Mitähän helvettiä

JaPiste

oikein teen täällä edelleen lukemassa näitä kirjoituksia? Mielenrauha menee. Tänäkin aamuna huomasin, että useampikin kirjoitus olisi ihan hyvin voinut olla minulta. Tai häneltä. Oli mennä aamukahvit väärään kurkkuun. Pari päivää sitten rustasin bittiavaruuteen vähän pidemmän vastineen erään asian johdosta, joka oli ollut mielen päällä. Ja kommentoin yhteen tummaan ketjuun. Jäi ihan ookoo fiilikset, ja nyt yhdellä kertaa koko aamu pilalla.

Naisasioiden aiheuttamien tuntemusten jäsenteleminen mielessä on vähän kesken. Sitähän tämä on. Muutaman kuukauden olen keikkunut täällä silloin tällöin, kirjoittanutkin välillä, mutta mutta... Täällä sekoaa - ja sekoittaa tahtomattaan muita.

Kahvimuki on tyhjä. On lähdettävä reaalin puolelle, missä hommat odottaa, ja elämä on muutenkin, no, kevyempää. Kahdelle erilaiselle, mutta poikkeuksellisen upealle naiselle toivotan parasta mahdollista päivää. Yhden mielen olen aikanaan pahoittanut haluttomuudellani kohdata ja toisen hiljattain koska olin mauttoman raskassoutuinen. Näin olen tulkinnut. Sorry! (Jos sattuvat lukemaan)

Yksi kirjain

Siinä vinkit. Mikä palstakettu minusta on tullut! :) Jatkossa vähennän palsta-annosta edelleen. Palstailu on tuhon tie, sehän on selvää kaikille?

9

99

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • harvoin_visiteeraava

Eihän palstan kautta tietyn henkilön kanssa kommunikoinnissa - tai tietyn henkilön kanssa kuvitellussa kommunikoinnissa - oikein järkeä ole.

Itsellä on pää pysynyt kasassa sillä, että uskon, ettei hänkään niin tollo ole, että omii niitä, jotka "voisivat sopia", vaan lähtökohtaisesti ei omi yhtään mitään. Tosi tarkat tunnisteet saa olla, jotta olisi yksilöitävissä keneltä ja kenelle.

Ei tää tuhoon kaikilla johda, itselleni esimerkiksi tämä oli suuri helpotus aikoina, jolloin jotenkin piti koittaa käsitellä omia yllättyksen aiheuttaneita tunteitani.

• nauroinääneen

:Dddd

• palstoillavalaistuu

Sitä todella sopii miettiä.

• Turhaatouhua

Vain siinä tapauksessa että henkilön nimi on selvästi esillä voi viestin itselleen kohdentaa. Myös ne tapahtumat voi olla hyvin selventäviä, joissa molemmat ovat olleet yhtä aikaa ja joiden perusteella voi henk.kohtaisesti toiselle jotakin näillä sivuilla viestittää. Oikeastaan tuo viimeinen on ainoa vaihtoehto koska nimiä, ainakaan toisen nimeä kokonaisuudessan ei ole hyvä julkiselle foorumille kirjoittaa. Kaikki muut viestit voi ohittaa ajatuksella "ei ole minulle".

• pimeydessä

Ei ole vähään aikaan näkynyt täällä Jeesustekstejä, ehkä tää on jo liian syvällä..

• Nouhätää

Ei sun tarvitse nolostella, ei ristiriitaiset tunteet haittaa eikä niiden näkyminen palstalla. Tosin olen samaa mieltä siitä, että ainakin itse voin paremmin kun unohdan hetkeksi palstan. Lähes vuosi ilman kirjoittelua 2015 oli parempi jakso omassa elämässä.

• omaaSyytäniMitäsMenin

Kerran pahoitin mieleni kun selvästi näytti ettei voi vähemmin kiinnostaa. Hän ei täällä, ja jos olisi tuskin muistaisi, eikä sanois siitä mitään.

• newyorkstateofmind

must tuntuu ett mä en jaksa enääm lukea näitä viestejä...

• OnTämä

Sekavaa.. Välillä todella tuntuu että olet täällä mukamas vaikka et varmasti olekaan..Muutama yhteen sattuma on ollut. No saahan sitä aina kuvitella..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eroa Orpo! Orpo eroa!

Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa
      Maailman menoa
      109
      2710
    2. Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!

Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava
      Maailman menoa
      62
      1724
    3. SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa

Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän
      Maailman menoa
      15
      1710
    4. Naiset ei halua kilttejä miehiä

Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,
      Ikävä
      261
      1591
    5. Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti

Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --
      Maailman menoa
      9
      1552
    6. Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat

Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue
      Viihde ja kulttuuri
      26
      1256
    7. Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä

Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.
      Joensuu
      26
      1135
    8. Kiinteistökauppoja

Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan
      Haapavesi
      41
      1052
    9. RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI

Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä
      Kaste
      404
      1022
    10. Menettämisestä

Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?
      Ikävä
      81
      1015
    Aihe