Totuus on että somalit ovat alisuoriutujia

silmälaput.pois

20

64

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • viidakkoon.mars

Riehumista, huutamista, tönimistä, lyömistä jne. Mitkään ohjeet eivät mene perille. Sylkemistä, repimistä, tavaroiden heittelyä ja ennen kaikkea jokaisella ääni kuin sumutorvea huudattaisi.
      Vanhempia ei kiinnosta, sama kerrotko vai et. Koulussa pätee viidakon laki.

• aiaiaiaiai

Voi helvetti noita somppuja.

• mikälie_tulossa

Lieksalaisille tohdin muistuttaa, että näen erittäin suuren uhkan siinä, että sokalit ja nämä uudet tulokkat ryhtyvät tappelemaan keskenään. Heillä on omat toisistaan poikkeavat eturistiriidat ja se on todennäköisesti aiheuttava suurtakin kitkaa yhteisen elon taipaleella.

Asuttakaa edes nuo Irakilaiset, tai mitä nyt ovat, eri alueelle. Heidän keskinäisestä yhteisolostaan ei hyvä heilu. Osaa koteutetaan nyt omiin asuntoihin Pieliskodin vuokrakämppiin. Koittakaa mahdollisuuksien mukaan laittaa sopiviin paikkoihin. Toivoo realisti.

• Pitää.paikkansa

Somalit ovat alisuoriutujia. Kallista opetusta kouluilla. Paljon. Lieksa maksaa.

• 384858

Niin maksaa.

• siis.rahat

Ja hukkaan menee.

• fhghh

Totaalista paskaa.

• paremminpassata

Kuinkas kestää lieksas pinna -jossa leipä on aina jouduttu hakemaan ns. kiven alta -näitä joille se lentää niinsanotusti suuhun ja peitellään kahen lakanan väliin,
      täytyy teille hattua nostaa, tai sitten ei,
      koskaan ette te tästä kiitosta saa ainoastaan syytöstä, jotta olisi pitänyt paremmin passata.

• Sad_but_true

Ailsuoriutuminen tarkoittaa sitä, että oppilaalla olisi rahkeita enempäänkin, mutta syystä tai toisesta näitä rohkeita ei käytetä. Näinhän ei somalien kohdalla ei ole. He ovat vain yksinkertaisia.

• 4757r

Johtuu sisäsiittoisuudesta.

• oli_huono_kauppa

Minä en ainakaan hattuani nosta lieksalaisille jotka olivat niin tyhmiä,että ottivat satoja somaleja kaupunkinsa huollettavaksi.Ikinä ette niistä tule eroon pääsemään.

• tyhmätkuinsaappaat

Täällä ne lieksalaiset suu auki mollottavat typerykset vain somaleja haukkuu, vaikka itse ovat sisäsiittoisuudessaan paljon tyhmempiä. Aina yritetään syyt saada mamujen niskaan...

• Kumpikahan_se

tyhmempi on. Höynäyttäjä vai höynäytettävä?

• munasillaan
    • veronmaksajana

vähäälysii ovat nämä meijän tunkeutujat,nohovampia jos olisivat niin ei ne meijän ristinö olisi.

• abc.kiria

Et sinä itse ole mikään penaalin terävin kynä, joten arvioi ennemmin omaa osaamistasi.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      309
      3055
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      61
      2353
    3. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      124
      2057
    4. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      349
      2043
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      127
      1733
    6. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      67
      1399
    7. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1395
    8. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1337
    9. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      69
      1270
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      78
      1243
    Aihe