Miksi Liedon kunnalla on paljon työpaikkoja auki?

lietolainen67

Seurasin mol.fi sivuja, niin Liedossa paljon työpaikkoja auki. Onko keskushallinnossa jotain hämminkiä vai miksi nyt on lähtenyt porukkaa pois?

22

237

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hmmppp123

      En tiiä mistä johtuu se niin.

    • okkhh

      .....

    • Basillinen

      Tartuntatautilain (583/1986 20§) ja -asetuksen (786/1986 11§) mukaan työnantajan on vaadittava työntekijältä ennen tiettyihin hoitotehtäviin ryhtymistä selvitys siitä, ettei tämä sairasta tartuttavaa tuberkuloosia. Tämän velvoitteen työnantaja voi hoitaa ohjaamalla kyseisiin töihin tulevat työterveyshuoltoon työhöntulotarkastukseen.

    • Mojo10

      Onko keskushallinnossa jotain hämminkiä vai miksi nyt on lähtenyt porukkaa pois? Besser wisser on lähtenyt jo. Nyt jäädään eläkkeelle.

    • pulpulbul

      Mol

    • Mojo10

      Toivottavasti mikään kunta ei Besseriä palkkaa.

    • hankerekisteri

      Baskerimies töihin 2016 Liedon kunnalle!

    • onkin

      Poistettu.

    • siellä_syy

      Katse johtoon!

    • wwwwwwwwhttp

      Mol.fi

    • ojkmnuyghbnsedfcv

      Kierrätys on kova. Peiliin katsomisen paikka johdolla. Vaan eivät katso. Siellä kun on vastassa ihan liian ruma kuva. Uudesta pomostakaan ei ole hyötyä. Samaa ainesta vaan.

    • alakertaamme

      Rikottu.

    • Tarkkailijatar

      Esimiehet ovat usein työnjohtotehtävissä tosi surkeita taidoiltaan. Ei Liedon kunnassa kukaan täysjärkinen työntekijä kauan viihdy!

    • ehi

      Ei.

    • yksiosasyy

      Huono palkka.

    • markkinarakoja

      Ei ketä tahansa oteta töihin vaikka hakee eikä tarpeeksi moni riittävän hyvä hae tai suostu tarjottaessa. Sen verran ollaan maaseudulla ja piirit on yllättävän pienet.

    • huonompimaine

      Kritiikkiä saa osakseen moni töissä ollut ylempien tahojen takia se on tavallista.

    • onkin

      Liian kova ja vaativa työtahti.

    • parikinon

      Viestit poistetaan.

    • tottakait

      Ei ilmeisesti oteta vakituisia herkästi siksi moni lähtee kun toisaalla paremmat mahdollisuudet täällä nyt saa lähinnä sijaisten paikkoja.

    • hyjjjj

      ....

    • vhhhhhh

      .....

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3879
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2759
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2144
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2091
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe