Varokaapas kaikki epäilyttävien herjaus ym. rikosten tunnusmerkistön täyttävien viestien tai muiden vastaavanlaisten netissä julkaistavien tekstien tuottajat. Nettipoliisi todellakin toimii.
Nettipoliisi toimii
45
553
Vastaukset
- mamulandia
kyllä rupes pelottaan hui
- Naurrettavus
Ilmoitin nettipoliisille eräästä kauhajokisesta aivokääpiöltä vaikuttavasta blogikirjoittajasta. Toivottavasti poliisi on kohta hänen ovellaan ja takavarikoi tietokoneen.
- kannattaa_varautua
Poliisi on kohta sinun ovellasi kun nimität tunnistettavaa henkilöä aivokääpiöksi, eli olet itse se aivokääpiö.
- Ymmärrätkö
kannattaa_varautua kirjoitti:
Poliisi on kohta sinun ovellasi kun nimität tunnistettavaa henkilöä aivokääpiöksi, eli olet itse se aivokääpiö.
Onko Kauhajoella todellakin vain yksi blogikirjoittaja.
- Alohomora
Miten niin tunnistettavaa. Kuvitteletkohan liikaa itsestäsi.
- Varo
Poliisi on piakkoin sinun ovellasi. Mahtavatkohan aiemmat rikoksesi tulla esiin.
- Antiseppo
parasta.luettavaa kirjoitti:
meinaatko meidän Seppoa
http://myllysanomat.blogspot.fi/No en todellakaan.
- eimullamuuta
parasta.luettavaa kirjoitti:
meinaatko meidän Seppoa
http://myllysanomat.blogspot.fi/Avohoitotapaus.
- Tietty
Kauhajoella on yksi ainut aivokääpiö ja sillä on poninhäntä.
- aikaketkuli
Hänellä n. 1550 kirjoitusta, lukekaa......
- Salbus
aikaketkuli kirjoitti:
Hänellä n. 1550 kirjoitusta, lukekaa......
Ei määrä ratkaise vaan laatu. Ala-arvoiset tekstit jääköön huomiotta.
- Menssana
Näitä poninhäntäpäisiä idiootteja on Kauhajoelle aika monta. Ketähän mahdat tarkoittaa.
- tule_apuun_anja
Jos nettipoliisi toimii, miksei oikea poliisi toimi.
On asioita tänään, mitä katsotaan läpi sormien menemättä edes syyttäjälle asti.
Kuka silloin syyllistyy rikokseen? - Looser
Kyllähän nämä netissä herjaajat ovat sellaisia säälittäviä reppanoita, jotka hakevat jännitystä harmaaseen elämäänsä. Säälikäämme heitä.
- Sellisti
Taitaa tulla nettipoliisille ja käräjäoikeuksille aikamonen ruuhka jos näitä kirjoituksia aletaan rikoksiksi kirjata. Mutta onneksi poliisilla on rahaa ja resursseja siihen.
Lukekaahan joskus Ikaalisten palstaa! Olen herjannut siellä lukemattomia ihmisiä. Lukekaa ja ottakaa mallia!
- herjaaminen_ei_laitonta
Herjaaminen ei ole lainkaan laitonta vaan jopa sopivaista ja suotavaa!
- Avada
Jotkut idiootit eivät tajua, että esim. kuvien lataaminen nettisivuille on rikos ilman asianomaisen henkilön suostumusta. Niin että kärsikööt sitten tyhmyydestään.
- Kedavra
Tyhmiähän nämä netissä herjaajat ovat. Älykkyysosamäärä heillä on varmaan kengän numeron luokkaa.
- Sektum
Kedavra kirjoitti:
Tyhmiähän nämä netissä herjaajat ovat. Älykkyysosamäärä heillä on varmaan kengän numeron luokkaa.
Samaa mieltä olen. Ei ole älyllä pilattuja nämä nettikirjottelijat. Sen vielä ymmärtää, että jotkut teini-ikäiset sortuu tällaiseen kirjoitteluun, mutta että täysi-ikäiset ja siis todella vanhatkin ihmiset. Ehkäpä ne ovat pettyneitä omaan elämäänsä.
- vihapuheetonok
Nettipoliisi on ihan samanlainen paskahousu kuin kaikki muutkin poliisit. Kaikki ovat joitain homoja joista ei ole mihinkään. Vaihdetaan poliisit miehiin, niin voi jotain tapahtuakkin. Mutta vihapuheet, ne ovat jotakin mitä täytyy viljellä. Odotan innolla sitä, että poliisikin osallistuu vihapuheisiin ja matujen pahoinpitelyyn. Kun niin tapahtuu, asiat alkavat olla oikealla tolalla.
