Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Unelma toteutui.

dreameriiii

Sain viimeinkin ostettua 2.5 turbo foresterin. Kyllä on mukava auto ajella kaikinpuolin. Voimaakin on tuplasti enemmän kuin edellisessä autossa. Saa onnitella!

16

137

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Forsester

      Se on hyvä auto, mulla oli tuollainen.

    • tiiselibokseli

      Onneksi olkoon hyvästä bensankulutuksesta:) Minun subbe ei vie yhtään bensaa kun on tiiseli:)

      • MittaristaTulee

        Minä ainakin saan bensaa huoltoasemilta, joten ei ole ongelma.....


      • OBsevarmatampooni

        Hienoa että tässä tilanteessa kun isänmaa rämpii pohjamudissa on vielä hyviä polttoaineveron maksajia! Nostan subarun hattua sinulle.


      • MittaristaTulee

        En tiedä mistä, ja millä hinnalla sinä polttoaineesi saat, mutta mittarista ja rahalla minä sitä bensaa olen aina saanut. Ja sitä rahaa saa, kun tekee töitä.....


      • Sähkösubaru
        MittaristaTulee kirjoitti:

        Minä ainakin saan bensaa huoltoasemilta, joten ei ole ongelma.....

        Saat bensaa huoltoasemilta? Joudun kyllä ostamaan sen 8-10 jota subaru vie. Ei kukaan osta subarun voimamallia ja liule såettä se kulkee vuoden ympäri 6,5 l.


    • pomppiss

      Kannattaa jo ettii takaiskareita ja hinta Halpa.

      • Kannattaa_varoa

        myös kampiakselin laakereita ja öljynkiertoa siellä suunnalla. Taitaa olla lastentauti joka ehkä estettävissä tiuhalla öljynvaihdolla sekä öljypohjan puhdistuksella limasta. Saabissa samaa sairautta.


      • dreamerii11

        Taisit yrittää lannistaa mun intoani.. Kyseisessä autossa ei ole koskaan ollut vakioita tasonsäätö iskareita :) Joten eipä ole huolta tuostakaan. Autossa on kyllä KW säädettävä alusta. Asennettiin juuri kyseiseen autoon loiskelevy öljypohjaan 100tkm ajettuna, minkäänlaista limaa tai muutakaan kuraa ei löytynyt öljypohjasta.
        Bensaa palaa reilu 10l 100km. En pidä tuota pahana km tulee kuitenkin vaan 3000 kuukaudessa. Parin viikon päästä auto on menossa ohjelmointiin ja turbon vaihtoon :)


    • subarujahuoletpoissa

      Onnittelut . Vinkkiä,tilaa heti koko putkisto uusiksi,et voi uskoa kuinka paljon vaikuttaa kun alkupään tulpan muoto muuttuu väleämmäksi . Aivan kuin eri moottori sen jälkeen. Paljon parempi ja niemenomaan rauhallisessa ajossa mukavuus paranee paljon.Vielä kun sais paremman vaihdelaatikon ja 6v. Ei voi kuin ihmetellä miten se on semmoiseksi tukkoiseksi jätetty tehtaalla. Bensankulutus putosi 3 dl ja se on mitattu monesta tankkauksesta. Syy : moottori vetää väkevämmin alakierroksilla ja tulee vaihdetua isommalle paljon aiemmin. Kulutus on n 8,1 pienimmillään ja nytkin talvella pätkä ajossa pysyy alle 10l. Seuraava rengastus on kapeampi ja korkeampi jolloin välityskin pitenee niin uskon ja toivon että alkaa mittaukset 7 numerola ,jatarvittaessa voimaa löytyy. Ei vie paljon ottaen huomioon jatkuva oikea neliveto ja voimaa on kuin yö ja päivä esim honda crv, ja muuta vastaavat autot. Takakatin voi jättää pois.Lisä ilmapumpun kannattaa heti ottaa pois ja tulpata oikea lohko ja vasempaan piti jättää anturi vai oliko se toisienpäin niin ei tule sitä vikavaloa jossain väliissä ajoa vuotavasta venttiilistä jota ei tarvita ikinä. Osat talteen jos aletaan joskus niitä muinais autoista kysellä.

    • HAHAHAHAHAAAA

      Venäjällä bensa maksaa n. 40 snt/litra. Tankatkaa te poijjaat suomessa!

      • RUAHAHAHAHAA

        Persaukiset hakee bensansa venäjältä, ruokansa ruokajonoista, ja vaatteensa kirpputorilta!


      • Miljunääri
        RUAHAHAHAHAA kirjoitti:

        Persaukiset hakee bensansa venäjältä, ruokansa ruokajonoista, ja vaatteensa kirpputorilta!

        Hakisin bensan Venäjältä jos rajanylitys olisi kuin länsimaissa. Ruoka on toistaiseksi riittänyt ja merkkivaatteet tilaan Ebay:stä usein vähän käytettyinä. Ylimääräiset rahat sijoitan pörssiin ja elän pääomatuloilla, kiitos Nokian ja muiden hyvien suomalaisten pörssiyhtiöiden.


    • sopivankokoinen

      On se hyvä auto. Monen vuoden kokemuksella. Harmittaa vaan kun uudet tulee elektroniikkaa täyteen ja vikoja vanhemmiten niihin. Samalla harmittaa jatkuva auton koon kasvaminen. Tehtäisiin sitten A ja B forestereita isoja kolhoja ja sopivia.

      • hiihahhaha

        Yhdyn tähän kirjoitukseen täysin.. Vanha xt oli aivan täydellisen kokoinen. Ja onhan tuo nyt ihan järjettömän hauska laite. Reilu 350hp 1540kg painavaan nelikkoon takaa sen että bmw ja audi miehet ovat hyvin noloina jos vaan haluaa.
        0-100 4,4 sec se on jumalauta nopeampi kuin 911 turbo carrera.


    • Transittimies

      Onnittelut ostoksestasi. Minulla on noita ollut kaksi uutena ostettua ja automaatilla molemmat. Paras ja kestävin auto ikinä. AITO NELIVETO!

      Foreaikoina oikein odotti ekoja lumisateita:)

      Nyt ajelen töiden vuoksi pakulla, mut kyl tekis mieli ostaa kakkosautoksi...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      70
      2307
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2103
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1718
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1536
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1520
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1447
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1419
    8. 52
      1288
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      64
      1226
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1209
    Aihe