Nyt kyssäri sulle nainen

salainenkyssäri

ootko yhtään sm henkinen sillee tyylikkäästi.

23

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • korvienvälissäelämää

Arvostan ja pidän ihmisistä, joilla liikkuu korvien välissä muutakin kuin alapääasiat. Haluan ja toivon, että sillä toisella ihmisellä on muutakin elämää kuin pelkkien alapääasioiden miettiminen. Haluan, että sillä toisella ihmisellä on elämänsä suhteen toiveita ja suunnitelmia. Toivon ja syvästi haluan, että se toinen ihminen tykkäisi käydä töissä ja tai opiskelisi jotain tai edes pyrkisi opiskelemaan ja tai käymään töissä. On suuresti arvostettavaa, että se toinen ihminen kirjoittaisi älyllisesti, sivistyneesti ja syvällisesti eikä alatyylisesti viljellen alatyylisiä slangisanoja ja korvien välissä olisi muutakin elämää kuin alapään asioiden miettiminen.

• salainenkyssäri

Sä oot just sellainen, jonka mä haluaisin. Topakka ja ihana.

• arvaanpavaan
        salainenkyssäri kirjoitti:

Sä oot just sellainen, jonka mä haluaisin. Topakka ja ihana.

Mutta kun sä et ole fiksujen ja yläpääihmisten tyyppiä.

• uusMarilynn

Sen verran että tahdon lemmareita,käsirautoja itelleni ,mutta tietyllä lopetussanalla.En oo totaallinen perverssi.Vain sievää kipua.

• uusMarilynn

jatkan,olen kipuherkkä perverssi

• Erittäin_salaisesti

Erään tietyn kanssa saattaisin ollakkin.

• salainenkyssäri

Ni-in. Sama juttu. Yhden tietyn naisen kanssa. Vain sellaista, mistä molemmat tykkää. Pientä kiusoittelua. Rakkautta. Intohimoa. Halua.

• erittäin_salaisesti
        salainenkyssäri kirjoitti:

Ni-in. Sama juttu. Yhden tietyn naisen kanssa. Vain sellaista, mistä molemmat tykkää. Pientä kiusoittelua. Rakkautta. Intohimoa. Halua.

Kuullostaa juurikin siltä, mitä haluaisin hänen kanssaan kokea.

Haaveeksi taitaa jäädä, emme ole yhteyksissä.

• korvienvälissäelämää_

Tiedätkö, minä en rakasta sinua enkä kiihoitu sinusta millään tavoin. Kiihoittuminenhan on oikeasti kiinni korvien välistä eikä haarojen välistä. Älykkyys on kiihoittavaa seksuaalisesti, ei tyhmyys eikä epätoivo. Tyhmät, rumat klownit eivät millään sytytä.

• elluhalloBY

No voi hemmetti
        Mä kun ajattelen vaan niitä miesten.
        .Kevät kevät sekoittaa järjen juoksun kokonaan (*_*)

• Josettottele

Voisin sopivassa tilaisuudessa antaa sulle piiskaa, kyllä vaan kultaseni.

• vainiin_

Hehhehee...

• Bondagepupus

Maybe...

• Riippuuvähän

Jos molemmat haluaa ja molemmille asia ois vain hyvässä mielessä. Pitää olla luottoa.

• Riippuuvähän

Ja vain miehen kanssa!

• EiJymmärtänyt

Mikäs se sellainen on kuin sm? Suomen mestaruus vai?

• vitsitmitkäjutut

Tämä oli hyvä. Itse arvostaisin enemmän mm-juttua tai olympiakullia.

• Salainenvastaus

Joo.

• Whipwhip

Jalkoja nuolevissa saappaissani ja nahkakorsetissani antaisin sulle piiskaa.Ja muutakin kuristusta.Olen pitkä ja kurvikas nainen.

• Whipwhip

siis kuritusta..ei kuristusta :)

• KeisarinnaKuningatar

Yhteen aikaan minua vaivasi jatkuvasti ajatus miehestä, jonka minun piti sitoa kiinni sängyn päätyyn, ihan silleen puolileikillään vaan, mutta se oli juuri se juttu joka piti tehdä, jotta minusta olisi tullut maailmankaikkeuden valtias.

Oletko sinä se, joka saavut valtakuntaani nyt, kun sen loiston aika näyttää jo hiipuvan?

• TämäEiOleMinulleJa

En ole.

• kylläkään

joo mut en tyylikkäästi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      47
      2192
    2. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      191
      2009
    3. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      116
      1382
    4. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1170
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      96
      982
    6. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      73
      929
    7. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      78
      879
    8. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      45
      857
    9. Ja tääkin vielä...

Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/13479
      Ähtäri
      33
      835
    10. Minkälaisen viestin toivoisit saavasi?

Miehelle.... Helpota vähän.
      Ikävä
      61
      736
    Aihe