- Apuako
No toivottavasti sinusta on johonkin muuhunkin kuin nettihaistatteluun. Helppo sitä on huudella anonyymisti tällaisella palstalla. Mitäs jos itse tarvitsisit poliisin apua.
- eirivipoliisi
Kyllä henkilö sanoi totta. Poliisit on paskahousuja, ennen en uskonut niin, nyt tiedän.
En silti ala kertomaan mitä on tehnyt ja mitä jättänyt tekemättä. Todisteita on useampi.
- Säälittäviä
Nämä nettiherjaajat ovat täysin verrattavissa ala-asteikäisiin koulukiusaajiin. Huono itsetunto, vaikea lapsuus, matala älykkyysosamäärä jne..
Jos haluatte vittuilla ihmisille, tulkaa Ikaalisten palstalle!!
- fanittaja.94
Ikaalinen on parasta luettavaa.
- homotes
paskat teille tyhmät!!!!!
- Hjgyt
Niin niin.
- IdaMariah
On se surkiaa, kun asialliseen keskustelun avaukseen tulee toinen toistaan typerämpiä vastauksia. Kyllä jokaisen pitäisi jo tietää se, että netissä kiusaaminen ja herjaaminen on yleistynyt aivan valtavasti. Jotkut blogistit mm. herjaavat ihan julkisesti. Ja syynä yleensä on heidän oma taloudellinen etunsa. Lisäksi omaa luokkaansa ovat nämä keskustelupalstojen nimettömät kirjoittelijat. Sekä kauhajokelaisista blogisteista että näistä nettikirjoituksista jäi valitettavasti vähemmän mairitteleva kuva kauhajokisista
- Dyster
Oikeassa olet. Yksi tietty blogisti täällä Kauhajoelle herjaa aivan suruttomasti muita ihmisiä. Toivottavasti herjauksen kohteet pian kyllästyvät ja laittavat poliisin asialle. Mutta jotenkin tuntuu toivottomalta saada muutosta tällaisten "taparikollisten" toimintaan. Narsistinen tai sosiopaattinen ajattelumaailma ei anna arvoa toisille ihmisille näiden ihmisten aivoissa.
- Mannevaantännejää
Paska paikka koko kauhajoki.
- Hkjrak
karva.noppa kirjoitti:
Ikaalinen on paras paikka.
En oo etes käyny Ikaalinenissa.
- Kuriapeliin
Eipä näytä olevan kauhajokisista miehistä enää mihinkään.
- Suomen_nuoriso
Suomen nuorisosta ei ole koskaan ollut mihinkään!!!
- Jöpötes
HV sinä!
- Nostakaasyyte
Siis niin kummallisia vastauksia on tullut tuohon aivan asialliseen aloituskirjoitukseen. Ei nuo vastaukset mitenkään kyllä mairittele kauhajokelaisia. Kaikenlainen nettikiusaaminen kuten eräänkin huomionhaluisen huuhaamaakarin blogikirjoittelu on ehdottomasti rikosoikeudellisesti tuomittavaa. Toivottavasti asianosaiset vievät nuo kirjoittelut syyttäjälle käsittelyyn. Näin ulkopuolisena katsoen ne kyllä täyttävät virallisen syytöksen alaisen herjauksen merkit.
- tymällevastaan
ai ootko alan immeisiä TYHMÄ OOT VITUN TYHMÄ voi voi mikä pässi
Sananvapauden nimissä voi ehkä sanoa paljon, mutta tunnistettavan henkilön kunnianloukkaukseen se ei oikeuta.
Rasismiin ja viharikoksiin puututaan nyt aikaisempaa huomattavasti herkemmin, joten sopii miettiä, että kannattaako hankkia itselleen rikosrekisteri täysin turhanpäiväisestä syystä.Minun kirjoituksistani on tehty tuhat ja yksi rikosilmoitusta, kaikki aivan turhaan.
Vittu, me ollaan poliisin asialla!
- viemarisukeltaja
Mee sinäkin oikeisiin töihin! http://www.mtv.fi/uutiset/ulkomaat/artikkeli/kuvat-kuvittelitko-olevasi-kurjassa-tyossa-viemarisukeltaja-puhdistaa-likakaivoja-sukeltamalla-lokaan-itse-ilman-suojavarusteita/6416298
- IkiWanhaa_RuotsinWaltaa
Nämä ns. nettipoliisit on vain ikiwanhan Ruotsinwallan jatkeita suomalaisista raportoidaan lahden toiselle puolelle
Toinen Ruotsinwallan jatke kirkko on myös tässä mädätyksessä täysillä mukana Warokaa
.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj232325- 871262
- 521117
- 1151076
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r721029Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p57987KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.18984Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31930Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(53926Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55918