Onko miehet penisrengas teistä nautinnollinen käyttää ?
Naisena se rengas ja kova kalu tuntuu hyvälle.
Penisrengas miehet hyvä
13
2093
Vastaukset
- tindebinde
On hyvä, mutta vieläkin parempi on 500g painava avattava pallien venytys paino, se kun hakkaa reisiin roikkuessaan 10-15 cm. Eilen tuli postissa ja on testattu, eikä sitä millään halua ottaa pois, se kun niin kutittaa reisiä kävellessä. Lähetän kuvan, jos jotenkin saan yhteyden.
- rengassormus
Myös miehenä tuntuu hyvälle kun pikkasen levee metallinen sopivasti painaa. Myöskin se tuo enemmän kestävyyttä kaiketi peppu seksis. Vaimon mielestä se on myös seksileluista miehellä kaikein miehekkäin. En tiedä uskaltaisko joskus kokeilla nakurannalla tai onko liian rohkee.
- Samppawaan
On ehdottomasti nautinnollinen. Oon käytelly vaimon kanssa tuollasta klitoriskiihottimella varustettua niin on ollu vaimokin mielissään: http://www.libido.fi/product/212/marc-dorcel---power-clit-penisrengas-vibraattorilla
- ukm33
On, mukava nähdä kulli timantinkovana ja suonet näkyvillä. Auttaa myös kestävyydessä. :P
- välineeet60M
kiihottaa nuo erilaiset välineet. Ois hyvä kun ois sellainen kyläpaikka missä vois käydä jossa laittaisivat palleihin kivespainot ja sitten ois pumppuja ja kumirenkaita sekä muita välineitä. Siellä samalla katsoisivat millä välineillä parhaiten kullini toimii
Naisillehan noita seksivälineiden "tupperikutsuja" järjestetäänkin. Sinne ei tosin varmaan voi mennä edes "tyttönä". ;)
- kummi-puhkes
Rengas ei tunnu hyvältä lauetessa. Se jotenkin kiristää ja huonon loppusilauksen.
- jöötikkä
Kyllä kannattaa kokeilla penisrengasta, itsellä lähti spermat sellaisella paineella että olin ihan ihmeissäni. Vaimo yski hetken aikaa kun spermat meni kuulema suoraan kurkkuun ja vauhdilla :-) . Suosittelen lämpimästi penisrengasta kokeilkaa hyvät miehet voin myös suositella eturauhas hierontaa. tuolla hieronta jutulla tulee todella räjähtävät orgasmit ja uskomaton määrä spermaa kerralla.
- samakokemus
sama kokemus
- Sydänmäki
Itse olen käyttänyt metallista leveää rengasta (sisähalkaisija noin 45 mm) niin, että sekä kivekset että kulli ovat renkaan sisällä. Pidän sitä ympäri vuorokauden paitsi silloin, jos joudun esim. lentokentällä kulkemaan metallinpaljastimen läpi, tai joudun riisuuntumaan vieraiden läsnäollessa. Parantaa seksiä seksiä sekä minun että vaimoni mielestä.
Puheet kuoliosta voitte unohtaa.- m42vnt
itse käytän samaa kuin sydänmäki,ihanaa on
- Rengasranteesta
Tuntuu hyvälle ja hätätapauksessa naisen rannerengas ajaa saman asian.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa
Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja3472784Mikä piirre on kasvoissa tärkein?
Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?1201549Suurimman myrskyilyn jälkeen
vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul481370Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan151026Mikä häpeä Haapaveden kaupungille
Avin huomautuksen mukaa hoitoyksikkö on ollut monin osin lainvastainen. Huomautettavaa on monista asioista. Miten Haa57997Tojotamies törttöili taas auton eteen
Ja taas joku Tojotapappa vähät välitti liikennesäännöistä ja kääntyi viitostietä ajaneen auton eteen tänään, tällä kerta27944En sano tätä pahalla
Mutta olihan meillä aika reippaasti ikäeroa ja aivan erilaiset elämäntilanteetkin. En vaan jotenkin tajunnut sitä aiemm82923Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo149898- 80898
Tiedättekö miksi mies on olemassa?
Lisääntymistä varten. Ei mitään muuta hyötyä. Jos nainen voisi lisääntyä ilman miestä, luuletteko miehet että naiset tar205839