Hei, Minun käsitykseni mukaan Viron pojat asensivat urakkansa aivan viime töinään vain putkien hatut. Itse putket ovat olleet jo vaikka kuinka kauan. Turha alkaa hakea syyllisiä tähän asiaan. Terhin katto tipui jo vuosien 20120-11 talvella niin, että sitä peiteltiin lainapeitteillä yms. Ei viron pojista ollut silloin vielä mitään tietoakaan. Minusta on nyt tärkeintä, että saamme talotuulettimen ilmanvaihdot toimimaan. Kannatan kyllä ko. putkien tarkastamista, mutta tuskin niillä niin kiire on, että voimme nyt paneutua Joulun viettoon ja palata asiaan ensi vuoden puolella. Tämä on minun ehdotukseni. Siihen Topin talopalvelun tekemättömiin töihin viitaten saattaisi olla paikallaan, että palaamme niihinkin heti vuoden alkaessa ja käymme kohta kohdalta mitä on tehty ja mistä maksettu ja mitä pitää vielä tehdä. Sen kuitenkin varmaan kaikki ymmärrämme, että syksy oli poikkeuksellisen sateinen, minkä vuoksi kattotöihin ei ollut montaakaan päivää ettei olisi satanut. Kyllä töiden tekeminen silti on ollut minukin mielestäni liian hidasta. Minulla ei ennen Joulua ole mitään mahdollisuuksia nyt keskittyä näihin taloyhtiön tekemättä jääneisiin töihin. Talvi on päällä ja työt ovat nyt hankalia toteuttaa. Ehdotan, että pidämme hallituksen kokouksen heti alkuvuodesta ja kutsumme Topin paikalle kokoukseen. Sopisiko näin?
Parjanen tulilinjalla
19
198
Vastaukset
- konkkakin.tuli
Mitähän vuotta vajakkimme elelee?
- aino.kakkasuu
Teksti on laadittu 19.12.2012 ja koskee Rahkolan Puistokartanoa.
- aino.sossun.elätti
aino.kakkasuu kirjoitti:
Teksti on laadittu 19.12.2012 ja koskee Rahkolan Puistokartanoa.
Prouva on edelleen tiukasti kiinni nykyhetkessä jos
viiden vuoden viivettä ei lasketa rouvan nuppilääkityksen
takia - sossuelätti.aino
RouvaHoikkala kirjoitti:
Asioista on hyvä keskustella! Parempi myöhään, kun ei milloinkaan!
Mitääs se asia mielenterveyspotilalle kuuluu?
- Anonyymi
RouvaHoikkala kirjoitti:
Minua kiinnostaa kaikki asiat, joissa sinä olet mukana!
Niin kiinnostaa minuakin.
- Anonyymi
Parjaselle koitui monenlaisia ikävyyksiä, koska hän ei suostunut jakamaan vuodetta taloyhtiöitä edustavan tahon kanssa.
- Anonyymi
leipuri kokosi Sivan nurkilta rantapuiston koulun käyneet kela-luuserit joita
alkoi kutsua rakennusammattilaisiksi- Anonyymi
Parjasta on täysin aiheetonta kutsua leipuriksi. Hän on tekninen isännöitsijä. Talopalvelun henkilökunta koostui rakennusalan huippuosaajista. Heidän taustojaan on hyvin moraalitonta vähätellä!
- Anonyymi
Tämä aloitusteksti on poimittu kaapatulta sähköpostitililtä. Pekka kaappasi jarmon tietokoneen ja sai samalla pääsyn sähköposteihin.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1058747
- 936710
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon636479Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme345261Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo634457- 553501
- 503355
- 513082
- 562912
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per512886