Sua taitaa harmittaa mies

kovasti. Olispa tunteet heränny jonkun sopivamman kanssa? Niinkö?
Ei se mitään, tunteita vaan...
Niitä voi väheksyä ja ne voi kieltää, tilanteen mukaan.
Siinä sitä oppii itseään...

35

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • onnellinenkinmies

      Ei, olen täysin tyytyväinen näin.

      • Miksisinä

        Otat kaiken vähänkin ilkeän viestin itsellesi olevaksi? Onko mielessäsi oleva naine ilkeä?


      • ainajotainyrittää
        Miksisinä kirjoitti:

        Otat kaiken vähänkin ilkeän viestin itsellesi olevaksi? Onko mielessäsi oleva naine ilkeä?

        Kyllä, ilkeä on. En ajattele hänestä enää mitään hyvää, käyn vain torppaamassa hänen naurettavia piikkejään täällä.


      • jaootsitämieltä
        ainajotainyrittää kirjoitti:

        Kyllä, ilkeä on. En ajattele hänestä enää mitään hyvää, käyn vain torppaamassa hänen naurettavia piikkejään täällä.

        et hän on alottaja, aikas tyhmä mies sitten oot.


      • sivuhuomautusvain

        on kyllä niin että onnelliset ihmiset ei nuoku palstalla, ne on siellä missä niiden se onni on. siinä puhui vastannut mies kakkia.


      • enolesitämieltä
        jaootsitämieltä kirjoitti:

        et hän on alottaja, aikas tyhmä mies sitten oot.

        En luule, että on aloittaja. Varmuuden vuoksi vain.


      • Aurinkoapäivääsi

        Rauha ja hyvä olo täyttää mielen kun tiedän että olet onnellinen ja tyytyväinen, että sun on hyvä olla. Siihen tietoon on hyvä lopettaa.


      • noinpahastivoi
        ainajotainyrittää kirjoitti:

        Kyllä, ilkeä on. En ajattele hänestä enää mitään hyvää, käyn vain torppaamassa hänen naurettavia piikkejään täällä.

        käydä kun pää sekoaa ja mieli on täynnään piruja. on aika karseeta sanoo ettei aattele hänestä enää mitään hyvää vaan torppaa täälä HÄNEN naurettavia piikkejä. eikä sillä ihmisellä oikeesti oo osaa eikä arpaa niihin kirjotuksiin. kukahan se oikeesti on se naurettava.


      • mitenvaikeetatääon
        noinpahastivoi kirjoitti:

        käydä kun pää sekoaa ja mieli on täynnään piruja. on aika karseeta sanoo ettei aattele hänestä enää mitään hyvää vaan torppaa täälä HÄNEN naurettavia piikkejä. eikä sillä ihmisellä oikeesti oo osaa eikä arpaa niihin kirjotuksiin. kukahan se oikeesti on se naurettava.

        Se nainen on naurettava, niin kuin jo kerroin.


      • mitenvaikeetatääon kirjoitti:

        Se nainen on naurettava, niin kuin jo kerroin.

        Kivempaa ja helpompaa olla naurettava kuin...


      • mitenvaikeetatääon
        NainenPeitonAlla kirjoitti:

        Kivempaa ja helpompaa olla naurettava kuin...

        ...onnellinen ja tyytyväinen. Ehkä varmaan jos tykkää sellaisesta.


      • mitenvaikeetatääon kirjoitti:

        ...onnellinen ja tyytyväinen. Ehkä varmaan jos tykkää sellaisesta.

        Kerro mistä tykkäät niin sanon onko musta siihen. Tarvi kiukutella siä, ken oletkaan.


      • taidatollamelkonen
        mitenvaikeetatääon kirjoitti:

        Se nainen on naurettava, niin kuin jo kerroin.

        tuuliviiri mieheksi, mielipide on vaihtunut kolmeen kertaan muutaman tunnin sisällä :))


      • pysynyleensäkannassani
        taidatollamelkonen kirjoitti:

        tuuliviiri mieheksi, mielipide on vaihtunut kolmeen kertaan muutaman tunnin sisällä :))

        Ei ole vaihtunut, enkä ole tuuliviiri.


