Miksi minulla on epäonnea rakkaudessa? Aina kun luulen löytäneeni jonkun niin hän vain sitten lopettaa yhteydenpidon. En tupakoi ja en käytä alkoholia. Olen ystävällinen, auttavainen ja hyväsydäminen mutta mitä teen aina väärin?
Unijukalle
6
<50
Vastaukset
- Unijukka15
Tässä asiassa täytyy löytää kypsyys, sinun täytyy myös tietää paremmin mitä rakkaudelta haluat. Sinussa on kuitenkin intohimon mahdollisuus, kun oikea henkilö tulee vain kohdalle ...
Myöskin rakkaudessa on aina osittain kyse myöskin "sattumasta". Jollakin lailla sinulla on liikaa "ennakkoasennetta". Muista, että rakkaus kuitenkin myös muuttaisi sinua, et voi siis etukäteen tietää millainen rakkautesi on ! - ainavaanyksin
Näkyykö rakkaudessa minulle muutosta ja jos niin millainen tämä henkilö voisi olla? Koska olen pitkä niin mahdollisuudet ovat pienemmät kuin normimittaisella.
- Unijukka15
Elä tässä hetkessä ja irtaudu pettymyksen ym.tuntemuksista, joita sinulle on. Ihminen voi myöskin itse uudistua, ja niin itse asiassa tapahtuukin kaiken aikaa.
Sinussa on sisällä intohimoa, rakkauden tulta. Muista, että lopulta mikään ei voi saada tätä tultasi sammumaan. Sinulla on myöskin oikeus elämässä erilaisiin nautintoihin.
Jokainen päivä on uusi mahdollisuus. Joskus olisi ehkä hyvä ottaa elämässä riskejäkin. Nauti kuitenkin elämästä ja jokaisesta päivästä ! Anna myöskin "sattumalle" sijaa, älä odota, että asiat tapahtuisivat vain niin kuin olet etukäteen ajatellut ! - ainavaanyksin
Näetkö tapaanko jonkun joka rakastaisi minua vielä ennen kesää tai jatkanko etsintää vielä kesänkin jälkeen?
- Unijukka15
En taida tällä erää nostaa tähän. Syy on se, että tunnut kuitenkin haluavan suunnitella asioita liikaa, ja kuten todettua ei silloin sattumalle jäisi sijaa, joka on ihmissuhteissa ja rakkaudessa kuitenkin elintärkeää.
Elä päivä kerrallaan ja älä suunnittele liikaa. Mutta elä niin, että voit yhä enemmän nauttia elämästä. Se vie sinua kohti oikeanlaista rakkautta enemmän kuin se että annan sinulle tietyn mielikuvan nostamalla vielä kortteja ... - Elmiinas
Rakkaus tiellesi tulee, silloin kun vähiten odotat sitä..
Älä ole epätoivoinen äläkä suunnittele liikaa.
Epätoivoisuutesi paistaa läpi, ehkäpä ne miehet sen vuoksi
kaikkoavat elämästäsi..
Ole aina vain oma itsesi ilman liikaa yritystä miellyttää toista..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia.",175093Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/1012321- 1351998
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee481878Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1171670"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!551276Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen
Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu117947Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."
Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää48841Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.
Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.303831Kaupungin yt
Honkolan tai hietaman koulu suljetaan. Säästölistalle on nostettu muun muassa Honkolan tai Hietaman koulun toiminnan l24654