Parjanen tulilinjalla

kresi

Hei, Minun käsitykseni mukaan Viron pojat asensivat urakkansa aivan viime töinään vain putkien hatut. Itse putket ovat olleet jo vaikka kuinka kauan. Turha alkaa hakea syyllisiä tähän asiaan. Terhin katto tipui jo vuosien 20120-11 talvella niin, että sitä peiteltiin lainapeitteillä yms. Ei viron pojista ollut silloin vielä mitään tietoakaan. Minusta on nyt tärkeintä, että saamme talotuulettimen ilmanvaihdot toimimaan. Kannatan kyllä ko. putkien tarkastamista, mutta tuskin niillä niin kiire on, että voimme nyt paneutua Joulun viettoon ja palata asiaan ensi vuoden puolella. Tämä on minun ehdotukseni. Siihen Topin talopalvelun tekemättömiin töihin viitaten saattaisi olla paikallaan, että palaamme niihinkin heti vuoden alkaessa ja käymme kohta kohdalta mitä on tehty ja mistä maksettu ja mitä pitää vielä tehdä. Sen kuitenkin varmaan kaikki ymmärrämme, että syksy oli poikkeuksellisen sateinen, minkä vuoksi kattotöihin ei ollut montaakaan päivää ettei olisi satanut. Kyllä töiden tekeminen silti on ollut minukin mielestäni liian hidasta. Minulla ei ennen Joulua ole mitään mahdollisuuksia nyt keskittyä näihin taloyhtiön tekemättä jääneisiin töihin. Talvi on päällä ja työt ovat nyt hankalia toteuttaa. Ehdotan, että pidämme hallituksen kokouksen heti alkuvuodesta ja kutsumme Topin paikalle kokoukseen. Sopisiko näin?

19

336

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • konkkakin.tuli

Mitähän vuotta vajakkimme elelee?

• aino.kakkasuu

Teksti on laadittu 19.12.2012 ja koskee Rahkolan Puistokartanoa.

• aino.sossun.elätti
        aino.kakkasuu kirjoitti:

Teksti on laadittu 19.12.2012 ja koskee Rahkolan Puistokartanoa.

Prouva on edelleen tiukasti kiinni nykyhetkessä jos
        viiden vuoden viivettä ei lasketa rouvan nuppilääkityksen
        takia

• Asioista on hyvä keskustella! Parempi myöhään, kun ei milloinkaan!

• sossuelätti.aino
        RouvaHoikkala kirjoitti:

Asioista on hyvä keskustella! Parempi myöhään, kun ei milloinkaan!

Mitääs se asia mielenterveyspotilalle kuuluu?

• Minua kiinnostaa kaikki asiat, joissa sinä olet mukana!

• Anonyymi
        RouvaHoikkala kirjoitti:

Minua kiinnostaa kaikki asiat, joissa sinä olet mukana!

Niin kiinnostaa minuakin.

• Anonyymi

Parjaselle koitui monenlaisia ikävyyksiä, koska hän ei suostunut jakamaan vuodetta taloyhtiöitä edustavan tahon kanssa.

• Anonyymi

leipuri kokosi Sivan nurkilta rantapuiston koulun käyneet kela-luuserit joita
      alkoi kutsua rakennusammattilaisiksi

• Anonyymi

Parjasta on täysin aiheetonta kutsua leipuriksi. Hän on tekninen isännöitsijä. Talopalvelun henkilökunta koostui rakennusalan huippuosaajista. Heidän taustojaan on hyvin moraalitonta vähätellä!

• Anonyymi

Tämä aloitusteksti on poimittu kaapatulta sähköpostitililtä. Pekka kaappasi jarmon tietokoneen ja sai samalla pääsyn sähköposteihin.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kelekkakisat

Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.
      Nivala
      17
      9189
    2. Aivan kauheaa

Veikö koskiuoma taas ihmishengen? Se pitää kieltää!
      Imatra
      33
      6114
    3. Onko kaivattusi

…mielestäsi älykäs, tai kenties tyhmä? Oma mielipide.
      Ikävä
      107
      4324
    4. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      24
      3361
    5. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      99
      3264
    6. Eikö me voitais

Vaan harrastaa seksiä kun muusta ei tule mitään
      Ikävä
      55
      3129
    7. Epäilen ettet edes

Kehtaisi liikkua kanssani.
      Ikävä
      55
      3083
    8. Oletko huomannut

Yhden muutoksen?
      Ikävä
      33
      2867
    9. Pitäis vaan lopettaa

Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei
      Ikävä
      13
      2250
    10. Ikävä uutinen uudesta Unelmia Italiassa -kaudesta

Unelmia Italiassa -sarja on ollut supersuosittu ja uutta kautta on odotettu. Nyt on tullut se aika, että TV-katsojat pää
      Tv-sarjat
      10
      2122
    Aihe