olen oolulainen ja tekisi mieli vaihtaa fe 64 isompaan ja vaihtoehdot ovat
netta h-30
ohlson 29
nf 30
mikä ois paras, kommentia saa antaa .
t.nico
iski venekuume
14
85
Vastaukset 14
- Ssppss
O29
- xcccc79
ohlson 29 omistan kyseisen ja erittäin tyytyväinen !!
- SemmosestaHaaveillut
Onko FE64:sessa muuta vikaa kuin pienuus?
- Iiiioooooo
Ei mahtava vene
- Newworld_
Bavaria 30.
- Äläitke
Voi. Joskus sinullakin ehkä varaa johonkn vanhaan bavariaan
- purjehduksenopettaja
Gertrudtäti kirjoitti:
Oliko se mielikuvituksen ja minuuden puutteen symboli vaihtoehtojen joukossa? Runkku.
Runkku, kun olet laittanut tuonne ylös nimimerkin, ei sinun tarvitse laittaa toista juttusi alle.
- Divingforever77
Gertrudtäti kirjoitti:
Oliko se mielikuvituksen ja minuuden puutteen symboli vaihtoehtojen joukossa? Runkku.
Onko metrillä ongelma ??? Jos niin älä täällä huutele
- 64ft
jos fe64:sta haluaa vaihtaa isompaan, olisi hyvä kotimainen swan 65 luonnollinen vaihtoehto seuraavaksi veneeksi. Merikelpoinen ja tukeva.
ps en itse ole myymässä- Vahine1
Totta, olen ollut gastina nro 1:ssä
- Purjehtii
Botnia 6. Sillä mennään kelissä kun kelissä,oululaiset tietää ! Nousee tosi ylös, netat ja ohlssonit jää kauas taa.
- Kjuddddd
Botnia ruma ja kapee putki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2942345
- 241408
Nanna hakkasi Martinan aivot tuusan nuuskaksi!!!
Ihme jos Martina pystyy muodostaa järkeviä lauseita tämän nyrkkisateen jälkeen. Ottelupalkkio tuli, tajunta meni.2741408Vaikea löytää samantyylistä miestä
Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i144887- 41856
Rasismi ahdistaa.
Tapasin baarissa oikein lupsakan oloisen miehen, mutta arvomaailma on hyvin erilainen omani kanssa. Hän käyttää n-sanaa250781Martina ja Muhis
Aamulenkillä yhdessä valmistautumassa suuren päivään,toivottavasti heräsivät toistensa viekusta.Ihana pariskunta❤237739- 56570
Olenkohan tunteideni kanssa yksin?
Salaa toivon, että sinä nainen luotat minuun niin paljon, että uskaltaisit lähentyä kanssani, vaikka tämä on vähän kiell46511- 38488