Erektiohäiriö alle 40 vuotiaana

Apua-tarvitaan

Olen kohta 40v mies ja ei meinaa ottaa eteen. Olen lihonut monen asian seurauksena ja vatsaa on kertynyt. Lääkityksiä ei ole, mutta lääkärissä pitäisi perustarkastuksessa käydä. Oikeastaan olen aina ollut geeneiltäni jo mahaan taipuvainen. Mahaa on niin ettei munaa näe kuin mahan yli kurkkaamalla. Emäntäänikin on vähän pyylevöitynyt ja kyllä on vaikeaa esim. lusikassa, kun ei näe. Näkyvyys on se iso ongelma. Liikunta on jäänyt vähälle viimevuodet: Paino on noussut ja lihakset lähteneet. Äskenkin masturboin (löysät pois) niin piti tavallaan painaa kalun juuresta, jotta alkaa seisomaan. Kyllä se seisoikin ehkä vähän puoliseisokkia kovempana.

Apua kaivataan. Saanko munani toimimaan ja seksielämän takaisin?

4

433

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dfgdgdg

Ei lihominen ole monen asian seuraus. Lihominen johtuu ainoastaan siitä mitä suuhusi laitat. Kukaan muu ei ruokaa ja herkkuja suuhusi laita kuin sinä itse. Syö vähemmän niin laihdut ja ehkä munasi taas seisoo. Valinta on sinun.

• vajausta

Vaadippa lääkäriltä verikokeita testosteronitasojen mittaukseen. Mieti olojasi ja vertaa niitä testosteronivajeen oireisiin (netistä löytyy tietoa). Itse aloin ihmettelemään kesällä huonoa oloa ja aamuerektioiden häviämistä. Verikokeet näyttivät että testosteronit ovat alle alarajan. Lääkekokeilu on itsellä takana, ja eron huomaa oloissa, haluissa ja erektiossa aikaisempaan verratuna.

Jos syy on tuossa, niin hoidon saamiseen menee valitettavasti kalenteriaikaa, mutta syy ainakin on tiedossa. Tsemppiä!

• rabredud

Lääkäriin ei mennä vaatimaan mitään koetta. Lääkäriin mennään kertomaan erektiohäiriöstä. Eiköhän joka lääkäri tiedä tuon perusasian, että testosteronivaje on yksi mahdollinen erekstiohäiriön syy. Itse asiassa kilpirauhasen vajaatoiminta on paljon yleisempi, ja aiheuttaa erektio-ongelmia. Tupakointi, lihavuus, masennus, liiallinen alkoholin käyttö,vähäinen uni, verenpaine, verenkiertohäiriöt jne. aiheuttavat erektiohäiriöitä.
        Summa summarum. Mene nyt kuitenkin sinne lääkäriin. Minä sain jo avun. MAHTAVAA!!!

• Anonyymi
        rabredud kirjoitti:

Lääkäriin ei mennä vaatimaan mitään koetta. Lääkäriin mennään kertomaan erektiohäiriöstä. Eiköhän joka lääkäri tiedä tuon perusasian, että testosteronivaje on yksi mahdollinen erekstiohäiriön syy. Itse asiassa kilpirauhasen vajaatoiminta on paljon yleisempi, ja aiheuttaa erektio-ongelmia. Tupakointi, lihavuus, masennus, liiallinen alkoholin käyttö,vähäinen uni, verenpaine, verenkiertohäiriöt jne. aiheuttavat erektiohäiriöitä.
        Summa summarum. Mene nyt kuitenkin sinne lääkäriin. Minä sain jo avun. MAHTAVAA!!!

Mahtavaa läskipäät yök

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      84
      1265
    2. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      56
      1211
    3. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      32
      1132
    4. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      57
      1097
    5. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      39
      844
    6. Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?

Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.
      Maailman menoa
      121
      729
    7. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      25
      655
    8. Hyvää yötä

Janne niminen mies🥰
      Ikävä
      12
      477
    9. Eikös se mene niin että Jumala loi maailman ihmisille eikä päinvastoin

joten saatana yrittää vääristää ja jota nyt vouhotetaan??? https://keskustelu.kaksplus.fi/threads/bovaer-tutkimuksissa-
      Maailman menoa
      89
      467
    10. Puuilo pittäis tulla Haapaveelle

Kaikki perskatti menee ylivieskaan ja ei Haapaveelle! Miksi ? Ylivieskaan on tullu monet liikkeet ja lissää tullee. Mitä
      Haapavesi
      38
      346
    Aihe