Kauniit naiset

Ketkä ne on suomussalamen kauniimpie naisie?
1487740
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 148

Vanhimmat

Oletko sokea kun muilta kyselet.

Äänestä

TK:ssa on pari ihanaa 😍

Äänestä

naisie = mitä tarkoittaa ?

Äänestä
  • Joo...ne on naesie.

Äänestä

• LumperiA kirjoitti:

Joo...ne on naesie.

Lumperilla pallit paukkuu!

Äänestä

Sumilla kaikki naiset kauniita

Äänestä

Entäpä komeimmat ja fiksuimmat miehet, onko heitä?

Äänestä
  • Miehiä harvassa. Aloittaja ei kuulu niihin. Aloittaja varmaan joku naisten vihaaja, katkera, peräkamari mamman poeka. Ja muutenkin, joka vaan haaveilee naisista päivä unissaan.

Äänestä

• Onhan niitä komeita mutta fiksuja vähemmän

Äänestä

• Ovat muuttaneet pois. Loput ovatkin muita ihmisiä halveksevia ja kyttääviä rupikonnia.

Äänestä

• Anonyymi00056 kirjoitti:

Ne jotka ottaa tyylivinkkinsä laatusivuilta kuten https://vuodenmies.com/tyyli/

2vuotta vanha juttu! Pahasti myöhässä....

Äänestä

• Anonyymi00056 kirjoitti:

Ne jotka ottaa tyylivinkkinsä laatusivuilta kuten https://vuodenmies.com/tyyli/

Tähän liittyen: esihenkilöasemassa oleva voisi pukeutua kyllä fiksummin kuin täällä. Ei nyppyisiä Halpahalli neuletakkeja ja farkkuja. Vink vink Miilun esihlö MM

Äänestä

Blondit ne on parhaimpie

Äänestä

Varokaaha poijjat ku sukulaisia ovat kaikki keskennään. Haukutte ittiäni, jos sanotta jotahi rumaksi... Serkun pikkuserkku se on ja suvussa tulloo piirteet.

Äänestä

Ennen sanottiin että mitä serkumpi sitä herkumpi

Äänestä
  • Ja sen kyllä Vuokkilaisista huomaa.

Äänestä

Vähempi on naisellisia pullantuoksuisia naisia. Saati että osaa kukkoja tehdä. Yhden vain tiijän. Sekään ei alunperin paikkakuntalaisia

Äänestä
  • No mikähän siinä kukon teossa on niin vaikeeta. Heittämällä niitä tehhään.

Äänestä

• Anonyymi00032 kirjoitti:

No mikähän siinä kukon teossa on niin vaikeeta. Heittämällä niitä tehhään.

Niin juuri. Kyllä tapahtuu itsekullakin . Pottukukko lanttukukko , lohikukko. Tämä täkäläinen avokukko oli kyllä minulle outo leipomus aluksi. Savolainen muikkukukko se on parasta, umpikukko!

Äänestä

Vuokkilaisilla ei tosiaan kannata huuella ketään rumaksi😂😂

Äänestä
  • Kamala on sairaus minkä ovat lapsilleen jättänyt.. Murheellista.

Äänestä

Tällä kylällähän kaikki on muutenni sukua keskenään jos naista haluaa kannattaa lähtä kauemmas ehtimmään

Äänestä
  • Me muualta muuttaneet ei olla täällä sukua kenellekään!

Äänestä

Haaveilen eräästä punapäästä, uskaltais vaan mennä puheille... Sellanen taskuvenus

Äänestä
  • Haaveile sinä vaan. Haaveeksi taitaa jäädä 😂😂

Äänestä

• Herra on hyvä ja menee puhumaan

Äänestä

Onhan Suomussalmella kauniita, ei paikkakuntalaisia naisia... Mutta onneksi te paikkakunnan kaljamahat ette tunnista näitä, niin saadaan me muualta olevat viedä parhaat pois...

Äänestä

Mitä tarkoittaa ei suomussalmelainen? Kiitos vastauksestasi jo etukäteen.

Äänestä
  • Sellanen joka ei ole syntyperäinen suomussalmelainen...

