Vähän on huonoa vieläkin palvelun taso Loimaalla. Ikea ja Bauhaus ainakin puuttuu. Sitten Puuilo olis hyvä tänne saada, niin palvelun taso ja hintakilpailu paranisi.
Loimaan kaupat
45
2007
Vastaukset
- Ikeaonlähella
Mitä sellaista on Puuilossa jota ei saa Honkkarista tai Hintakaaresta?
- Ryyti1
Motonet tai biltema ois kanssa hyvä,loppuis niitten paikallisten varaosaliikkeiden hintakartelli.paikalliset varaosaliikkeiden yli hintaisia.
- 4900
Ryyti1 kirjoitti:
Motonet tai biltema ois kanssa hyvä,loppuis niitten paikallisten varaosaliikkeiden hintakartelli.paikalliset varaosaliikkeiden yli hintaisia.
Biltema tai motonet sopisi hyvin sinne Loimaan porttiin,missä se silta 9 tien yli.
- 199
niin ja sotka ja miesten pukuliike
- Mdda
Samaa mieltä, Loimaalla ei ole ollut miesten pukuliikettä 25-vuoteen, 80-luvulla niitä oli neljä, kyllä yksi varmaan pärjäisi tänäkin päivänä.
- Löytyy
Tutustu miesten vaatteisiin erikoistunutta liikettä BJ Hongkongin vieressä.
- 12875
Joo paikallisessa rautiassa myyjä kättelee lätkätuloksia netistä ja asiakkaat jonottaa toiselle joka röökillä pihalla.tavarat puolet kalliimpia kuin esim.puuilossa.
- 3863
Joo ei oo ainakaan savuton työpaikka,vai ketä ne on kun röökaa prisman parkkiksen päässä ja mulkoilee ihmisiä,ei tietty voi syyttää kun ei oo varma ketä ne on.
- 665655
Joo ja Agrissa kassa lukee netissä iltasanomia ym ja kun asiakas keskeyttää netissä olon, saa v*********n katseen.
- poiuyå
Juu, eikä täällä ole edes hiekkarannalla sijaitsevaa Holiday Inniä eikä Lamborghini-myymälää. Ei oo mittään ei, kyl surkkiaa o
- kaikkealöytyy
Kun olisi edes se hiekkaranta!
- lähiöön
kaikkealöytyy kirjoitti:
Kun olisi edes se hiekkaranta!
onpa hiekkaranta! Mellilän riviera, oletko ikinä huomannut
- voihansitätoivoa
lähiöön kirjoitti:
onpa hiekkaranta! Mellilän riviera, oletko ikinä huomannut
Se on niin kaukana. Toiveena olisi Nahinlahteen uimaranta. Taitaa olla utopiaa.
- varaosaryöstöpörssi
Autovaraosaliikkeessä
katsokaaha
peilii.miksi
biltema-keikkaa
pukkaa...esim.pakoputki
joulukuussa-15,Loimaalla
150e,maaliskuussa-16...ylläri,ylläri...260e.
LOIMAALISÄ,huh,huh...sama
pakoputki.- 986
Puhut asiaa,mulla samantyyppinen kokemus näistä.
- 986
Olet oikeassa,puuilon hinta rakennustarvikkeiden paljon halvempi kuin esim.rautiassa.kannattaa lähteä loimaalta,kassatkin iloisia ja ystävällisiä.Tillanen rautakauppa loimaallekin,jossa kiva asioida!
- 986
Nykyään helppo tilata esim.työkalut verkkokaupasta,ei tarvii jonottaa noissa Loimaan kalliissa ns.rautakaupoissa.Eri juttu tietty ammattirakentajilla,kun tuotteet tarvitaan monesti heti ja ne saa kaikki verovähennyksiin
- kaikkiaina
Samaa mieltä. Kaikki nettiin vaan, niin saadaan paikalliset liikkeet tapetuksi nopeasti ja myyjiltä työt alta. Netistä netistä kaikki, niin on aikaa taas maata sohvalla enemmän ja tursota muodottomaksi urputtajaksi.
- 986
Ehkä sä turpoot sohvalla,minä urheilen.
- kaikkiaina
986 kirjoitti:
Ehkä sä turpoot sohvalla,minä urheilen.
Totta, sohvaosio oli turha. Mutta ymmärsitkö ensimmäisen virkkeen ajatuksen?
- 986
Joo,totta kyllä tuokin.
- citizeen
Missä muussa 16 tuhannen asukkaan kaupungis, on Cittari ja Prisma. Taitaa Loimaa olla siinä mielessä Suomen pienin Prisma/Cm paikkakunta. Yleensä kun vastaavat megamarketit tuppaa oleen lähinnä maakuntakeskuksis, Porin ja Lahden kokoisis kaupungeis. Loimaan kokoisis paikois ei paljoa s-markettia kummempaa kauppaa ole, partureita sen sijaan sitäkin enemmän.
- prpr11
Ainaki prisma on Suomen pienin.
- 00000
Kuinka monessa 16000 asukkaan kaupungissa poliitikot oystyivät estämään Lidlin tulon yli kymmenen vuotta. Törkeää, halveksittavaa, häpeällistä toimintaa ja niin loimaalaista. Näin täällä toimittiin ja me kaupunkilaiset maksettiin se kalliimpina hintoina. Ja vielä ylpeillään yrittäjäystävävällisyydellä. Hyi helvetti.
- Mdda
Loimaalla on aikoinaan torpattu aika monta merkittävämpääkin tulijaa kuin nämä kauppaliikkeet. Nämä poliitikot kun ovat yleensä myös paikallisia yrittäjiä jotka taas eivät halua ylimääräistä kilpalua työvoimasta tai asiakkaista isompiensa kanssa. Tämä olisi Forssan kokoinen kaupunki jos olisi ajateltu vähän pidemmälle aikoinaan, molemmat kun olivat sodan jälkeen samankokoisia kauppaloita?
- Forssalainen_forssasta
Mdda kirjoitti:
Loimaalla on aikoinaan torpattu aika monta merkittävämpääkin tulijaa kuin nämä kauppaliikkeet. Nämä poliitikot kun ovat yleensä myös paikallisia yrittäjiä jotka taas eivät halua ylimääräistä kilpalua työvoimasta tai asiakkaista isompiensa kanssa. Tämä olisi Forssan kokoinen kaupunki jos olisi ajateltu vähän pidemmälle aikoinaan, molemmat kun olivat sodan jälkeen samankokoisia kauppaloita?
No sanotaanko näin, että ei mene montaa vuotta kun loimaa on jo isompi kuin forssastan. Eihän meillä ole enää kuin reilu 17000 asukasta.
Joo, mut on meillä kaksi alkoa. Toisessa jos ei myydä niin voi toisesta vielä yrittää. - kateeksikäy
On teillä myös fiksu ministeri. Meillä on vain yksi kansanedustaja.
- 22222
Kyllä olis kiva jos vaikka Kappahl, lindex tai henkkamaukkakin tulis johkiin,vaikka prismakeskukseen. Ei tarvis aina huristella vorssaan vaateostoksille.Sais tämmönen isompiki iita kotopaikkakunnalta vaatetta. Nykyäänhän tarjonta on sitä et kauppaan tulee yks isompaa kokoa oleva vaate ja tuhat s-kokoista. Se iso vaate häviää tangosta alta aikayksikön ja niitä ässiä yritetään sitte saada aletangoista kaupax. Kaikenlisäksi se yksi isokokoinen vaate mikä siihen tangolle tulee ei vahingossakaan ole mikään nuorekas,iloisenvärinen ja kaunis vaate vaan lähinnä musta ja mallia mummo!
- liikaakauppoja
taitaa vaan noi kaupat olla vähän liian isoja loimaalle meinaan noi cittarit ja prismat. täällä riittäis hyvin Lidl ja sen lisäksi K tai S market. ei oo meinaan paljon ruuhkia noissa isoissa.
