kovasti. Olispa tunteet heränny jonkun sopivamman kanssa? Niinkö?
Ei se mitään, tunteita vaan...
Niitä voi väheksyä ja ne voi kieltää, tilanteen mukaan.
Siinä sitä oppii itseään...
Sua taitaa harmittaa mies
35
<50
Vastaukset
- onnellinenkinmies
Ei, olen täysin tyytyväinen näin.
- Miksisinä
Otat kaiken vähänkin ilkeän viestin itsellesi olevaksi? Onko mielessäsi oleva naine ilkeä?
- ainajotainyrittää
Miksisinä kirjoitti:
Otat kaiken vähänkin ilkeän viestin itsellesi olevaksi? Onko mielessäsi oleva naine ilkeä?
Kyllä, ilkeä on. En ajattele hänestä enää mitään hyvää, käyn vain torppaamassa hänen naurettavia piikkejään täällä.
- jaootsitämieltä
ainajotainyrittää kirjoitti:
Kyllä, ilkeä on. En ajattele hänestä enää mitään hyvää, käyn vain torppaamassa hänen naurettavia piikkejään täällä.
et hän on alottaja, aikas tyhmä mies sitten oot.
- sivuhuomautusvain
on kyllä niin että onnelliset ihmiset ei nuoku palstalla, ne on siellä missä niiden se onni on. siinä puhui vastannut mies kakkia.
- enolesitämieltä
jaootsitämieltä kirjoitti:
et hän on alottaja, aikas tyhmä mies sitten oot.
En luule, että on aloittaja. Varmuuden vuoksi vain.
- Aurinkoapäivääsi
Rauha ja hyvä olo täyttää mielen kun tiedän että olet onnellinen ja tyytyväinen, että sun on hyvä olla. Siihen tietoon on hyvä lopettaa.
- noinpahastivoi
ainajotainyrittää kirjoitti:
Kyllä, ilkeä on. En ajattele hänestä enää mitään hyvää, käyn vain torppaamassa hänen naurettavia piikkejään täällä.
käydä kun pää sekoaa ja mieli on täynnään piruja. on aika karseeta sanoo ettei aattele hänestä enää mitään hyvää vaan torppaa täälä HÄNEN naurettavia piikkejä. eikä sillä ihmisellä oikeesti oo osaa eikä arpaa niihin kirjotuksiin. kukahan se oikeesti on se naurettava.
- mitenvaikeetatääon
noinpahastivoi kirjoitti:
käydä kun pää sekoaa ja mieli on täynnään piruja. on aika karseeta sanoo ettei aattele hänestä enää mitään hyvää vaan torppaa täälä HÄNEN naurettavia piikkejä. eikä sillä ihmisellä oikeesti oo osaa eikä arpaa niihin kirjotuksiin. kukahan se oikeesti on se naurettava.
Se nainen on naurettava, niin kuin jo kerroin.
mitenvaikeetatääon kirjoitti:
Se nainen on naurettava, niin kuin jo kerroin.
Kivempaa ja helpompaa olla naurettava kuin...
- mitenvaikeetatääon
NainenPeitonAlla kirjoitti:
Kivempaa ja helpompaa olla naurettava kuin...
...onnellinen ja tyytyväinen. Ehkä varmaan jos tykkää sellaisesta.
mitenvaikeetatääon kirjoitti:
...onnellinen ja tyytyväinen. Ehkä varmaan jos tykkää sellaisesta.
Kerro mistä tykkäät niin sanon onko musta siihen. Tarvi kiukutella siä, ken oletkaan.
- taidatollamelkonen
mitenvaikeetatääon kirjoitti:
Se nainen on naurettava, niin kuin jo kerroin.
tuuliviiri mieheksi, mielipide on vaihtunut kolmeen kertaan muutaman tunnin sisällä :))
- pysynyleensäkannassani
taidatollamelkonen kirjoitti:
tuuliviiri mieheksi, mielipide on vaihtunut kolmeen kertaan muutaman tunnin sisällä :))
Ei ole vaihtunut, enkä ole tuuliviiri.