Äänestä

• Anonyymi00021 kirjoitti:

Sellanen joka ei ole syntyperäinen suomussalmelainen...

Jaa 😁minäkään en oo syntyjäni täältä, mutt kaunista minusta saa millään.

Äänestä

Onhan se yksi upee blondi, tais olla punapääkin välillä. Se on kaunein. Vaan varattu on.

Äänestä
  • Varattukin voi olla saatavilla

Äänestä

• Ei se oo este, vain hidaste

Äänestä

• Kuka tämä varattu on?
    Heräsi kiinnostus!?

Äänestä

• Anonyymi00022 kirjoitti:

Varattukin voi olla saatavilla

Näyttää ainahi vatatut miehet olevan saatavilla.

Äänestä

Sylvi ..riukuriitta.rattoraija muutamia mainitakseni🤮🤮🤮

Äänestä
  • Sekä P..lu Liisa

Äänestä

• Rattoleena pyöritti miehiä, miehen aviosööty ei ollut este, päin vastoin, jopa siskonkinmies mies kelpasi..

Äänestä

• Anonyymi00114 kirjoitti:

Rattoleena pyöritti miehiä, miehen aviosööty ei ollut este, päin vastoin, jopa siskonkinmies mies kelpasi..

Näitä varatuista kiinnostuneita riittää niin miehissä kuin naisissakin. Näinköhän se sama kiinnostaa enää, jos onnistuu varatun suhteen hajottamaan vai lähteekö seuraavan varatun perään.

Äänestä

Poro-Sylvihän se on ykkönen. Lappalais Olga oli ennen ja Manta.. Rauha heille. RIP

Äänestä

Ei nykyaikana saa kommentoida kenenkään ulkonäköä, ei edes positiiviseen sävyyn.

Äänestä
  • Kuka on poro Sylvi

Äänestä

• Anonyymi00084 kirjoitti:

Kuka on poro Sylvi

Oliskohan siikarannassa aikoinaan asustannu ja talutti koiriaan pitkällä hihnalla

Äänestä

Auvisen sisarukset olivat niin kauniita ja haluttuja vaimo ehdokaita

Äänestä
  • 1920 vai 1930 luvulla?

Äänestä

Moi

Äänestä

Minun vaimo tietysti ❤️✌🏻

Äänestä

Blondi isoilla tisseillä ja hyvällä perällä. Hoikka vyötärö ja pitkät hiukset. Mutta varattu on 😒

Äänestä
  • Ei tällä kylällä tuommosta ole

Äänestä

• Anonyymi00039 kirjoitti:

Ei tällä kylällä tuommosta ole

On käy viikottain kaupassa. Kaunis on.

Äänestä

• Anonyymi00051 kirjoitti:

On käy viikottain kaupassa. Kaunis on.

Missä kaupassa?

Äänestä

• Anonyymi00052 kirjoitti:

Missä kaupassa?

Ässässä

Äänestä

Olen työtön ja neitsyt 55 v

Äänestä
  • Hirveä kohtalo!

Äänestä

Lisäksi olen tanakahko 145 kg

Äänestä
  • Ja pääni muoto muistuttaa kananmunaa

Äänestä

Paino on vain numeroita, älä siitä masennu, halukkaita miehiä löytyy kyllä. Tärkein on kaikkien sumin miesten mielestä kaunis sielu.

Äänestä

Monet kouluttamottomat ja pieneksi kouluttautuneet tulee päästä haluamaansa töihin eli sellaiseen josta itse tykkää/pitää

Äänestä

Eli töihin ei tarvitse mennä ja palkkaa tulee etuja tulee yms muuta kivaa ja ex kiusaajia häiritään ja horny naisia raiskataan salaa missä paikassa haluaa ja maksetaan muiden verorahoista oma seksi naiselle

Äänestä
  • Meehän nukkumaan, eläkä yöllä täällä kirjoittele. Ilmankos oli sekava kirjoitus.

Äänestä

Kaikki naiset ovat kauniita.