- 4222
olis aika kiva kun olis jossain paikka missä vois pestä autonsa itse käsin. Joskus kauan sitten nesteellä oli tee se itse hallit missä käytiin autoa pesemässä.
- Mdda
Tätä arkiliikuntamuotoa harrastin itsekin niin kauan kuin se oli mahdollista. Harmi juttu kun oli aina tottunut pesemään autonsa itse.
- ainauki
osa palvelua on myös aukioloajat, ainakin siwat ja prisma auki joka päivä myös pääsiäisenä...asiakkaan näkökulmasta loistava juttu. Ja henkilökunnalle tuplapalkka pyhistä, kelpaaa varmaan aika monelle
- kokemuston
Ei siitä tuplapalkasta myyjälle enepää jää käteen, verottaja sen vie.
- 889
Verotietämys ei näytä olevan oikein hallinnassa. Tuplapalkka on tuplapalkka!
- ainauki
hei arvon kokemuston. jos tienaat pyhätöillä kuukaudessa vaikka 150€ enemmän kuin normaalikuukautena ja tämä nostaa verotustasi 1%. 150€ jää käteen 104,5€ enemmän kuin normaalikuukautena. Tuo on monelle kaupan työntekijälle iso ja tervetullut lisä käteen jäävään palkkaan.
- Sammy_boy
Stockman Loimaalle?
- mökkipiru666
Vähän tosta autovaraosaliikkeiden hinnoista niin Fixus eli loimaan varaosapörssin hinnat on samat kuin jokaisessa tämän maan Fixus liikkeessä. Se että biltemasta saa halvemmalla johtuu siitä että siellä myydään myös paljon enemmän mutta haeppa joku osa turusta kun se on muutanan lantin siellä halvempi jos osa ei sovikkaan niin lähdet myös sitä turkuun vaihtamaan. Mistä luulette riittävän asiakkaita isoihin erikoisliikkeisiin. Loimaalla on kyllä ihan tarpeeksi kauppoja ja joka kaupassa saa todella hyvää palvelua
- PalvelunPerässäTurkuun
Et ole varmaan koskaan käynyt kaupoissa Turussa tai Raisiossa, jos luulet saaneesi hyvää palvelua Loimaalla?
- mökkipiru666
Olen asunut turussa ja helsingissä niin tiedän kyllä millaista palvelu siellä on
- asiakkaat
vaateliikkeet
heikkoja,skarppausta,kiitos. - vakkarikävijä
KIITOKSET
Ompelupalvelu- Naapurikunnasta
Missä sellainen on?
- PrismassaKäyn
Siellä on se yksi nuori ja nätti myyjätär, joka hymyilee ja tervehtii niin kauniisti! Päivän ja viikon pelastus!
- Anonyymi
LOIMAAN HIRVIKOSKI ON NYKYÄÄN IHANAN RAUHALLINEN PAIKKA. MUTTA PUUTTUU IKEA, RAUTAKAUPPA JA ISOMPI RUOKAMARKET . UIMAHALLI JA LENKKIPOLUT ON JA KAUNIS YMPÄRISTÖ! 80: NEN NELIÖN ASUNTONI MAKSOI ALLE 40 TUHATTA, PINTAREMONTILLA SIITÄ TULI HIENO! PARVEKE PUISTOMAISIN NÄKYMIN. LOIMAALLA ON TARJJOLLA PALJON AKTIIVISTA TOIMINTAA JA KERHOJA MYÖS LAPSILLE. SUOSITTELEN LOIMAATA, JONKA KESKUSTASSA ON KAIKKI PALVELUT. OLEN ILOISESTI YLLÄTTYNYT HELSINGISTÄ MUUTTANUT.
- Anonyymi
Miksi huudat?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1155965Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324067- 823352
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182986Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522054Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004- 1431795
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431787Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569