POHJOIS-SAVO Iisalmen keskustassa Savonkadulla sijaitseva R-kioski ryöstettiin lauantai-iltana kello yhdeksältä, kertoi poliisi sunnuntaina.
Miespuolinen ryöstäjä kaatoi ensin myyjän lattialle, uhkasi häntä veitsellä ja vei sitten kassasta käteistä rahaa.
Ryöstöstä epäillyn henkilöllisyys ei ole poliisin tiedossa. Epäilty mies on noin 180 senttimetriä pitkä ja puhetyylin sekä aksenttinsa perusteella ulkomaalaistaustainen. Hän oleskeli mahdollisesti kioskin lähellä ennen ryöstöä. Kioskiin tullessaan hänellä oli päässään kommandopipo.
Poliisi pyytää havaintoja tapauksesta jotain tietäviltä.
Ja taas, monikult.PASKAA
ValkeaaVuotta2016
5
<50
Vastaukset
- Kukapa-tietää
... tai sitten se esitti ulkomaalaistaustaista. Minäkin osaan puhua "ulkomaalaisittain".
- UskomatontaMuttaTotta
Suvakkien harhat vain pahenevat... todella huolestuttavaa.....eihän nyt vaan kukaan ole selkäsi takana "kukapa-tietää".........
- VitunTyhmiäSuvakit
Kukapa-tietää , jutteletko nyt itseksesi ulkomaalaisittain ? Voi näitä suvaitsevaisia pelleraasuja !
- pötövskiv
Perisrasisti varmana oli.
- JneJneJne
Pötövskiv= vajakki=vajaaälyinen=suvaitsevainen=sairas=jne
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 62905
- 119704
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79680- 39636
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm36631- 87561
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante110535- 41481
- 37475
- 71457