Miksi minulla on epäonnea rakkaudessa? Aina kun luulen löytäneeni jonkun niin hän vain sitten lopettaa yhteydenpidon. En tupakoi ja en käytä alkoholia. Olen ystävällinen, auttavainen ja hyväsydäminen mutta mitä teen aina väärin?
Unijukalle
6
<50
Vastaukset
- Unijukka15
Tässä asiassa täytyy löytää kypsyys, sinun täytyy myös tietää paremmin mitä rakkaudelta haluat. Sinussa on kuitenkin intohimon mahdollisuus, kun oikea henkilö tulee vain kohdalle ...
Myöskin rakkaudessa on aina osittain kyse myöskin "sattumasta". Jollakin lailla sinulla on liikaa "ennakkoasennetta". Muista, että rakkaus kuitenkin myös muuttaisi sinua, et voi siis etukäteen tietää millainen rakkautesi on ! - ainavaanyksin
Näkyykö rakkaudessa minulle muutosta ja jos niin millainen tämä henkilö voisi olla? Koska olen pitkä niin mahdollisuudet ovat pienemmät kuin normimittaisella.
- Unijukka15
Elä tässä hetkessä ja irtaudu pettymyksen ym.tuntemuksista, joita sinulle on. Ihminen voi myöskin itse uudistua, ja niin itse asiassa tapahtuukin kaiken aikaa.
Sinussa on sisällä intohimoa, rakkauden tulta. Muista, että lopulta mikään ei voi saada tätä tultasi sammumaan. Sinulla on myöskin oikeus elämässä erilaisiin nautintoihin.
Jokainen päivä on uusi mahdollisuus. Joskus olisi ehkä hyvä ottaa elämässä riskejäkin. Nauti kuitenkin elämästä ja jokaisesta päivästä ! Anna myöskin "sattumalle" sijaa, älä odota, että asiat tapahtuisivat vain niin kuin olet etukäteen ajatellut ! - ainavaanyksin
Näetkö tapaanko jonkun joka rakastaisi minua vielä ennen kesää tai jatkanko etsintää vielä kesänkin jälkeen?
- Unijukka15
En taida tällä erää nostaa tähän. Syy on se, että tunnut kuitenkin haluavan suunnitella asioita liikaa, ja kuten todettua ei silloin sattumalle jäisi sijaa, joka on ihmissuhteissa ja rakkaudessa kuitenkin elintärkeää.
Elä päivä kerrallaan ja älä suunnittele liikaa. Mutta elä niin, että voit yhä enemmän nauttia elämästä. Se vie sinua kohti oikeanlaista rakkautta enemmän kuin se että annan sinulle tietyn mielikuvan nostamalla vielä kortteja ... - Elmiinas
Rakkaus tiellesi tulee, silloin kun vähiten odotat sitä..
Älä ole epätoivoinen äläkä suunnittele liikaa.
Epätoivoisuutesi paistaa läpi, ehkäpä ne miehet sen vuoksi
kaikkoavat elämästäsi..
Ole aina vain oma itsesi ilman liikaa yritystä miellyttää toista..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1141259
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221143- 1381013
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä45975- 99853
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten317802Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592