestä olen kaunein päällä maan, mutta mahtaako valehdella 🤬
Ae että se yksi blondi kaunotar ei oo näkyny pitkään aikaan asusteelenekko enää ämmässä
Täällähän minä
Vanhusten talolla
Ryysyrannasta
Hyvin säilyneet
Hyvin säilyneet
Hyvin säilyneet vanhukset
Suomussalmella ei ole kauniita naisia. On vain persejalkaisia n. 160 cm pitkiä n. 80 kg painavia akkoja. Luen myös itseni tähän joukkoon. Vittu,joo. Ruoka on hyvää ja se maistuu
Anteeksi vain, mutta minä olen 175cm pitkä. Enkä paina 80 kiloa.
Valehtelet!
Sano vielä, että olet ukkoasi päätä pidempi.
Eli mielestäsi vain kaikki pitkät ovat kauniita?
Hyvä ettäruoka maistuu edes kun muita iloja ei enää paljon ole!
En valehtele, painan 90 kiloa!
Ketä kiinnostaa. Pidä vaan omana tietonasi, vaikka painisit 150kg. Et oo pitkä ikäinen, tuota menoa.
Katsele jo hautapaikka.
Ei ku 2 päätä pitempi.
Ei se niinkään ole.
Täällä kerran joku (mies?) vaikeroi, että miksi Suomussalmella kaikki naiset ovat noin 160 cm ja painavat 80 kg.
Kokeile ötsenpicciä
Suomussalmella kaikki miehet ovat noin 170cm ja 100kg tai enemmän.
Hyvä huomio tuokin. Olen samaa mieltä. Eivät ihan kaikki, mutta kyllä nuoriakin ylipainoisia näyttäisi olevan.
Niska on kuin sialla, ei yhtä paksu mutta likainen
Virolaiset ja venakot
Minäpä tiiän vuan en kerro.
Oeskohan teillä sänkypolokkaan taepumuksia?
Onko niitä edes??
Hienoa keskustelua pitäjän eläjiltä. Vastaava keskustelu aloitettiin samoihin aikoihin miehistä ja näissä molemmissa taidettiin sitten lopulta alkaa haukkumaan sen sijaan, että olisi kehuttu. Tämä vain vahvistaa sitä ajatusta, että onneksi sinne ei ole ollut pakko jäädä.
Tämmöstä täällä.
Naiset sen verran fiksumpia, etteivät jatka enää keskustelua ja miesten haukkumista. Toisin kuin tyhmät miehet, jatkaa naisten haukkumista.
Mustaa koiraa ulkoiluttava nainen on kaunis.
Pitämällä? Sylkijä?
Mistä tietää että on tullut vanhaksi. Pissali tulee hitaasti mutta kakkali tulee nopeasti
No se pieni blondi, jolla on upeat muodot ja kapea vyötärö 😘
Väärin näit.
Ei sellaista ole. Vai mitä meinaat upeilla muodoilla?
Tuulipuku ehdoton ykkönen erittäinki ynseä katse rikkinäiset hampaat ja suu auki tölläävät.
Komiat naiset ei näissä piireissä pörrää
Siis sinun luona.
Mikä on komia nainen? Kauneudesta oli puhe.....
Tänään nähty
Oisko venakko...
Näin minä kerran kauniin naisen, mutta olihi mies.
Se yksi nuori lonti
Lonti? Onko se joku paikallinen nimitys kaunottarelle?
Mustasilmäne nainen on ihanan alistuva
Oisit jättäny NAISTEN VIHAAJA tuonkin kommentin kirjoittamatta.
Toivottavasti saat joskus omalta akaltasi turpaan.
Tai jäät ilman akkaa, että ne kiertää kaukaa tuollaisen hullun.
Asuko ämmässä kaksi finskin nuorta vaaleaa lentoemoa? Tosi näyttäviä muijia.