      • niinehkäyleensä
        pysynyleensäkannassani kirjoitti:

        Ei ole vaihtunut, enkä ole tuuliviiri.

        mutta tässä ketjussa on tapahtunut juuri noin, ei se muuksi muutu tolla, sä oot semmonen varmaan huonon itsetunnon omaava ihminen ja sillon aina luulee et kaikki negatiivinen koskee juuri ittee.


    • LolLolLolLol

      Omahyväisyyden huippu :D

    • Jättäkäänämäilkeydet

      Omaan arvoonsa, älkää ihmeessä menkö mukaan tällaiseen kun tarkoitus juuri onkin lietsoa pahaa verta, älkääkä ainakaan ikinä koskaan syyttäkö ketään syytöntä tämmöisistä. Ihmetyttää tämänhenkinen viesti ikäväpalstalla.

    • Kyllä minä olen onneton, siksi täällä.
      En ole oikein perillä tästä kaipaamastani ihmisestä... Hän on kyllä perillä minusta.

      En tiedä tarvitseeko hän oikeasti minua. Tunnen että tarvitsee.

      Pelkään että vedän hänet liian syvälle.

      • partapeitonpäällä

        Asiasta toiseen. Annatko muuten pillua?


    • kuulepakun

      Menestyvän miehen tunnistaa siitä että vierellä on mannekiini.

    • sitävaanluuleeettävoi

      Ei aitoa ja todellista tunnetta pysty järjellä ohjaamaan. Tunne ohjaa sillon järkeä tai jopa kadottaa sen kokonaan.

      • Sivustahuikkaan

        Voi sitä ohjata.


      • toinensivusta

        Minne sen ohjaat ja miten teet sen?


      • Sivustahuikkaan
        toinensivusta kirjoitti:

        Minne sen ohjaat ja miten teet sen?

        Tunteita voi järjellä ohjata, mutta poistamisesta en osaa sanoa. Ohjaamisella tarkoitan sitä, ettei anna toiminnassaan niille valtaa.


    • Justustässämoro

      Viikolla kyselit meidän miesten kalun kulmaa aamusella, kenenkään kalu ei oo tainnu löytää perille kun noin kireenä ollaan.

    • Hehhehehehe!
      En oo kuule yhtään pahalla päällä. Perse paljaana tässä siivoon kämppää.

      Se on vaikee joskus se yhdyntä, yhteydestä huolimatta. Pitää olla oikee kulma, oikea kellonaika ja mielentila...

      • herkillekorvilleni

        Nainen joka käyttää mm. sanaa: "perse", on jotenkin luotaantyöntävän oloinen.


      • paljasperse
        herkillekorvilleni kirjoitti:

        Nainen joka käyttää mm. sanaa: "perse", on jotenkin luotaantyöntävän oloinen.

        No, ongelmansa kullakin. Minua ennemin houkuttelee. Tosin, ei tämä. En voi sietää, että ollan peiton alla...


      • paljasperse kirjoitti:

        No, ongelmansa kullakin. Minua ennemin houkuttelee. Tosin, ei tämä. En voi sietää, että ollan peiton alla...

        Säkö haluat sillai kuin pornoo tekevät... Kaikki näkyy, ihme asennot, tunnotonta, mekaanista...


      • paljasperse
        NainenPeitonAlla kirjoitti:

        Säkö haluat sillai kuin pornoo tekevät... Kaikki näkyy, ihme asennot, tunnotonta, mekaanista...

        Esteettistä ja kivaa.

        No, jätetään suosiolla väliin, ei olisi kiinnostanutkaan. :)


    • eräsnainenmiettii

      Typerä aloitus mun mielestä.

      • Joo on se. Anteeksi. Kaipaamani mies ehkä ymmärtää. Typeräähän tämä touhu on. Mutta mitäpä en tekisi kun ikävä on...


    • entiedäharmittaako

      hän on sopiva.

    • Tämämieseivalehtele

      Minun naisihastukseni olis mulle juuri sopiva.

    • Lähdenpä B-llä alkavaan, pubiin pelaamaan biljardia. Pääsisköhän pelaamaan? Semmoista.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1389
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1334
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      123
      1198
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      139
      1025
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      897
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      336
      829
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      646
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      633
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe