olen oolulainen ja tekisi mieli vaihtaa fe 64 isompaan ja vaihtoehdot ovat
netta h-30
ohlson 29
nf 30
mikä ois paras, kommentia saa antaa .
t.nico
iski venekuume
14
85
Vastaukset
- Ssppss
O29
- xcccc79
ohlson 29 omistan kyseisen ja erittäin tyytyväinen !!
- SemmosestaHaaveillut
Onko FE64:sessa muuta vikaa kuin pienuus?
- Iiiioooooo
Ei mahtava vene
- Newworld_
Bavaria 30.
- Äläitke
Voi. Joskus sinullakin ehkä varaa johonkn vanhaan bavariaan
- purjehduksenopettaja
Gertrudtäti kirjoitti:
Oliko se mielikuvituksen ja minuuden puutteen symboli vaihtoehtojen joukossa? Runkku.
Runkku, kun olet laittanut tuonne ylös nimimerkin, ei sinun tarvitse laittaa toista juttusi alle.
- Divingforever77
Gertrudtäti kirjoitti:
Oliko se mielikuvituksen ja minuuden puutteen symboli vaihtoehtojen joukossa? Runkku.
Onko metrillä ongelma ??? Jos niin älä täällä huutele
- 64ft
jos fe64:sta haluaa vaihtaa isompaan, olisi hyvä kotimainen swan 65 luonnollinen vaihtoehto seuraavaksi veneeksi. Merikelpoinen ja tukeva.
ps en itse ole myymässä- Vahine1
Totta, olen ollut gastina nro 1:ssä
- Purjehtii
Botnia 6. Sillä mennään kelissä kun kelissä,oululaiset tietää ! Nousee tosi ylös, netat ja ohlssonit jää kauas taa.
- Kjuddddd
Botnia ruma ja kapee putki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad671232- 42901
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että335695- 51661
- 51638
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116636- 101625
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76592
- 56574