Parjanen tulilinjalla

kresi

Hei, Minun käsitykseni mukaan Viron pojat asensivat urakkansa aivan viime töinään vain putkien hatut. Itse putket ovat olleet jo vaikka kuinka kauan. Turha alkaa hakea syyllisiä tähän asiaan. Terhin katto tipui jo vuosien 20120-11 talvella niin, että sitä peiteltiin lainapeitteillä yms. Ei viron pojista ollut silloin vielä mitään tietoakaan. Minusta on nyt tärkeintä, että saamme talotuulettimen ilmanvaihdot toimimaan. Kannatan kyllä ko. putkien tarkastamista, mutta tuskin niillä niin kiire on, että voimme nyt paneutua Joulun viettoon ja palata asiaan ensi vuoden puolella. Tämä on minun ehdotukseni. Siihen Topin talopalvelun tekemättömiin töihin viitaten saattaisi olla paikallaan, että palaamme niihinkin heti vuoden alkaessa ja käymme kohta kohdalta mitä on tehty ja mistä maksettu ja mitä pitää vielä tehdä. Sen kuitenkin varmaan kaikki ymmärrämme, että syksy oli poikkeuksellisen sateinen, minkä vuoksi kattotöihin ei ollut montaakaan päivää ettei olisi satanut. Kyllä töiden tekeminen silti on ollut minukin mielestäni liian hidasta. Minulla ei ennen Joulua ole mitään mahdollisuuksia nyt keskittyä näihin taloyhtiön tekemättä jääneisiin töihin. Talvi on päällä ja työt ovat nyt hankalia toteuttaa. Ehdotan, että pidämme hallituksen kokouksen heti alkuvuodesta ja kutsumme Topin paikalle kokoukseen. Sopisiko näin?

19

294

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • konkkakin.tuli

Mitähän vuotta vajakkimme elelee?

• aino.kakkasuu

Teksti on laadittu 19.12.2012 ja koskee Rahkolan Puistokartanoa.

• aino.sossun.elätti
        aino.kakkasuu kirjoitti:

Teksti on laadittu 19.12.2012 ja koskee Rahkolan Puistokartanoa.

Prouva on edelleen tiukasti kiinni nykyhetkessä jos
        viiden vuoden viivettä ei lasketa rouvan nuppilääkityksen
        takia

• Asioista on hyvä keskustella! Parempi myöhään, kun ei milloinkaan!

• sossuelätti.aino
        RouvaHoikkala kirjoitti:

Asioista on hyvä keskustella! Parempi myöhään, kun ei milloinkaan!

Mitääs se asia mielenterveyspotilalle kuuluu?

• Minua kiinnostaa kaikki asiat, joissa sinä olet mukana!

• Anonyymi
        RouvaHoikkala kirjoitti:

Minua kiinnostaa kaikki asiat, joissa sinä olet mukana!

Niin kiinnostaa minuakin.

• Anonyymi

Parjaselle koitui monenlaisia ikävyyksiä, koska hän ei suostunut jakamaan vuodetta taloyhtiöitä edustavan tahon kanssa.

• Anonyymi

leipuri kokosi Sivan nurkilta rantapuiston koulun käyneet kela-luuserit joita
      alkoi kutsua rakennusammattilaisiksi

• Anonyymi

Parjasta on täysin aiheetonta kutsua leipuriksi. Hän on tekninen isännöitsijä. Talopalvelun henkilökunta koostui rakennusalan huippuosaajista. Heidän taustojaan on hyvin moraalitonta vähätellä!

• Anonyymi

Tämä aloitusteksti on poimittu kaapatulta sähköpostitililtä. Pekka kaappasi jarmon tietokoneen ja sai samalla pääsyn sähköposteihin.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1974
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1720
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      57
      1360
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      77
      1334
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1028
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      933
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      926
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      882
    9. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      109
      863
    10. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      73