lisävaloista mielipiteitä

auutoilija

Onko kokemuksia Bosch pilot 175 ja bosch pilot 225 lisäpitkistä?

Tällä hetkellä auton omien pitkien 17,5 referenssi on 17,5 per valo ja lisäpitkien samat 17,5 per valo eli yhteensä 70. Uudet lisäpitkät on hankinnassa koska entiset on jo vanhat sekä lasikin on mennyt rikki ja sisältä jotenkin kuluneet.
Tarkoituksena olisi että samanaikaisesti voisi käyttää sekä auton että lisäpitkiä jolloin yhteensä olisi 4 pitkää valoa. Jos olisi pilot 225 joissa referenssi 37,5 niin lain mukaan auton omia valoja ei saisi käyttää samanaikaisesti koska mentäisiin 110 asti. Katsastusta varten voisi irroittaa, mutta oma hommansa siinäkin vaikka ei mikään iso työ olisikaan. Vai onko se nyt ihan niin tarkkaa?

Eli kannattaako ostaa mieluummin nuo 175 vai vähän tehokkaammat?

2

323

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lumessakahlaaja

Oli edellisessä autossani 225:t (kirkas lasi) 37,5 referensseillä. Yhdet parhaista lisäpitkistä, mitä on itsellä ollut. En kytkenyt omia kaukovaloja pois tai ottanut lisäpitkiä pois katsastuksen ajaksi, koska katsastin aina kesäkuussa, jolloin oli lisäpitkissä kivisuojat paikoillaan ja katkaisijan kautta virrat niiltä vex. Yhteenlaskettu referenssiluku olisi ollut 110 eli pikkuisen olisi ylittänyt silloisen 75:n ja myöhemmin 100:n. Katsurit eivät koskaan otattaneet kivisuojia pois testatakseen lisäpitkät. Vain kerran eräs katsuri kysyi, onko liikaa referenssejä. Vastasin hymy suupielissä, ettei ole ja katsuri uskoi eikä otattanut suojia pois, vaikka ilmeestä näin, ettei tainnut silti uskoa, muttei vaan välittänyt :)

• Lumessakahlaaja

Korjaus edelliseen: malli, joka minulla oli, oli siis Bosch Rallye 225 eli "Big Knick", eikä suinkaan Pilot 225. Pahoittelen virhettäni!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      92
      1836
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1282
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1133
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1017
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      106
      931
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      853
    7. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      762
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      761
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      721
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      683
    Aihe