Äänestä

Olen mies ja tuli mielipaha kun joku täällä kirjoittaa löydät mukavan miehen

Äänestä

Kauniimpie?
Polonen sinäkään et saa minkäälaista naista…

Äänestä

Pysy vain sielä peräkamarissa ..äitin helemoissa..jos siskos käy niin pölläytä sitä alanutturaan …

Äänestä

Kaunis nainen saapui kaupunkiin ,kaunis nainen ja heti huomattiin ?

Äänestä
  • Kuka saapui ja mistä?

Äänestä

• Anonyymi00054 kirjoitti:

Kuka saapui ja mistä?

Et selvästikään tunne kappaletta Kaunis nainen.
    Eero Raittinen

Äänestä

Anopilla on ainakin isot tissit. Niitä oon humalassa puristellu

Äänestä

Onko suomussalami tehty hevosesta ja särjistä, ei varmaan kovin hyvää ?

Äänestä

Kaks pogattu tänä iltana

Äänestä

Äiti tuo velliä uunin.pankolle

Äänestä

Kauneus on katsojan silmässä.....

Äänestä

Lopettakaa se perässä juokseminen, tykkään ihan jostain muusta.

Äänestä

Kaunis nainen saa kenet haluaa, vähemmän kauniit tyytyy mitä jäljelle jää...

Äänestä
  • Vähemmän kauniit saavat kyllä kenet haluavat, ei ole tarvetta tyytyä yhtään vähempään. Se ulkonäkö ei ole kaikille tärkein asia.

Äänestä

• Anonyymi00068 kirjoitti:

Vähemmän kauniit saavat kyllä kenet haluavat, ei ole tarvetta tyytyä yhtään vähempään. Se ulkonäkö ei ole kaikille tärkein asia.

Miehet on sen verran tyhmiä eläimiä että haluavat kauniin naisen. Jos on kaksi naista muuten ihan samanlaiset, toinen kaunis ja toinen ei niin kaunis, niin kumman luulet että mies valitsee?

Äänestä

• Anonyymi00069 kirjoitti:

Miehet on sen verran tyhmiä eläimiä että haluavat kauniin naisen. Jos on kaksi naista muuten ihan samanlaiset, toinen kaunis ja toinen ei niin kaunis, niin kumman luulet että mies valitsee?

Ei se aina ole niin yksinkertaista. Itse sain tuon oman mieheni, vaikka olisi ollut ja on edelleenkin kauniimpia ympärillä.

Äänestä

Sen laihemman, tällä kylällä tykätään laudoista ja tikuista 🤣

Äänestä

• Anonyymi00072 kirjoitti:

Sen laihemman, tällä kylällä tykätään laudoista ja tikuista 🤣

10 tikkua laudalla...

Äänestä

Vähemmän kauniit saavat kyllä kenet haluavat, ei ole tarvetta tyytyä yhtään vähempään. Se ulkonäkö ei ole kaikille tärkein asia.

Rumat ne antaa kaikille, kauniilla on vara valita, kenelle antaa..

Äänestä

• Anonyymi00071 kirjoitti:

Ei se aina ole niin yksinkertaista. Itse sain tuon oman mieheni, vaikka olisi ollut ja on edelleenkin kauniimpia ympärillä.

Miehet naivat vähemmän kauniin, vaikka olisi se kauniskin saatavilla.
    Koska, jos on heikko itsetunto, niin mies luulee, ettei pysty pitämään kaunista naista, vaan hän tyytyy vähemmän kauniiseen.
    Vaatii hyvän itsetunnon, kun miehet kuolaavat kauniin vaimon perään, se on nähty niin monta kertaa.

Äänestä

• Anonyymi00085 kirjoitti:

Rumat ne antaa kaikille, kauniilla on vara valita, kenelle antaa..

Komeat mihet lähtee helposti kaikkien matkaan.

Äänestä

• Anonyymi00091 kirjoitti:

Komeat mihet lähtee helposti kaikkien matkaan.