- niinehkäyleensä
pysynyleensäkannassani kirjoitti:
Ei ole vaihtunut, enkä ole tuuliviiri.
mutta tässä ketjussa on tapahtunut juuri noin, ei se muuksi muutu tolla, sä oot semmonen varmaan huonon itsetunnon omaava ihminen ja sillon aina luulee et kaikki negatiivinen koskee juuri ittee.
- LolLolLolLol
Omahyväisyyden huippu :D
- Jättäkäänämäilkeydet
Omaan arvoonsa, älkää ihmeessä menkö mukaan tällaiseen kun tarkoitus juuri onkin lietsoa pahaa verta, älkääkä ainakaan ikinä koskaan syyttäkö ketään syytöntä tämmöisistä. Ihmetyttää tämänhenkinen viesti ikäväpalstalla.
Kyllä minä olen onneton, siksi täällä.
En ole oikein perillä tästä kaipaamastani ihmisestä... Hän on kyllä perillä minusta.
En tiedä tarvitseeko hän oikeasti minua. Tunnen että tarvitsee.
Pelkään että vedän hänet liian syvälle.- partapeitonpäällä
Asiasta toiseen. Annatko muuten pillua?
- kuulepakun
Menestyvän miehen tunnistaa siitä että vierellä on mannekiini.
- sitävaanluuleeettävoi
Ei aitoa ja todellista tunnetta pysty järjellä ohjaamaan. Tunne ohjaa sillon järkeä tai jopa kadottaa sen kokonaan.
- Sivustahuikkaan
Voi sitä ohjata.
- toinensivusta
Minne sen ohjaat ja miten teet sen?
- Sivustahuikkaan
toinensivusta kirjoitti:
Minne sen ohjaat ja miten teet sen?
Tunteita voi järjellä ohjata, mutta poistamisesta en osaa sanoa. Ohjaamisella tarkoitan sitä, ettei anna toiminnassaan niille valtaa.
- Justustässämoro
Viikolla kyselit meidän miesten kalun kulmaa aamusella, kenenkään kalu ei oo tainnu löytää perille kun noin kireenä ollaan.
Hehhehehehe!
En oo kuule yhtään pahalla päällä. Perse paljaana tässä siivoon kämppää.
Se on vaikee joskus se yhdyntä, yhteydestä huolimatta. Pitää olla oikee kulma, oikea kellonaika ja mielentila...- herkillekorvilleni
Nainen joka käyttää mm. sanaa: "perse", on jotenkin luotaantyöntävän oloinen.
- paljasperse
herkillekorvilleni kirjoitti:
Nainen joka käyttää mm. sanaa: "perse", on jotenkin luotaantyöntävän oloinen.
No, ongelmansa kullakin. Minua ennemin houkuttelee. Tosin, ei tämä. En voi sietää, että ollan peiton alla...
paljasperse kirjoitti:
No, ongelmansa kullakin. Minua ennemin houkuttelee. Tosin, ei tämä. En voi sietää, että ollan peiton alla...
Säkö haluat sillai kuin pornoo tekevät... Kaikki näkyy, ihme asennot, tunnotonta, mekaanista...
- paljasperse
NainenPeitonAlla kirjoitti:
Säkö haluat sillai kuin pornoo tekevät... Kaikki näkyy, ihme asennot, tunnotonta, mekaanista...
Esteettistä ja kivaa.
No, jätetään suosiolla väliin, ei olisi kiinnostanutkaan. :)
- eräsnainenmiettii
Typerä aloitus mun mielestä.
Joo on se. Anteeksi. Kaipaamani mies ehkä ymmärtää. Typeräähän tämä touhu on. Mutta mitäpä en tekisi kun ikävä on...
- entiedäharmittaako
hän on sopiva.
- Tämämieseivalehtele
Minun naisihastukseni olis mulle juuri sopiva.
Lähdenpä B-llä alkavaan, pubiin pelaamaan biljardia. Pääsisköhän pelaamaan? Semmoista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä531389- 1231334
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1231198- 1391025
- 101897
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten336829Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82724Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54646Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50633Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602
