Eläkeläisille on säädettävä uusi eläkeläisvero, erillinen vero, jolla korvataan nykyinen eläkeläisten verotus ja joka on nykyistä verotusta paljon kireämpi. Tällä tavalla eläkeläiset saadaan osallistumaan näihin säästötalkoisiin.
Tämän lisäksi eläkeläislle säädettävä nykyistä verotusta paljon kireämpi verotus viestittää vielä työelämässä mukana oleville palkansaajille, että ei kannata siirtyä eläkkeellä, vaan on viisasta sinnitellä töissä 68-vuotiaaksi saakka siitäkin huolimatta, että joutuisi keppien kanssa käveleämään.
Näin eläkeläiset velvoitetaan osallistumaan säästötalkoisiin, tämä on meidän perussuomalaisten kanta.
Eläkeläisten verotusta tuntuvasti kiristettävä
11
66
Vastaukset
- kylläpersutosaa
Kyllä , tämä on juuri sitä mitä persut ajanut kokoajan hallituksessa. Leikataan lisää eläkeitä ja pakotetaan leipäjonoon loputkin!
- naijatyhmätkin
Tosi hyvä, että persut kertoo tavoitteensa ääneen!
- eläkeläisvero
Me perussuomalaiset emme kantaamme peittele, eläkeläisten verotusta on tuntuvasti kiristettävä säätämällä erillinen eläkeläisvero, jotta eläkeläisetkin saadaan mukaan säästötalkoisiin.
- rahaarikkaille
Kait persut säätää leipäjonoonkin käyttöveron? Mäntylälle vinkki?
- Kysyn_vain
Minun mielestäni pitäisi vapaaehtoinen eläkeikä olla 60v. Näin saataisiin ehkä vähän työpaikkoja nuorille. Minä en ymmärrä hallituksen puhetta eläkeiän nostosta ja työajan nostosta samaan aikaan kun lähes 500 000 suomalaista on ilman työpaikkaa ja avoimia työpaikkoja on reilu 10 000.
Yli 30v. olen kuunnellut politiikkojen puhetta työvoimapulasta, missä se työvoimapula on nyt? Minä uskon, että kyseessä on vain yritys kurjistaa työssäolevien työoloja ja palkkoja. - reilumpaa
Miksi persut ei kerro näitä tavotteitaa ennen vaalia?
- nuhjutnuhjut
Persut hoitaa että suomen vähäosaisimmat olisi vielä vähäosasisempia mutta kiva on olla yksi kausi audin takapenkillä mutta mitä vahinkoa kerkesitte tekemään se on kamalaa
- Paluuarkeen
Miettivät sitä kohta peräkylillä potkukelkkaa potkiessaan...
- jafhjf
No mitäs äänestit meitä perussuomalaisia, nyt kansa saa sitä mitä on tilannut.
Me perussuomalaiset tulemme vaatimaan eläkeläisten verotukseen tuntuvaa korotusta ja eläkeiän merkittävää nostamista. - Ninsesortuu
jafhjf kirjoitti:
No mitäs äänestit meitä perussuomalaisia, nyt kansa saa sitä mitä on tilannut.
Me perussuomalaiset tulemme vaatimaan eläkeläisten verotukseen tuntuvaa korotusta ja eläkeiän merkittävää nostamista.Se on oikeeta puhetta kokoomuksen apuorjalta!
- FennoTöihin
Hyvä täällä Portugalissa on elää. Ei senttiäkään veroa Suomen laiskimusten elättäämiseksi. Ja onhan Floridassa kakkosasunto. Yrittäkää nyt edes kerran elämässänne ottaa itse vastuuta elämästänne! Onko liikaa vaadittu??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 153329
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial21625Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1061577Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2251075Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221068- 124871
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2836Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29807- 10805
Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks45789