rakastan sua.. nähäänkö
en oo tullut kysyneeksi
21
220
Vastaukset
- uusMarilynn
ois ihana,n->m
- milloinkahvitellaan
Sopii kyllä :)
- senainenolen
Ois mukava :) Vkl, huomenna?
- aloittajalta
huomenna :) lähen 2lta muihin juttuihi mut sitä enne?
- NoEhdottomasti
Nähdään :)
- NoEhdottomasti
Toki mua ehkä kannattaa pyytää kahville jossain muualla, kuin palstalla. En mä ihan palsta kutsulla kahville tule...
- aloittajalta
ja mäki oon nainen ;)
- aloittajalta
nii mite on huominen?
- mieskysyy
Illalla sopii :) mitäs muuta olis tarjolla kun kahvia? ;)
- kom1
Kysy.Lähden ilmanmuuta.
- vainhänelle
Minä haluaisin tavata vain yhden tietyn miehen, mitta en tiedä milloin ja missä.
- joshänkin
Kyllä haluaisin.
- turhaan
Älä kysy, ei nähä.
- Sinäkötaas
Ei sua kukaan täällä kysele. Kaiken lisäksi näytti olevan naisen tekemä aloitus. Älä tuhlaa energiaasi negatiiviseen ajatteluun jostakin. Kysymyksen näkisit kuulisit oikeassa elämässä
- taassinäkö
Sinäkötaas kirjoitti:
Ei sua kukaan täällä kysele. Kaiken lisäksi näytti olevan naisen tekemä aloitus. Älä tuhlaa energiaasi negatiiviseen ajatteluun jostakin. Kysymyksen näkisit kuulisit oikeassa elämässä
Herneet nenässä vai?
- Utrreefgyrygv
taassinäkö kirjoitti:
Herneet nenässä vai?
Täällä joku nainen tuntuu ruikuttavan joka ketjuun, kuin maailman ainut haluttava nainen. Herneet mahassa.
- aloittajalta
miksi ei saa kysyä ja kuinka niin ei nähä?
- kahviaNaisille
Tottakai saa ja pitää kysyä ja ilman muuta nähdään!! varsinkin ku mäki rakastan sua
- novarmaan
Siks ei koske mua.
- nouptäänks
Mä en sua. Juon teetä.
- Univalve
Toivottavasti nähdään huomenna!!! Mulle on päässyt tulemaan tavallistakin kovempi ikävä, enkä tiedä, selviänkö viikonlopusta, jos ei nähdä!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."432130Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1711893- 1161310
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711150- 96942
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73899Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78849Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki43836Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347931772- 54691