Tiedättekö mistä saa elokuvia ostettuu halvalla (turusta)?????
Help meee!!
1
137
Vastaukset
- Moovie
Jos käytetytkin kelpaa, niin Hassisen kirppis Hakakadulla, siellä on ainakin leffanurkkaus, missä myydään käytettyjä sekä uusia leffoja edullisesti. On Nummen katsastusaseman vieressä kadun toisella puolen.
Rautatieaseman lähellä on myöskin yksi leffadivari, hintatasosta en tosin ole varma, kun en ole asioinut siellä.
Kirppiscenterit Länsikeskuksessa sekä Manhattanilla on myös näitä paikkoja, mistä uusiakin leffoja saa aika järkihinnalla.
Prismoissakin muuten on ainakin välillä hyvinkin edullisesti leffoja kaupan. Piispanristin Prisma(on tosin Kaarinan puolella) ja Vanhan Tampereentien Prisma ainakin on näitä kauppoja, joista saa uusia leffoja 3-5€ kappalehintaan.
Levykauppa Äx Kristiinankadulla on myös yksi hyvä kanava leffoille. Ovat mun mielestä kyllä vähentäneet leffapuolta, mutta sieltäkin löytyy aika paljon katseltavaa järkihinnalla. Heillä on hyvänä puolena vielä se, että he tilaavat muistakin Äxän myymälöistä tuotteita asiakkaalle, jos asiakas haluaa. Vielä jos tuotteet noutaa liikkeestä, niin säästyy ne postituskulut.
Siellä oli viime vuoden puolella aika isokin leffojen poistomyynti, itse ostin halvimmillaan 0,50-2€ kappalehinnalla uusia leffoja. Eli käy nyt ainakin kollaamassa heidänkin valikoimat.
Että eiköhän näistä vaihtoehdoista löydy sullekin ajankulua:)
Itselle on ainakin löytynyt, mulla kuitenkin on noin 1000kpl kokoelma laidasta laitaan olevia DVD.tä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun533906KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar912310Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo451982- 221773
- 281516
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?261511- 151162
- 311118
- 1091074
Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale791032