suhteessa, mutta _ehkä_ ihastuksen kohde apua!

ongelmalapsi_

Tää kuulostaa vähän itserakkaalta, mutta mulla on ongelma!

Oon suhteessa, ollut jo puolisen vuotta ja joskus pari kuukautta sitte aloin juttelee yhen meiän luokan jätkän kaa (oon siis 9lk). Oon halunnu tutustuu siihen seiskasta asti, koska meillä on aika paljon yhteistä esim. anime, sama musiikki maku, molemmat piiretään, tykätää saman tyylisistä vaatteista, molemmat pelata (niiku far cry, doa, devil may cry jne.), tykätää kahvista, molemmat aika introverttejä jne.

Kuitenkin... Mua pelottaa että kyseinen henkilö on ihastunut minuun eikä tiedä suhteestani. Kaverit sanoo, että kun saa huomiota tytöltä, ei oikee ajattele että kyseessä voisi olla kaveruus vaan välttämättä ihastus (EHKÄ, vaan mahdolisuus. Kun ei tää jätkä oikee oo kenenkää kaa koulussa välkillä, istuskelee yksiksee suurimaks osaks). Kaverini oli myös kasilla sanonut, että tää jätkä tujottelee mua ku laitoin kenkiä jalkaan. Katseita ollaan myös vaihdeltu junassa ja koulussa. Pyysin sitä kahville kerran ihan vaa kaveri mielessä (minkä kylläkin mainitsin sille) ja hän pukeutui kauluspaitaan vaikka normaalisti pukeutuisi huppareihin. Päivän päätteeksi hän tarjosi minulle cokiksen. Juttelen myös joillakin välkällä hänen kanssaan ja hän on erilainen mun kanssa jutellessa kuin kavereidensa (okei, voi johtuu siitä et tytöillä ja pojilla on erilaiset jutu mistä puhuu ja kun en mistään mopoista paljoa tiiä XD).

Vaikuttaako tää siltä, että olisi ihastunut? Voi olla, että oon ylireagoinu kun oon ollu ihastunu häneen aiemmin... Hän sanoi myös sillon kahvilla, että porukat tulisivat kyselemään kauheesti kun mainitsi ettei menisi kavereittensa kaa kahville. En tiiä viittasiko johonki, mut toivon et oon vaa käsittäny väärin. En haluis joutuu mihinkää draaman kierteesee, vaikka oonki tähän henkilöön aikoinaan ollut ihastunut :(

Mielipiteitä?

2

213

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ongelmalapsi_

Tähän lisäsisin vielä, että kaikki kaverit kehottaa kertomaan olevani suhteessa. Miten tämän tuon esille? Tuntuu tyhmältä vaan sanoa randomisti ''muute, mulla on poikaystävä'' :/

• rasrsarasra

Sen voi paljastaa myös niin että se ei kuulosta tyhmältä vaan luontevalta.
        Esimerkiksi voit ujuttaa poikaystävän jonkun lauseen mukaan.
        "Eilen muuten kävin mun poikaystävän kanssa..." tai jotain vastaavaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko sulla

suoja työ paikka? 🤔🤷‍♂️
      Ikävä
      23
      3378
    2. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      540
      2702
    3. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      53
      2260
    4. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      212
      2241
    5. Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle

Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle
      Joensuu
      13
      1709
    6. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      219
      1519
    7. Kiantama kartelli

Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip
      Suomussalmi
      52
      1481
    8. Nostetaanko nainen kissa pöydälle?

Ja selvitetään nämä tunteet?
      Ikävä
      97
      1389
    9. Oletko nainen alkanut kammoamaan minua

Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom
      Ikävä
      62
      1211
    10. Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä

Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise
      Maailman menoa
      95
      1184
    Aihe