Mikkelin raiskaaja

Cena123

13

154

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gaysofodin

      Peppupano jonoa oodinin poikain kanssako meinaat?

      • tiälläsitätuasollaan

        Kylläpä suavat Ootinin soturpoejjat kyitijä jos on iha jonoks asti halukkaeta:D:D


      • normimies212

        Kyllä nyt viimeistään jokainen sylkee sinun naamallesi. Asenteesi on raiskaukseen positiivinen, koska raiskaaja on matu. Kertoo paljon sinusta ja tavoistanne.

        Tiedä se, että te ette kuulu tänne, ja piste. Meillä ei hyväksytä tuollaista.

        Turha ihmetellä jos joku on asennettasi ja uskontoasi vastaan.


    • EnStrippaa

      Haha arvasin taas. Työkkärin MOL-palvelussa hakee jatkuvati strippareita. Kannattaa kiertää kaukaa.

      • fifti_fifti

        Luojan kiitos sinulle kun lupaat ettet strippaa. Minäkin lupaan sitten etten pety.


    • gt6785

      Kyllä jaksaa oodinin pellet tästä tehdä aloituksia. Tai se yksi pelle vain,

    • ahmetonperseestä

      Kivitetään paskapaikka ja omistaja. Täytyy olla aika kurahousu jos tuohon paikkaan eksyy.

    • Noloukko

      MV höhhähäää. Todella luotettava sivusto. Koskaan ei tekaistuja juttua hähähääää
      Ylläpitäjä (sukujuuret venäjällä) ei uskalla asua Suomessa. Voisi tulla kuumat paikat, kun ooppelit antais sakinhivutusta...hähähä

      • suvakkirasistit

        Ilja Janitskin on syntynyt Suomessa ja hänen isovanhempansa olivat sotaveteraaneja. Aika kaukaiset on sukujuuret Venäjällä, kun isovanhemmatkin ovat asuneet Suomessa, sekä olleet Suomen puolella sodassa.
        Suvakillekin rasismi sopii hyvin, kun ei satu tykkäämään jostain ihmisestä. Suvakit ovatkin Suomen rasistisimpia ihmisiä, joten ei ihmetytä käytöksesi yhtään.


    • Vitunählämiraiskari

      Onks toi raiskaajaäijä yleensä viettämässä aikaa tissibaarissaan? Pääsisikö häntä lyömään helposti? Entä onko hänellä kuinka monta portsaria? Mietin vaan kuinka kauan häntä ehtisi potkia päähän....

    • turpiinahmetille

      Ei se raiskaaja ählämi aina voi siellä paskabaarissaan piileskellä. Annetaan kunnon selkäsauna tavatessa liikkeellä. Paskat ainakin käyn vääntämässä sen baariin.

    • harhaanjohtajat
    • MiäTiijänParhaiten

      Miä en kyllä suvakkina usko mittään tuommosta. Miä laitan laput silimille ja kuvittelen tottuuven toiseksi. Näin miä pelastan ideologiani ja voin ellää vakkuutuneena siitä että oon hyvä ihminen ja muut on väärässä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1228
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      894
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      88
      800
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      20
      759
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      702
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      117
      517
    Aihe