Löytyykö virtojen suunnalta
Parinvaihtoa
48
2851
Vastaukset
- puttosenboy
Kyllä, ainakin poikien kesken kovinkin yleistä virroilla
- Taaspaksuks
Joo kokoonnutaan la iltaisin kotalan suola aitan sisätiloissa,omat nestuukit mukaan.
Ekana olot saanut saa lahjakortin löytötexsiin.- etelänhedelmät
Oi. Ihania muistoja suolikselta <3
- juukaa
Voi vittu näitä virtain puppe setiä. Kellään ei seiso ja ämmät on saatanan muumioita lasuttunein katseineen. On kaiken maailman persereikä perttejä ja tuppikulli Tapioita kalkki naamoineen.
- Comeinn
Vaimo ja minä kumpikin bi sex missä tavataan.
- PainaAnettaaPerkele
Onko virroilla maksullisia narttuja ,kysyy reissumies joka vaikka maksaisi jollei muuten anna.
- Vitullapäähänjoo
Virtain rahahuorat päivystelee Tapiolan pikkukujilla,mut ennen kymmentä ei kannata mennä.
- Hyvääyhteen
Olemme kuusikymppinen avopari,voitais tapailla aina sillon tällöin.
- 60samoin
Koska voitais tavata,miten saada yhteyttä teihin.
- liedenpohja03
Mukana ollaan. Täällä on salskee m m koira pariskunta
- Viiskymppäset
Pääsiäisenä VIrroilla lauantaina pariskunta pub 66 haemme seuraa parinvaihtoon.
- tupissa
Onkos virroilla se tuppikulli tapio vielä??
- seppox
Yks tapsa tupitti mua, mut sillä oli kyl aika iso
- Härskitvirrat
Huoraaminen on yleistä Virroilla ja ukkomiesten jahtaaminen. Todella härskiä toimintaa. Seuratkaapa vähän mitä naapurissa tapahtuu että tulee kaikkien tietoon munahaukkojen toiminta. Ja nyt ei ole nuorista kyse vaan reilusti keski-ikäisist!
- Olentosiaan
Olen munahaukka ja pidän siitä,Olin saman ukon kaa 25v. Nyt nautin kaikista miehistä TODELLA
- kuusysit
Tunnettu munahaukka. Älkää sit ängetkö huomenna Pub66:een et saa normaalit ihmiset mennä kuunteleen bändiä. Pysy munahaukka pois sen maksullisen nuoren äijäs kans. Vai olette siis alkaneet harrastaa jo parin vaihtoakin ku oikein mainostatte. Mis käytte vai onko tapahtunu pimeellä?Olet niiiiiin huora!!!! Pysy Keiturissa!!!!!
- ninnannunnaa
Tänään 66:ssa tapahtuu ja kaikkien puolikaljujen naamoja ei siel haluta nähä eikä mummoja...... pysykää kotona!!!!
- Posliinilla
Te ette tiedä seksistä mitään ,Tuun viemään miehenne,.,.,.,.,
- Xxxy
Taisit munahaukka opettaa uusia temppuja mun miehelle kun osas kaikkee uutta sänkykamarissa äskettäin oikein ihmettelin. Mut huora on aina huora ja tarviihan perheenisät teitä mausteeksi elämään.
- Revaaukivaa
Oppi se vaikka aluks oli vaikeaa,tänään uusiksi.
- Virtainpoika
Koko Virrat puhuu sinusta munahaukka. Tulet saamaan kenkää seuraavissa yt-neuvotteluissa. Mut polkasen sua sitä ennen
- Epähygieenisnenlutka
Olipas epäsiisti huora Virroilla.Ei enään koskaan maksullista Virroilta T:Reissumies
- cvhgvjbjkuefdgh
Vaihettais kaksi pallia, suht hyväkuntoista. Mielellään mukavaan löhösohvaan, jossa napakat vieterit ja pulleat muodot. Mitään vaahtomuovista en haluis. Voi olla tumma tai vaalea. Punaiseen oon kyllästynyt.
- lastenasiattärkeimmät
Mikä hitto on, ettei akat kyrpää saa. Kun pitää ottaa se käytetty isä. Sitten ei ole painoaikaa. Kun lapset. Etsikää mies jolla lapsia ei ole. Kyrvän perässä te ämmät juoksette. Muulla ei väliä. Limaiseen vittuun vaan kyrpää ainiaan. Siinä ei mietitä viattomien lasten hyvinvointia. Kun vaan vosu saa kyrpääääääää.
- nillittäjätert
Just noin ikkään vanhan muijan limaseen vittuun pistää nuoretki miehet kulliaan.... ja haisee pahalle.... jotai rajaa vosulla katos ku vosun lapset kärsii äiteensä maineesta.....
- Tarjamummo
Nuorta miestä haluan ja siideriiii. Kuka auttais????
- avopari60v
66:ssa tapahtuu tänään
- Isokaluon
Paikalla taas.
- rumala
Se tapio joka kyttää pillua on sellainen luikurin näköinen että ei tuu saamaan.
- Mustijamirrit
Milloinkas niitä ulkomaan eläviä tulee tähän kylään? Vaihtaisin oman ukkooni tuliseen lempeen
- hannehli
Naapuripitäjään on tullut jo viimevuonna
- Mustimirri
Sinne vois mennä. Ei tääl oo mittää
- vanhahuoraope
Rahalla kyl saat munaa ihan suomalaiseltaki mieheltä. Ei se kyl panna osaa ku sil on niin huono vanha ope eli 25 vuotta sitä vanhempi akka. Raha sille kelpaa.
- Tuhmikset
Löytyykö poikaparia parinvaihtoon? Tultais Alavudelta.
- nuskiija
joku johtaja tapio kuulemma nussii miehiä??? sellainen maitonaama????
- Tapsantahdis
Löytyykö maksullista poikaa?
Miettii Tapio - tapsojenmaksa
löytyy löytyy eikä tartte paljo maksua. vie se johonki hotelliin yöks niin saat takuulla ja vie aamullaki.
- Anonyymi
Moi oon virroilla lautalla yksin kaupassa seuraa onnistuuko
- NiiloNyky
Niilo näki naapurin noidan
- ämylää
kysykää nyt persettä siltä maitonaama tapiolta se on muutenkin kuin ämmät.
- Suvikumi
Täällä olis pari kokoa 165/ 70 /14.
Siis talvirenkaat. Mihin vaihtaisit? - kiekuu
Anna sille maitonaama tapiolle sille joka on ämmän näköinen ja oloinen sille luikurien luikurille.
- Sutturavaa
Mistä löytää Tapion? Olen tumma ja tulinen nainen
- Lopunaikaonnyt
Olen Baabelin portto ja teen tuhoa Virroilla
- hiiohei
Taas sain varattua on hyvä kylä
- Kymysys
Kumpaa kätyä
- Toivova
Kyl miekin tiedän erään naisporukan mitkä kulkevat jahtaamassaukkomiehiä Saariselällä.
ToivottavastiLuoja ottaa heidät kiinni teoistaan,perheiden rikkojia.
Eikö se paha saayleensä palkkansa,uskon tässäkin tapauksessa käyvän niin. - Hässijät
Toivovalle:
Just tultiin Saariseltä naisporukan kanssa. Kovat oli kyydit ja paikat nyt hellänä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1897836
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes954095- 682672
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se751702Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3941629- 641508
Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l201486Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä171141Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni791070Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3841068