Nyt oli naapurikunta tehnyt todella edistyksellisen päätöksen. Kaikki halukkaat saa kuituliitännän veloituksetta.
Siihen kun saadaan vielä osuuskunnan purkamisesta rahat päätelaitteisiin niin jopa alkaa bitit kulkemaan. Yhteyksiä voi käyttää niin karja-maatlaous ja kotiasioiden hoitoon "reaaliaikaisesti" ei tarvi kaikenmaailman mobiilirekkuloiden kanssa leikkiä.
Ja voi muuten jäädä vielä rahaa "sijoittamiseenkin" omaehtoisesti.
Pikapuolin kokoontuu hallintoneuvosto..oliko 15.3 jossa kuullaan viimevuoden voitosta maksettava korko ja sitten ei muuta kuin odottamaan osuuskuntakokousta jossa käsittelyyn tulee purkualoite ja alkaa rampat kalkattamaan.
PPO osuuskunnankokousta odotetaan
2
<50
Vastaukset
- Aittonen
Ramppa oli katkennu.
- kansalleherätys
Luotettavalta viranomaistaholta saatuna vinkkinä on lähiomaisten ja kotikiusattujen kokous oheisen linkin mukaan jälleen tutussa paikassa mahdollisimman mukavaan aikaan jotta kaikki omistajat pääsee mukaan vaikuttamaan
http://212.50.212.245:8080/WebTimmi/login.do?loginName=GUESTLIIKUNTA&password=GUESTLIIKUNTA&roomId=311&adminAreaId=7
Parlamentissä ens tiistaina 15.3 käsitellään rahamaailmasta toimihenkilöltä saadun tiedon mukaan taseen pienentämistä jo reilusti alle 100 M€:n ja julkistetaan kovasti mietittynä miten saadaan jäsenille markkinoitua että taas on sijoitukset tuottaneet "jättikoron" jaettavaksi mutta siihen on pitänyt omaisuutta jälleen ottaa mukaan "ylijäämän palautuksena" eli ns. syödä kuormasta. Sijoitukset näiden itseään asiantuntijoiksi kutsuvien toimilla ei ole tuottaneet koska globaalit markkinat ei tottele hamehelman komentoja eikä sillä ole muuta tavoitetta kuin roikkua vallan kahvassa mahdollisimman pitkään. Jos oltaisiin avoimilla markkinoilla niin jopa "juudas iskariotkin" ymmärtäisi mistä on kysymys.. mulle..mulle eikä mitään jäsenille..
Askotti voi vastata "uikuttamalla" tai linkittämällä taas kivoille sivuille..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka522313Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3481997- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1081675Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181