Se on niin, että nainen on naiselle susi. Ei olisi näitä eroja, jos naiset olisivat solidaarisempia toisilleen.
    Aikoinaan minulla oli komea poikakaveri ja voi jumaliste, miten minulle puolitutut tytöt tekivät tikusta asiaa muka minun luo juttusille baarissa, mutta tosiasiassa tulivat keimailemaan poikakaverilleni. Se oli niin läpinäkyvää touhua, että oksetti.
    Ja nythän nämä erot ovat aivan järkyttäviä, nykyään ei ole mitään häpyä tuolla touhulla.
    Ja lapsethan erosta kärsii, on aivan itsepetosta sanoa, että se ei heihin vaikuta!

Äänestä

• Anonyymi00115 kirjoitti:

Se on niin, että nainen on naiselle susi. Ei olisi näitä eroja, jos naiset olisivat solidaarisempia toisilleen.
    Aikoinaan minulla oli komea poikakaveri ja voi jumaliste, miten minulle puolitutut tytöt tekivät tikusta asiaa muka minun luo juttusille baarissa, mutta tosiasiassa tulivat keimailemaan poikakaverilleni. Se oli niin läpinäkyvää touhua, että oksetti.
    Ja nythän nämä erot ovat aivan järkyttäviä, nykyään ei ole mitään häpyä tuolla touhulla.
    Ja lapsethan erosta kärsii, on aivan itsepetosta sanoa, että se ei heihin vaikuta!

Enemmän lapset kärsii niistä vanhempien väkisin yhdessä pysymisestä johtuvista pahoinvoinnista, henkisestä etäisyydestä ja joissakin tapauksissa jopa riitelystä. Siinä ei lapsi myöskään näe terveen parisuhteen mallia ja jatkavat aikuisena sitä mallia, jonka ovat kotona myrkyllisessä ympäristössä oppineet.

Äänestä

• Anonyymi00115 kirjoitti:

Varattu mies on yksin syyllinen jos lähtöö vieraijjen matkaan. Parisuhteessa on jottain pielessä, jos pittää olla väkisin parisuhteessa.

Äänestä

• Anonyymi00121 kirjoitti:

Varattu mies on yksin syyllinen jos lähtöö vieraijjen matkaan. Parisuhteessa on jottain pielessä, jos pittää olla väkisin parisuhteessa.

Kyllä ja ei. Varatulle miehelle lirkutteleva nainen toimii moraalisesti väärin, jos/kun on tietoinen toisen osapuolen parisuhteesta. Miehen kuitenkin pitäisi uskaltaa myöntää puolisolle, että kaikki ei ole parisuhteessa kunnossa ennen kuin vastaa tämän lirkuttelijan huomionosoituksiin.

Äänestä

• Anonyymi00122 kirjoitti:

Kyllä ja ei. Varatulle miehelle lirkutteleva nainen toimii moraalisesti väärin, jos/kun on tietoinen toisen osapuolen parisuhteesta. Miehen kuitenkin pitäisi uskaltaa myöntää puolisolle, että kaikki ei ole parisuhteessa kunnossa ennen kuin vastaa tämän lirkuttelijan huomionosoituksiin.

Saattaapi se olla se varattu mies, joka lirkuttelloo vieraita.

Äänestä

Pettämisen taustalla on monesti laajempia ongelmia. Aina ne eivät edes liity vain parisuhteeseen ja seksielämään, vaan esimerkiksi huonoon itsetuntoon, johon haetaan kohotusta suhteen ulkopuolelta.

Äänestä

No ei varmasti saa kenet haluaa. Toiveajattelua. Tietysti, jos mies on umpihumalassa, niin voi vähemmän kauniskin lauta menetellä..

Äänestä

• Anonyymi00118 kirjoitti:

Enemmän lapset kärsii niistä vanhempien väkisin yhdessä pysymisestä johtuvista pahoinvoinnista, henkisestä etäisyydestä ja joissakin tapauksissa jopa riitelystä. Siinä ei lapsi myöskään näe terveen parisuhteen mallia ja jatkavat aikuisena sitä mallia, jonka ovat kotona myrkyllisessä ympäristössä oppineet.

