RUVETTAS LEIKKAAN TÖRSIEN TUISTA ,TURHASTA ULVOIVAT TUKIPUMMIT KUKAAN MUU EI OLE MILJOONA OMISTAJA JOLLEKKA MAKSELLAAN SOSSUTUKIA.MTK PÖLJIEN LUOTSAAMA RATTORIMARSSI,LASKIVAT SAAVANSA SÄÄLIT ITTELLEEN KUN OIKEEN VALEHDELLAAN RUPEE SIPILÄKIN PORAAN,
AINUT OIKEE RATKASU ON POISTAA MAAJUSSIEN TUET JA ELÄKE ETUUDET VEROEUROISTA NÄIN ALKUUNSA ,OPETETAAN TÖRSÄT ELÄÄN OMILLAAN EI VERONMAKSAJIEN VELVOLLISUUS OLE MAKSELLA TÖRSIEN ELANTOO SE ON VÄÄRIN SE ON VARASTAMISTA ,KANSALLISET TUETKIN VARAASTETAAN PIMITTÄMÄLLÄ KANSALLISET JULKISUUDESTA, KANSALLISET HETI JULKI.MAAJUSSIEN KANSANRYHMÄ PÖLLIMÄS KANSALLISIA TUKIA VERONMAKSAJIEN RAHOISTA PIMITTÄMÄLLÄ.
TÖRSÄT JÄRJESTI NAURETTAVAN TEATTERIN JOTTEI
30
333
Vastaukset
- nbnbnb
olet oikees
- dfgdfgdfgdf
dfgdfgdfgdfg
- dsfgdsfgsdfggs
KAIKKI TUET VEKS,,,,,,,,,,,,,,,
- oikees
dsfgdsfgsdfggs kirjoitti:
KAIKKI TUET VEKS,,,,,,,,,,,,,,,
töersöö,,,,,,,,
- jopestadataa
kautta aikojen kansamme keskuudessa on elänyt vaivaisihmisiä joihinkka aloittajakin joppe laiskajaakkola kuuluu
jo vuosisatojen ajan nämä luolassaasuneet muusta yhteisöstä eronneet vaivaiskulkijat ovat huudelleet niiden perään jotka talouttamme ovat pyörittäneet
kuin yöllä juoksentelevat petojemme penikan niin myös nämäkin ovat etsineet mitä syödäksensä saisi toisilta riistäminen pummaaminen varastaminen ja kaikkinainen omaneduntavoittelu ovat iskostuneet näiden sisimpään syvälle juurtuen
entä tekeekö joppe laiskajaakkola sitten työtä
ei
ei jopet töitä tee sehän on pahalle haisevaa ruumiillisestikkin raskasta vastenmielistä tehdä työtä
he mielummin istuvat puistojen pimennossa vaanien pieniä lapsia josko voisivat anastaa näiltä kädestä kaikkinaista syötävää joka usein onkin jäänyt makeisiin ja tikkareihin
nämä tyhjävatsat ovatkin yhteiskuntaan sopeutumattomia omasta ajastaan jälkeenjääneitä katkeroituneita ja useinkin alkoholisoituneita laitapuolenkulkijoita
https://youtu.be/ZcHwdmHWZuA joppe ruuanhakumatkalla- törsäpummi
todella törsä ei sopeudu yhteiskuntaan kun on varastamas veroeuroi jatkuvasti eikä veroo maksa köyhät ne maksaa jotta törsä sonta saa taas lisää tukee todella ilkee ihminen joka kantilta kattoen,surkee pummin rähjä haiseva mätäpaise,mee törsä töihis siitä elätä ittes oo mies.
- ggfgfgfgffgfggf
on törsä törkee idiootti paska.
- Öklöä
Traktorimarssia vastassa oli vain kaksi maataloustukien vastustajaa!
- komiaatmääräää
Nekään paska housut ei uskaltaneet mennä renkaan eteen.
- Jestaskuontottaha
komiaatmääräää kirjoitti:
Kummatkin vastustajat on joka päivä täällähä kirjoittelemasa niitä piipityksiään.
Ei ne meille mitään voi. Mä vien niiden kaikki rahat.
