Jookosta kiitos
Ostakaa minun asunto :D
10
<50
Vastaukset
- miksihuppelissa
kerro osoite, ostetaan se sitten huppelissaaa.
- paljonkopyydät
Ei kai huppelissa tehdä kauppaa!? Oisko hyvä asunto?
- notuota
ei .liikaa "tavaraa"seinillä :D
- nokäykö
notuota kirjoitti:
ei .liikaa "tavaraa"seinillä :D
jos otetaan "tavarat" seiniltä pois?
- enkatsoenää
Katsoin kuvia sieltä tänään
huh kun tuli IKÄVÄ - Huppelissaa
Ihan hyvä on asunto ja tavaraa seinillä öö (?) not. Ei liikaa reikiä, tekstiä ehkä :) no jos ei mene kaupaksi SOPIVAAN hintaan niin ei väkisin..sitten jään odottelemaan vielä.
- onewayy
Mihin sitten kun menee kaupaksi?
- Huppelissaa
Ei kovin kauas. Mutta eri kaupunkiin. Haaveissa vielä takaisin sinne jonnekkin kauemmaksikin.. Joskus. Mistä olen tullutkin :) jos kaikki olisi niin yksinkertaista muuttaisin heti lähemmäksi..isääni. Koska.. Asiat on nyt sillä tolalla.
- tarjoan
2 euroa. Nyt on huonot ajat.
- töötttörröö
Plajonmaksaa??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."432130Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1711903- 1161332
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711150- 96952
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73899Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78849Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki43836Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347931772- 54691