Aina vaan menee komplisoidummaksi/kryptisemmäksi tuo tapaus S.Myllis, kuten tuosta käy "ilmi":
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14166359/totuus-seppo-mylliksen-oikeasta-henkilollisyydesta
Seppo Myllis: mies myytin takana?
38
797
Vastaukset
- sgsgfrt
-legenda jatkaa vaellustaan..!
- Dryber
seppo IS THE MAN
- fbaieubv
return of Seppo
- whyegfsgt
Seppo on - ja pysyy Seppona, kepulaisten syrjinnästä huolimatta.
- dgsetr
ei Seppoa nujerreta....
- whweyf
Ja taas on Seppo nousussa!
- sjsfghdsh
Seppo ajaa tuhatta ja sataa........................
En luovuta koskaan!
Minä olen ainoa oikea jumala, palvokaa minua.
metallurgi kirjoitti:
http://ollihakala.blogspot.fi/2011/08/2001-alkaen-on-saatana-vihannut.html Tuossa
Ai että sain makeat naurut tuosta. Kiitos linkistä!
- huaranpenikka
taidat olla potkut ja työttömyys palstan paskapää kalervo myös.
huaranpenikka kirjoitti:
taidat olla potkut ja työttömyys palstan paskapää kalervo myös.
No en kyllä ole, mutta arvostan häntä suuresti. Hän tekee merkittävää kulttuurityötä. Jonkinlainen tunnustus valtion taholta on ehdottomasti paikallaan.
- tämäontosi
persereikä koko tyyppi ja paskahousu.
- täys_paskakasa
mielenvikainen paskaloinen ei ole varmaan tehnyt yhtä täyttä työpäivää koko elämänsä aikana.
- hullujasairas
joo näin se vaan menee ja vahvati siltä haisee.
Olin työvuosinani ahkera ja arvostettu tekijä. Nyt olen eläkkeellä. On hyvää aikaa jakaa viisauttaan täällä teille elämässänne epäonnistuneille, surkeille paskahousuille.
- hah_hah_haa
feikki ja huoran penikka.
Buahahaa... aika näyttää kenellä paska (jööti) valahtaa housuihin ja kenellä ei.
- Asiallinen_kommentoija
Hevosen kyrpä.
Minulle eivät mahda mitkään mahdit yhtikäs mitään.
- hyyppis
Aivan...ja kauhumaailma haukkaa synkkää satoaan edelleen..................
- Ikaalisten.hetero
Kuvan perusteella olet homo. No oletko?
hyyppis kirjoitti:
Aivan...ja kauhumaailma haukkaa synkkää satoaan edelleen..................
Kauhujen maailma on todellinen, sitä vain ei aina tiedosteta.
Olen jumala. Palvokaa minua!
- kuinka.muualla
Vieläkö huuhaa ja leipuri kotko on voimissaan.
- Anonyymi
Kunnioittakaa kuningas Myllistä!
- Anonyymi
Hah
- Anonyymi
Seppo is still in power
- Anonyymi
Pieraisu.
- Anonyymi
Mylliksellä on ollut tärkeä rooli siinä, miten hienossa mallissa mahtava keskustelupalstamme on. Kiitos kaikesta Sepi!
- Anonyymi
Olepa hyvä!
- Anonyymi
Mahtava tyyppi
Mun levyt vielä soi...
- Anonyymi00028
imaasepa pallia.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291310
- 1181137
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap97944- 113857
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa278840Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi19721- 48715
- 52699
- 28647
- 49609