Parjanen tulilinjalla

kresi

Hei, Minun käsitykseni mukaan Viron pojat asensivat urakkansa aivan viime töinään vain putkien hatut. Itse putket ovat olleet jo vaikka kuinka kauan. Turha alkaa hakea syyllisiä tähän asiaan. Terhin katto tipui jo vuosien 20120-11 talvella niin, että sitä peiteltiin lainapeitteillä yms. Ei viron pojista ollut silloin vielä mitään tietoakaan. Minusta on nyt tärkeintä, että saamme talotuulettimen ilmanvaihdot toimimaan. Kannatan kyllä ko. putkien tarkastamista, mutta tuskin niillä niin kiire on, että voimme nyt paneutua Joulun viettoon ja palata asiaan ensi vuoden puolella. Tämä on minun ehdotukseni. Siihen Topin talopalvelun tekemättömiin töihin viitaten saattaisi olla paikallaan, että palaamme niihinkin heti vuoden alkaessa ja käymme kohta kohdalta mitä on tehty ja mistä maksettu ja mitä pitää vielä tehdä. Sen kuitenkin varmaan kaikki ymmärrämme, että syksy oli poikkeuksellisen sateinen, minkä vuoksi kattotöihin ei ollut montaakaan päivää ettei olisi satanut. Kyllä töiden tekeminen silti on ollut minukin mielestäni liian hidasta. Minulla ei ennen Joulua ole mitään mahdollisuuksia nyt keskittyä näihin taloyhtiön tekemättä jääneisiin töihin. Talvi on päällä ja työt ovat nyt hankalia toteuttaa. Ehdotan, että pidämme hallituksen kokouksen heti alkuvuodesta ja kutsumme Topin paikalle kokoukseen. Sopisiko näin?

19

173

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • konkkakin.tuli

      Mitähän vuotta vajakkimme elelee?

      • aino.kakkasuu

        Teksti on laadittu 19.12.2012 ja koskee Rahkolan Puistokartanoa.


      • aino.sossun.elätti
        aino.kakkasuu kirjoitti:

        Teksti on laadittu 19.12.2012 ja koskee Rahkolan Puistokartanoa.

        Prouva on edelleen tiukasti kiinni nykyhetkessä jos
        viiden vuoden viivettä ei lasketa rouvan nuppilääkityksen
        takia


      • Asioista on hyvä keskustella! Parempi myöhään, kun ei milloinkaan!


      • sossuelätti.aino
        RouvaHoikkala kirjoitti:

        Asioista on hyvä keskustella! Parempi myöhään, kun ei milloinkaan!

        Mitääs se asia mielenterveyspotilalle kuuluu?


      • Minua kiinnostaa kaikki asiat, joissa sinä olet mukana!


      • Anonyymi
        RouvaHoikkala kirjoitti:

        Minua kiinnostaa kaikki asiat, joissa sinä olet mukana!

        Niin kiinnostaa minuakin.


    • Anonyymi

      Parjaselle koitui monenlaisia ikävyyksiä, koska hän ei suostunut jakamaan vuodetta taloyhtiöitä edustavan tahon kanssa.

    • Anonyymi

      leipuri kokosi Sivan nurkilta rantapuiston koulun käyneet kela-luuserit joita
      alkoi kutsua rakennusammattilaisiksi

      • Anonyymi

        Parjasta on täysin aiheetonta kutsua leipuriksi. Hän on tekninen isännöitsijä. Talopalvelun henkilökunta koostui rakennusalan huippuosaajista. Heidän taustojaan on hyvin moraalitonta vähätellä!


    • Anonyymi

      Tämä aloitusteksti on poimittu kaapatulta sähköpostitililtä. Pekka kaappasi jarmon tietokoneen ja sai samalla pääsyn sähköposteihin.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8386
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2555
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1936
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1674
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1399
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe