Nähnytkään sinua mies. Olisi helpompaa niin. Ikävä sinun luo ei lopu millään, vaikka oletkin vetäytynyt maan alle. Yritän ajatella, että olet ihan paska, mutta eipä se auta. Olet liian komea ja ne sinun ihanat hiukset. Haluaisin painaa kasvoni kaulakuoppaasi ja nuuskutella vaan miehekästä tuoksuasi. Olet ehkä seksikkäin mies jonka olen koskaan nähnyt, ikäero ei haittaa yhtään, olet vieläkin tosi namu.
Toivon oikeastaan, että en olisi koskaan
7
134
Vastaukset
- Jokumiesvaan
Noh, toivossa on hyvä elää. Tai oikeastaan tämä sanonta ei sovikaan juuri tähän.
Sulla ei taida olla kovin helppoa juuri nyt? Se tietysti käy aloituksesta ilmi, mutta tarkoitan että kuljet aika syvissä vesissä tällä hetkellä elämässäsi. - todellisuudenpaluu
No kiitos nyt tuosta. En olisi tehnyt mitä tein, ellen välittäisi susta. Kenties joku päivä vielä toiveesi toteutuu - samalla myös omani.
- toivottomuus
Helgen toive
- entoivomoista
Ei minulta.
- unohtaaa
Joka Helgeen haksahtaa, saa älyllisen elämän
- EräältäNaiselta
En kirjoittanut aloitusta, vastaan kuitenkin. Nämä syvät vedet ovat ohimenevä mutta välttämätön vaihe elämässäni. Tulen pääsemään rannalle aikani kahlattuani. Saan voimaa jaksaa, kun vain ajattelenkin häntä. Olen kiitollinen hänestä, koska saan kokea mitä on aidosti rakastaa ja tulla rakastetuksi. Tulen muistamaan hänet aina!
- toivonsulleonnea
Minä taas toivon arkea sinun kanssasi. Tulisin onnelliseksi jo siitä, jos saisin jutella kanssasi. Et pysty ajattelemaan mua paskaksi, koska tiedät, että en ole paska. Tiedät sen myös olleen rakkautta minun puoleltani. Kohtelinko sinua joskus jotenkin huonosti? Rakkaudessa on niin vaikea olla jännä-miehenä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka522313Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3481997- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1081675Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181