Komioot määrää! - kerttiläinen
Jestaskuontottaha kirjoitti:
Kummatkin vastustajat on joka päivä täällähä kirjoittelemasa niitä piipityksiään.
Ei ne meille mitään voi. Mä vien niiden kaikki rahat.
Komioot määrää!3% kansasta viljelijöitä ja vie muita ihan miten haluaa!
Vastustamatonta, taitavaa ja täysin ylivoimaista lobbausta! - röllipeikkoja
Olin paikalla ja kaksi niitä oli!
Kaksi hiljaista, häiriintynyttä nyhveröä! - nyhveröt
röllipeikkoja kirjoitti:
Olin paikalla ja kaksi niitä oli!
Kaksi hiljaista, häiriintynyttä nyhveröä!Hyvä että ylläpito poistaa jopan kirjoittamia halveksivia ja asiattomia kommentteja!
- törsäpummi
komiaatmääräää kirjoitti:
et säkään mun renkaan eteen vellihousu paska idis,haise paskalle.
- edesosaaajaa
Jopan rengas on uimalelu. Rollaattoriakaan se ei
- törsöön
kielen kissa vei
- gjkkhgcgvhc
Maatakoustuki on yhteiskunnan syöpä numero yksi Sairasta rahojen tuhlausta!!
- Miimiö
Valtio priorisoi kannaltaan parhaat ja pakolliset kohteet. RUOKAHUOLTO on turvattava!
Se maksaa! - Kannuswursti
Miimiö kirjoitti:
Valtio priorisoi kannaltaan parhaat ja pakolliset kohteet. RUOKAHUOLTO on turvattava!
Se maksaa!Hyvin sanottu! Älykkäimmät tämän tietävätkin!
- törsöitä
Kannuswursti kirjoitti:
Hyvin sanottu! Älykkäimmät tämän tietävätkin!
neuvoja,,,,,,,,,,,,,,,,,
- törsäpummi
Miimiö kirjoitti:
Se maksaa!ei maksa kun ruokahuolto ostetaan ulkoo ei suomesta suomes on hullun hinnat.
- törsäpummi
törsän voi poistaa tukien saannista heti törsä on pimee.
- sosiaalituilla
Niin, nehän ovat korvauksia, Jopa tarkoittanee kaupunkitörsiä
- Brassilihaa
Totta. Nyt myydään Brasialaista lihaa alennuksella. Siis aivan hullun halvalla.
- törsäpummi
ja suomes vahvaa bakteeri lihaa broileria kyl henki lähtee hoplaa sonta läjä listii.kura lentää peräreiästä.ja maksaa hunajaa.
- Törsäpummi
Äkkiä tänne ilmaista ruokaa, mulla on nälkä!
- törsäpummi
äkkiä mulle rahaa mul on maata heti mulleee apuvaa rahaa lisäää olen maan omistaja mulle kuuluu rahat kaikki mä on törsä suomesta olen kipee...
- jopahesast
äkkiä mulle rahaa mul on työttömyyttä heti mulleee apuvaa rahaa lisäää olen duunari omistaja mulle kuuluu rahat kaikki mä on laiska suomesta olen kipee...
- sipsumeekotiisälävalita
jopahesast kirjoitti:
äkkiä mulle rahaa mul on työttömyyttä heti mulleee apuvaa rahaa lisäää olen duunari omistaja mulle kuuluu rahat kaikki mä on laiska suomesta olen kipee...
lisää raha antakiaaaaa mulleeee määä omistan maataaaa määä ooon sontahousu antakiaaa mulleee rahaaa määä omistan osan suomeeee apuvaaa mulleeee,antakia mulle heti rahaa,keräkkää köyhilta leiketen mulleee määää on maan omiatajaaaa antakiaaaaa mulleeee apuvaaaa.mä ääänestin kepuu vannon sen rahaa ny ja heti mulle törsälle rahaaaaa.
- TÖRSÖILTÄ
AINUT OIKEE RATKASU ON POISTAA MAAJUSSIEN TUET JA ELÄKE ETUUDET
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka912551- 671475
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww861467EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje131208- 81943
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi16930Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta110830Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe39828- 54793
- 30726