Ulvilan nuoret.

ulvila

Ulvilan nuoret tekivät taas ilkivaltaa Napaannalla.
Siellä on tuhottu pukukopin seinät,vessanpytyt,lavuaarit ja putkistot.
Vahinkoa on tullut noin 5000€ edestä.
Rikosilmoitus tehty poliisi tutkii asiaa.
Nämä samat nuoret ryöstävät ja pahoinpitelevät ihmisiä Hansan kulmilla.Uhreiksi joutuvat humalassa olevat miehet.Isolla joukolla käydään päälle.Kaljat viedään ja turpaan tulee.
Tälläistä nuorisoa Ulvilassa nykyään on.

16

475

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • päwpäw

      Etköhän nyt kumminkin vähän liioittele asiaaXD

    • ulvila

      Kyllä nämä nuoret hakkasivat Ulvilan kuuluisimman puliukon Levolan Ranen.Rane sai pahasti turpaan ja kaljat vietiin.Nyt Rane on jo kuollut.
      NuorisoJengi terorisoi Hansan kulmilla.Hakkavat alkoholisoituneita miehiä isolla porukalla.Moni saanut turpaan ja kaljat on viety.
      Näille ei mahdeta mitään.

    • triAngelina

      Ulvilan yhteiskoulussa on noin 500 oppilasta, lukiossa yli 300 ammattiopistolaiset vielä päälle. Ihan siis olette sitä mieltä, että koko tuo porukka "ryöstää ja pahoinpitelee ihmisiä kadulla?" Olisiko pienen ajatustoiminnan paikka? Yleistäminen on niiiiiiin typerää!

    • nenätniistetään

      Muutama joku pikku räkänokka pelkuri homo siellä purkaa pahaa oloaan.Kun erehtyvät väärältä kaverilta kaljaa vaatimaan tulee loppu tuolle touhulle.

    • Vasivasi

      Nimet ovat kutakuinkin selvillä jo.

      • tietoonjokaselle

        Ei muuta kuin kirjoitat ne tänne sitten


    • UlvilanVaari

      Kyllä Ulvilassa on nuoriso ongelma.Jostain syystä erityisesti Ulvilan nuoret voivat nyt huonosti.Mikä nyt vaivaa Ulvilan nuorisoa?

    • Taavelska

      Kyllä ne lähtökohdatkin toisilla nuorilla on huonot. On alkoholisti äitiä ja alkoholisti isäpuolta. Lähde nyt niillä merkeillä aikuistumaan. Ei se mikään ihme ole, että näistä oloista tulevat nuoret oireilee. Sitten nämä "äidit" vielä valehtelevat poikiensa puolesta ja antavat lapsillee oikeen hyvää esimerkkiä. Siinä sitten taas kasvaa uusi sukupolvi yhteiskunnan elätettäväksi.

    • apu11

      Naparanta ja koulun pihat jatkuvan ilkivallan kohteena.
      Omituista puhaa. Sitten erikseen kiusaajat ja koulukiusaajat.
      Voi jos mä näkisin niin niskasta veisin kotiin tai ei ottaisin open mukaan.
      Eiköhän nyt olla niin vaarallisilla vesillä. Jokainen tietää miten voi käydä.
      Ikävää jokainen voi katsoa peiliin NYT ja vannoa etten se ole mä se täys idiootti joka koulussa aina kiusaa ja etten se ole mä joka keksii ne valheet.
      Rane hakannut kertokaas nimet vaan mullekkin..

    • UlvilanMies_

      Nämä nuorisohunsvotit kävivät alkoholisoituneen miehen kimppuun.
      Mies pääsi pakoon.Kävi varastamassa Hansasta paistinpannun.
      Yritti lyödä sillä näitä hunsvotteja.Sitten tuli poliisi ja vei miehen putkaan.Oikeudesta tuli sitten myöhemmin sakkorangaistus.

    • Varmaanolikivaa

      Lauantaina puolen päivän jälkeen yksi n. 10-vuotias ipana asetteli nyrkinkokoisia kiviä Kaasmarkuntielle aikaslailla taajamamerkin jälkeen. Ihmettelin, kun sälli juoksi kovaa kyytiä tie yli pusikkoon ja sitten autonpohjassa kolahti. Peruutuspeilistä näin tiellä kolme kiveä ja sama poika juoksi puskista takaisin kohti tietä. Ilmeisesti laittamaan lisää ansoja.

      • mitähelvettiä

        Kiesus mitä pikkuhinttejä nykyään kakarat on.Ei vissiin ole kotona opetettu mitään käytöstapoja.Tuollaisilla tempuilla voi tuhota jonkun kalliin auton korjauskelvottomaksi, tai vaikka tappaa perheen kun auto menee ojaan tai motoristi kuolee ajettuaan kiveen.Vanhemmat sais valvoa kakaroitaan tarkemmin.


      • pojatonpoikia007

        Me tehtiin samaa nuorena. Ei ne kakarat ymmärrä että bandidos mopopojat voivat kaatua noihin kiviin.


      • kirveelläolistöitä

        Mulkut on näemmä mulkkuja juu.Tässä erään tutun alfa romeosta lensi öljyt tielle tuollaisen kiven takia.Harmi ettei tekijää löydetty koska olisi tullut erittäin iso lasku perässä.


    • Nuoret-rappiolla

      Rappiolla on hyvä olla.Ei huolet paina ei rasitu bolla......

    • Iriterat

      Ei niitä räkänokkia voi ees tukistaa, itse on syytteessä, poliisi on ihan kädetön

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 154
      4453
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      115
      4040
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2720
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1901
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1764
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1659
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      21
      1643
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1571
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1553
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1511
    Aihe