Ei kaikki eroavat ole huonossa liitossa. Aika moni katuu pettämistään,mutta kaikki eivät anna anteeksi ja ero tulee. Tämä nykyaika, jossa korostetaan itsekkyyttä ja media täynnä "onnellisia" uusperheitä, ruokkii erokulttuuria. Ruoho muka vihreämpää jne
    Uskallan väittää, että kun on erovanhempien lapsi, hän eroaa helpommin, on oppinut, että ero on ratkaisu.
    Ja onko se uusperheen arki muka helppoa, jos on useita eroamisia ja lapsia monelle, anoppeja, appiukkoja, voi voi..

Äänestä

Kyllä se on niin, että nainen se tekee sen valinnan, lähteekö ukkomiehen mukaan.
    Joku juttu oli kerran lehdessä, että kun miehellä on sormus, se nostattaa joissakin tietyissä naisissa kovan kiiman.
    Ja on kyllä nähty.

Äänestä

• Anonyymi00125 kirjoitti:

Pettämisen taustalla on monesti laajempia ongelmia. Aina ne eivät edes liity vain parisuhteeseen ja seksielämään, vaan esimerkiksi huonoon itsetuntoon, johon haetaan kohotusta suhteen ulkopuolelta.

Juuri noin. Etsii kohotusta egolleen.

Äänestä

Ei miehet uskalla täällä kunnolla katsoa Kaunista naista saati pyytää edes kahville.

Äänestä

Olen ollut uuninpankolla jo kolme kuukautta laskeutumatta alas.
Itkettä mutta äiti tuo velliä pankollle

Äänestä
  • Taitaa siellä olla muhkeat hajut?😁

Äänestä

Paukkuu pallit!

Äänestä

Nyt tuli kiire palleja paukuttamaan

Äänestä

Mies puhui kerran totena että ne joilla on vähemmän kaunis emannus, ovat valinneet sen näköisen siksi etteivät muut miehet kahtelisi. Korean emannuksen valihtoo sitten semmonen isäntä jolla on hyvä itsetunto.

Äänestä
  • Ja sitten kuolaavat salassa sen kauniin perään..

Äänestä

Taitaa mennä toisinpäin, naiset valitsee miehen.
Valintaa vaikuttaa muutama seikka jotka voi itse kukin todeta itse

Äänestä
  • Näin onja aina ollut!

Äänestä

Tämä keskustelu aiheuttaa nyt riitaa, koska mieheni mielestä olen kaunein päällä maan, mutta mahtaako valehdella 🤬

Äänestä

Ae että se yksi blondi kaunotar ei oo näkyny pitkään aikaan asusteelenekko enää ämmässä

Äänestä
  • Täällähän minä

Äänestä

Vanhusten talolla

Äänestä

Ryysyrannasta

Äänestä

Hyvin säilyneet

Äänestä

Hyvin säilyneet

Äänestä

Hyvin säilyneet vanhukset

Äänestä

Suomussalmella ei ole kauniita naisia. On vain persejalkaisia n. 160 cm pitkiä n. 80 kg painavia akkoja. Luen myös itseni tähän joukkoon. Vittu,joo. Ruoka on hyvää ja se maistuu

Äänestä
  • Anteeksi vain, mutta minä olen 175cm pitkä. Enkä paina 80 kiloa.

Äänestä

• Anonyymi00101 kirjoitti:

Anteeksi vain, mutta minä olen 175cm pitkä. Enkä paina 80 kiloa.

Valehtelet!

Äänestä

• Anonyymi00101 kirjoitti:

Anteeksi vain, mutta minä olen 175cm pitkä. Enkä paina 80 kiloa.

Sano vielä, että olet ukkoasi päätä pidempi.

Äänestä

• Eli mielestäsi vain kaikki pitkät ovat kauniita?

Äänestä

• Hyvä ettäruoka maistuu edes kun muita iloja ei enää paljon ole!

Äänestä

• Anonyymi00102 kirjoitti:

Valehtelet!

En valehtele, painan 90 kiloa!

Äänestä

• Anonyymi00106 kirjoitti:

En valehtele, painan 90 kiloa!

