olen oolulainen ja tekisi mieli vaihtaa fe 64 isompaan ja vaihtoehdot ovat
netta h-30
ohlson 29
nf 30
mikä ois paras, kommentia saa antaa .
t.nico
iski venekuume
14
85
Vastaukset 14
- Ssppss
O29
- xcccc79
ohlson 29 omistan kyseisen ja erittäin tyytyväinen !!
- SemmosestaHaaveillut
Onko FE64:sessa muuta vikaa kuin pienuus?
- Iiiioooooo
Ei mahtava vene
- Newworld_
Bavaria 30.
- Äläitke
Voi. Joskus sinullakin ehkä varaa johonkn vanhaan bavariaan
- purjehduksenopettaja
Gertrudtäti kirjoitti:
Oliko se mielikuvituksen ja minuuden puutteen symboli vaihtoehtojen joukossa? Runkku.
Runkku, kun olet laittanut tuonne ylös nimimerkin, ei sinun tarvitse laittaa toista juttusi alle.
- Divingforever77
Gertrudtäti kirjoitti:
Oliko se mielikuvituksen ja minuuden puutteen symboli vaihtoehtojen joukossa? Runkku.
Onko metrillä ongelma ??? Jos niin älä täällä huutele
- 64ft
jos fe64:sta haluaa vaihtaa isompaan, olisi hyvä kotimainen swan 65 luonnollinen vaihtoehto seuraavaksi veneeksi. Merikelpoinen ja tukeva.
ps en itse ole myymässä- Vahine1
Totta, olen ollut gastina nro 1:ssä
- Purjehtii
Botnia 6. Sillä mennään kelissä kun kelissä,oululaiset tietää ! Nousee tosi ylös, netat ja ohlssonit jää kauas taa.
- Kjuddddd
Botnia ruma ja kapee putki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 3492803
Vaikea löytää samantyylistä miestä
Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i1782254- 361822
Nanna hakkasi Martinan aivot tuusan nuuskaksi!!!
Ihme jos Martina pystyy muodostaa järkeviä lauseita tämän nyrkkisateen jälkeen. Ottelupalkkio tuli, tajunta meni.2791577- 531115
Rasismi ahdistaa.
Tapasin baarissa oikein lupsakan oloisen miehen, mutta arvomaailma on hyvin erilainen omani kanssa. Hän käyttää n-sanaa273944Martina ja Muhis
Aamulenkillä yhdessä valmistautumassa suuren päivään,toivottavasti heräsivät toistensa viekusta.Ihana pariskunta❤248806- 68747
- 46628
Olenkohan tunteideni kanssa yksin?
Salaa toivon, että sinä nainen luotat minuun niin paljon, että uskaltaisit lähentyä kanssani, vaikka tämä on vähän kiell46581