Arto Satonen on yksi niistä kolmesta Sampo Terhon ja Matti Vanhasen lisäksi jotka ovat innokkaimmin yhtiöittämässä metsävarojamme. EU ei pakota yhtiöittämään metsävaroja mutta kokoomuksen ahneus pakottaa.
Kokoomus on avoimen fasistinen lobbauspuolue joka ajaa pääomien asiaa. Ei kansan eikä Ikaalislaisten.
Boikotoikaa 21.3 järjestettävää kevätkokousta Säästöpankin tiloissa. Voiko epäisänmaallisempaa tekoa olla kuin myydä kansallinen omaisuus suuryhtiöille? Tämänkö vuoksi isovanhempamme taistelivat?
Ikaalisten kokoomus, ja varsinkin Arto Satonen, ovat röyhkeää sakkia. Arto Satonen on lisäksi inhottava persoona joka tekee paljon pahaa oman energisyyden takia. Miksi juuri hulluimmilla isänmaamme myyjillä onkin niin paljon energiaa tuhota kaikki kaunis ja arvokas? Onko se raha joka voitelee? Kokoomuksen agenda on aina lyhytnäköistä ja ahneuden sanelemaa ulottuen korkeintaan perhepiiriin ja omaan sukutaustaan.
Boikotoikaa tällaisten luopioiden kokoontumista! Metsiemme ja pohjavesiemme myynti, kaiken muun kansallisen omaisuuden lisäksi, ei voi olla muuta kuin röyhkeää maanpetosta.
No niin…Ikaalislaiset. Nyt voitte taas puhua ulosteesta, homoilusta ja muusta tärkeästä…
Ps. Boikotoikaa! Ei väliä miten mutta boikotoikaa. Tehkää jotain. Heitelkää vaikka kananmunilla. Tehkää traktorimarssi keskustaan. Tehkää vallankumous. Kapina. Ajetaan kokoomus ja persut ulos Ikaalisista. Eiks jeh?
Hyi, Ikaalisten kokoomus on perseestä
11
73
Vastaukset
- rahaa.valtiolle
Valtion metsien yhtiöittäminen on alunperin demarien idea
mutta nyt se on tarttunut muihinkin puolueisiin ja hyvä
niin koska nuo tosi isot maapalat on helposti myytävissä
kaikkine käyttöoikeuksineen ulkolaisille eläkeyhtiöille.
Kaikki noiden alueiden virkistyskäyttö tulee maksulliseksi
koska perintiset jokamiehenoikeudet lakkautetaan
alueilla.
Uusi omistaja siis omistaa alueet myös pohjavesien
osalta.
Samalla uudessa metsälaissa annetaan myös jäljelle
jääville perinteisille yksitysmetsäomistajille oikeus
periä korvaus kaikesta metsien virkistyskäytöstä
mukaanlukien marjojen poiminta.- kannattaa.lukea
Aamulehden pääkirjoitus lauantain lehdessä on tosi
kiihkeä vuodatus valtion metsien myymisen puolesta.
Nuorena minä rukka olin kokoomuslainen. Onneksi tapasin Sepon ja nyt olen onnellinen kommunisti!
- aina.maanpettureita
Onko perää että isäsi Iivarin veljesten kanssa kävi useita
reissuja Neuvostoliitossa 50-luvulla viemässä tietoja täältä
vodkapalkkaa vastaan? Ainakin yksi setäni oli jonkinlainen "tiedottaja". Minä en niitä asioita muista eikä niistä kotona puhuttu.
- venäjällä.käynti
RouvaHoikkala kirjoitti:
Ainakin yksi setäni oli jonkinlainen "tiedottaja". Minä en niitä asioita muista eikä niistä kotona puhuttu.
Olihan isäsikin aina kevättalvisin ja syksyllä kolme
viikkoa "kadoksissa".
Maanpetostuomioita saaneissa mainitaan Iivarin veljesten
ja Kukkalan nimet? - se.siitä
RouvaHoikkala kirjoitti:
Karkasihan sinunkin isäsi rintamalta heinäkuussa 1944!
Isäni syntyi 1936 joten hän ei ollut rintamalla eikä edes
sen läheisyydessä. Vaari oli syntynyt 1904 mutta ei
ollut rintamalla metsätöissä aikanaan sattuneen
tapaturman takia.
Ikaalisten ja muidenkin paikkakuntien kokoomuslaisia täytyy rangaista. Millainen rangaistus olisi sopiva?
- sorto.atonen
Arto Satosen puhe kuulostaa siltä niinkuin se olis aina kännissä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1058747
- 936710
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon636479Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme345261Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo634457- 553501
- 503355
- 513082
- 562912
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per512886