Ketä kiinnostaa. Pidä vaan omana tietonasi, vaikka painisit 150kg. Et oo pitkä ikäinen, tuota menoa.
    Katsele jo hautapaikka.

Äänestä

• Anonyymi00103 kirjoitti:

Sano vielä, että olet ukkoasi päätä pidempi.

Ei ku 2 päätä pitempi.

Äänestä

• Anonyymi00104 kirjoitti:

Eli mielestäsi vain kaikki pitkät ovat kauniita?

Ei se niinkään ole.
    Täällä kerran joku (mies?) vaikeroi, että miksi Suomussalmella kaikki naiset ovat noin 160 cm ja painavat 80 kg.

Äänestä

• Kokeile ötsenpicciä

Äänestä

• Anonyymi00109 kirjoitti:

Ei se niinkään ole.
    Täällä kerran joku (mies?) vaikeroi, että miksi Suomussalmella kaikki naiset ovat noin 160 cm ja painavat 80 kg.

Suomussalmella kaikki miehet ovat noin 170cm ja 100kg tai enemmän.

Äänestä

• Anonyymi00111 kirjoitti:

Suomussalmella kaikki miehet ovat noin 170cm ja 100kg tai enemmän.

Hyvä huomio tuokin. Olen samaa mieltä. Eivät ihan kaikki, mutta kyllä nuoriakin ylipainoisia näyttäisi olevan.

Äänestä

Niska on kuin sialla, ei yhtä paksu mutta likainen

Äänestä

Virolaiset ja venakot

Äänestä

Minäpä tiiän vuan en kerro.

Äänestä
  • Oeskohan teillä sänkypolokkaan taepumuksia?

Äänestä

Onko niitä edes??

Äänestä

Hienoa keskustelua pitäjän eläjiltä. Vastaava keskustelu aloitettiin samoihin aikoihin miehistä ja näissä molemmissa taidettiin sitten lopulta alkaa haukkumaan sen sijaan, että olisi kehuttu. Tämä vain vahvistaa sitä ajatusta, että onneksi sinne ei ole ollut pakko jäädä.

Äänestä
  • Tämmöstä täällä.

Äänestä

• Naiset sen verran fiksumpia, etteivät jatka enää keskustelua ja miesten haukkumista. Toisin kuin tyhmät miehet, jatkaa naisten haukkumista.

Äänestä

Mustaa koiraa ulkoiluttava nainen on kaunis.

Äänestä
  • Pitämällä? Sylkijä?

Äänestä

Mistä tietää että on tullut vanhaksi. Pissali tulee hitaasti mutta kakkali tulee nopeasti

Äänestä

No se pieni blondi, jolla on upeat muodot ja kapea vyötärö 😘

Äänestä
  • Väärin näit.

Äänestä

• Ei sellaista ole. Vai mitä meinaat upeilla muodoilla?

Äänestä

Tuulipuku ehdoton ykkönen erittäinki ynseä katse rikkinäiset hampaat ja suu auki tölläävät.
Komiat naiset ei näissä piireissä pörrää

Äänestä
  • Siis sinun luona.

Äänestä

• Mikä on komia nainen? Kauneudesta oli puhe.....

Äänestä

Tänään nähty

Äänestä

Oisko venakko...

Äänestä

Näin minä kerran kauniin naisen, mutta olihi mies.

Äänestä

Se yksi nuori lonti

Äänestä
  • Lonti? Onko se joku paikallinen nimitys kaunottarelle?

Äänestä

Mustasilmäne nainen on ihanan alistuva

Äänestä
  • Oisit jättäny NAISTEN VIHAAJA tuonkin kommentin kirjoittamatta.
    Toivottavasti saat joskus omalta akaltasi turpaan.
    Tai jäät ilman akkaa, että ne kiertää kaukaa tuollaisen hullun.

Äänestä

Asuko ämmässä kaksi finskin nuorta vaaleaa lentoemoa? Tosi näyttäviä muijia.

Äänestä

Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

Kommentoi aloitusta

Anonyymi-ap kirjoitti:

Ketkä ne on suomussalamen kauniimpie naisie?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu