Loimaan kaupat

ParannettavaaOlisi

Vähän on huonoa vieläkin palvelun taso Loimaalla. Ikea ja Bauhaus ainakin puuttuu. Sitten Puuilo olis hyvä tänne saada, niin palvelun taso ja hintakilpailu paranisi.

45

2007

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ikeaonlähella

Mitä sellaista on Puuilossa jota ei saa Honkkarista tai Hintakaaresta?

• Ryyti1

Motonet tai biltema ois kanssa hyvä,loppuis niitten paikallisten varaosaliikkeiden hintakartelli.paikalliset varaosaliikkeiden yli hintaisia.

• 4900
        Ryyti1 kirjoitti:

Motonet tai biltema ois kanssa hyvä,loppuis niitten paikallisten varaosaliikkeiden hintakartelli.paikalliset varaosaliikkeiden yli hintaisia.

Biltema tai motonet sopisi hyvin sinne Loimaan porttiin,missä se silta 9 tien yli.

• 199

niin ja sotka ja miesten pukuliike

• Mdda

Samaa mieltä, Loimaalla ei ole ollut miesten pukuliikettä 25-vuoteen, 80-luvulla niitä oli neljä, kyllä yksi varmaan pärjäisi tänäkin päivänä.

• Löytyy

Tutustu miesten vaatteisiin erikoistunutta liikettä BJ Hongkongin vieressä.

• 12875

Joo paikallisessa rautiassa myyjä kättelee lätkätuloksia netistä ja asiakkaat jonottaa toiselle joka röökillä pihalla.tavarat puolet kalliimpia kuin esim.puuilossa.

• 3863

Joo ei oo ainakaan savuton työpaikka,vai ketä ne on kun röökaa prisman parkkiksen päässä ja mulkoilee ihmisiä,ei tietty voi syyttää kun ei oo varma ketä ne on.

• 665655

Joo ja Agrissa kassa lukee netissä iltasanomia ym ja kun asiakas keskeyttää netissä olon, saa v*********n katseen.

• poiuyå

Juu, eikä täällä ole edes hiekkarannalla sijaitsevaa Holiday Inniä eikä Lamborghini-myymälää. Ei oo mittään ei, kyl surkkiaa o

• kaikkealöytyy

Kun olisi edes se hiekkaranta!

• lähiöön
        kaikkealöytyy kirjoitti:

Kun olisi edes se hiekkaranta!

onpa hiekkaranta! Mellilän riviera, oletko ikinä huomannut

• voihansitätoivoa
        lähiöön kirjoitti:

onpa hiekkaranta! Mellilän riviera, oletko ikinä huomannut

Se on niin kaukana. Toiveena olisi Nahinlahteen uimaranta. Taitaa olla utopiaa.

• varaosaryöstöpörssi

Autovaraosaliikkeessä
      katsokaaha
      peilii.miksi
      biltema-keikkaa
      pukkaa...esim.pakoputki
      joulukuussa-15,Loimaalla
      150e,maaliskuussa-16...ylläri,ylläri...260e.
      LOIMAALISÄ,huh,huh...sama
      pakoputki.

• 986

Puhut asiaa,mulla samantyyppinen kokemus näistä.

• 986

Olet oikeassa,puuilon hinta rakennustarvikkeiden paljon halvempi kuin esim.rautiassa.kannattaa lähteä loimaalta,kassatkin iloisia ja ystävällisiä.Tillanen rautakauppa loimaallekin,jossa kiva asioida!

• 986

Nykyään helppo tilata esim.työkalut verkkokaupasta,ei tarvii jonottaa noissa Loimaan kalliissa ns.rautakaupoissa.Eri juttu tietty ammattirakentajilla,kun tuotteet tarvitaan monesti heti ja ne saa kaikki verovähennyksiin

• kaikkiaina

Samaa mieltä. Kaikki nettiin vaan, niin saadaan paikalliset liikkeet tapetuksi nopeasti ja myyjiltä työt alta. Netistä netistä kaikki, niin on aikaa taas maata sohvalla enemmän ja tursota muodottomaksi urputtajaksi.

• 986

Ehkä sä turpoot sohvalla,minä urheilen.

• kaikkiaina
        986 kirjoitti:

Ehkä sä turpoot sohvalla,minä urheilen.

Totta, sohvaosio oli turha. Mutta ymmärsitkö ensimmäisen virkkeen ajatuksen?

• 986

Joo,totta kyllä tuokin.

• citizeen

Missä muussa 16 tuhannen asukkaan kaupungis, on Cittari ja Prisma. Taitaa Loimaa olla siinä mielessä Suomen pienin Prisma/Cm paikkakunta. Yleensä kun vastaavat megamarketit tuppaa oleen lähinnä maakuntakeskuksis, Porin ja Lahden kokoisis kaupungeis. Loimaan kokoisis paikois ei paljoa s-markettia kummempaa kauppaa ole, partureita sen sijaan sitäkin enemmän.

• prpr11

Ainaki prisma on Suomen pienin.

• 00000

Kuinka monessa 16000 asukkaan kaupungissa poliitikot oystyivät estämään Lidlin tulon yli kymmenen vuotta. Törkeää, halveksittavaa, häpeällistä toimintaa ja niin loimaalaista. Näin täällä toimittiin ja me kaupunkilaiset maksettiin se kalliimpina hintoina. Ja vielä ylpeillään yrittäjäystävävällisyydellä. Hyi helvetti.

• Mdda

Loimaalla on aikoinaan torpattu aika monta merkittävämpääkin tulijaa kuin nämä kauppaliikkeet. Nämä poliitikot kun ovat yleensä myös paikallisia yrittäjiä jotka taas eivät halua ylimääräistä kilpalua työvoimasta tai asiakkaista isompiensa kanssa. Tämä olisi Forssan kokoinen kaupunki jos olisi ajateltu vähän pidemmälle aikoinaan, molemmat kun olivat sodan jälkeen samankokoisia kauppaloita?

• Forssalainen_forssasta
        Mdda kirjoitti:

Loimaalla on aikoinaan torpattu aika monta merkittävämpääkin tulijaa kuin nämä kauppaliikkeet. Nämä poliitikot kun ovat yleensä myös paikallisia yrittäjiä jotka taas eivät halua ylimääräistä kilpalua työvoimasta tai asiakkaista isompiensa kanssa. Tämä olisi Forssan kokoinen kaupunki jos olisi ajateltu vähän pidemmälle aikoinaan, molemmat kun olivat sodan jälkeen samankokoisia kauppaloita?

No sanotaanko näin, että ei mene montaa vuotta kun loimaa on jo isompi kuin forssastan. Eihän meillä ole enää kuin reilu 17000 asukasta.
        Joo, mut on meillä kaksi alkoa. Toisessa jos ei myydä niin voi toisesta vielä yrittää.

• kateeksikäy

On teillä myös fiksu ministeri. Meillä on vain yksi kansanedustaja.

• 22222

Kyllä olis kiva jos vaikka Kappahl, lindex tai henkkamaukkakin tulis johkiin,vaikka prismakeskukseen. Ei tarvis aina huristella vorssaan vaateostoksille.Sais tämmönen isompiki iita kotopaikkakunnalta vaatetta. Nykyäänhän tarjonta on sitä et kauppaan tulee yks isompaa kokoa oleva vaate ja tuhat s-kokoista. Se iso vaate häviää tangosta alta aikayksikön ja niitä ässiä yritetään sitte saada aletangoista kaupax. Kaikenlisäksi se yksi isokokoinen vaate mikä siihen tangolle tulee ei vahingossakaan ole mikään nuorekas,iloisenvärinen ja kaunis vaate vaan lähinnä musta ja mallia mummo!

• liikaakauppoja

taitaa vaan noi kaupat olla vähän liian isoja loimaalle meinaan noi cittarit ja prismat. täällä riittäis hyvin Lidl ja sen lisäksi K tai S market. ei oo meinaan paljon ruuhkia noissa isoissa.

• 4222

olis aika kiva kun olis jossain paikka missä vois pestä autonsa itse käsin. Joskus kauan sitten nesteellä oli tee se itse hallit missä käytiin autoa pesemässä.

• Mdda

Tätä arkiliikuntamuotoa harrastin itsekin niin kauan kuin se oli mahdollista. Harmi juttu kun oli aina tottunut pesemään autonsa itse.

• ainauki

osa palvelua on myös aukioloajat, ainakin siwat ja prisma auki joka päivä myös pääsiäisenä...asiakkaan näkökulmasta loistava juttu. Ja henkilökunnalle tuplapalkka pyhistä, kelpaaa varmaan aika monelle

• kokemuston

Ei siitä tuplapalkasta myyjälle enepää jää käteen, verottaja sen vie.

• 889

Verotietämys ei näytä olevan oikein hallinnassa. Tuplapalkka on tuplapalkka!

• ainauki

hei arvon kokemuston. jos tienaat pyhätöillä kuukaudessa vaikka 150€ enemmän kuin normaalikuukautena ja tämä nostaa verotustasi 1%. 150€ jää käteen 104,5€ enemmän kuin normaalikuukautena. Tuo on monelle kaupan työntekijälle iso ja tervetullut lisä käteen jäävään palkkaan.

• Sammy_boy

Stockman Loimaalle?

• mökkipiru666

Vähän tosta autovaraosaliikkeiden hinnoista niin Fixus eli loimaan varaosapörssin hinnat on samat kuin jokaisessa tämän maan Fixus liikkeessä. Se että biltemasta saa halvemmalla johtuu siitä että siellä myydään myös paljon enemmän mutta haeppa joku osa turusta kun se on muutanan lantin siellä halvempi jos osa ei sovikkaan niin lähdet myös sitä turkuun vaihtamaan. Mistä luulette riittävän asiakkaita isoihin erikoisliikkeisiin. Loimaalla on kyllä ihan tarpeeksi kauppoja ja joka kaupassa saa todella hyvää palvelua

• PalvelunPerässäTurkuun

Et ole varmaan koskaan käynyt kaupoissa Turussa tai Raisiossa, jos luulet saaneesi hyvää palvelua Loimaalla?

• mökkipiru666

Olen asunut turussa ja helsingissä niin tiedän kyllä millaista palvelu siellä on

• asiakkaat

vaateliikkeet
      heikkoja,skarppausta,kiitos.

• vakkarikävijä

KIITOKSET
      Ompelupalvelu

• Naapurikunnasta

Missä sellainen on?

• PrismassaKäyn

Siellä on se yksi nuori ja nätti myyjätär, joka hymyilee ja tervehtii niin kauniisti! Päivän ja viikon pelastus!

• Anonyymi

LOIMAAN HIRVIKOSKI ON NYKYÄÄN IHANAN RAUHALLINEN PAIKKA. MUTTA PUUTTUU IKEA, RAUTAKAUPPA JA ISOMPI RUOKAMARKET . UIMAHALLI JA LENKKIPOLUT ON JA KAUNIS YMPÄRISTÖ! 80: NEN NELIÖN ASUNTONI MAKSOI ALLE 40 TUHATTA, PINTAREMONTILLA SIITÄ TULI HIENO! PARVEKE PUISTOMAISIN NÄKYMIN. LOIMAALLA ON TARJJOLLA PALJON AKTIIVISTA TOIMINTAA JA KERHOJA MYÖS LAPSILLE. SUOSITTELEN LOIMAATA, JONKA KESKUSTASSA ON KAIKKI PALVELUT. OLEN ILOISESTI YLLÄTTYNYT HELSINGISTÄ MUUTTANUT.

• Anonyymi

Miksi huudat?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      115
      5965
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      32
      4067
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3352
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2986
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      252
      2054
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      2004
    7. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      143
      1795
    8. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      43
      1787
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1696
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1569
    Aihe