Valkaisevalla tahnalla

hukkaanmeni

Pesin hampaita vuoksesi kuukausikaupalla valkaisevalla tahnalla jotta ihastuisit hampaisiini ja haluaisit suudella.

Nyt ne kiiltelevät valkeina mutta suukkoja ei vaan kuulu ei näy.

On tämäkin kanssa väärin, se tahna oli helskutin kallista.

Kuka korvaa, kysyn minä?

23

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KenenOnVastuuD

      hahahhahahahahah:D Melkein kuin minä:D

      • einauratayhtään

      • kenenonvastuu

        Ostin sähköhammasharjankin koska sillä jaksaa jyystä monta minuuttia putkeen, kyllpä maksoi sekin.

        Mutta nyt on valkeeta koko rivistö, ja ihan turhaan.


      • kenenonvastuu

        Ostin sähköhammasharjankin koska sillä jaksaa jyystä monta minuuttia putkeen, kyllpä maksoi sekin.
        Mutta nyt on valkeeta koko rivistö, ja ihan turhaan.


      • pikku_lurjus

      • kukakorvaakuka
        pikku_lurjus kirjoitti:

        Senkin lurjus! Siis sinä "einauratayhtään". Pokkana vaan heität täällä juttua;)

        Vai pokkana, koirat pissii kintulle kun käytin kaikki rahani hammashygieniaani ja valkeaan riviin. Sanoisit ennemmin että peeaana.


    • Kiistanratkaisuksi

      Sulla on vitivalkoiset hampaat. Kyllä ne on huomattu. Korvausvelvollinen on ilman muuta hän, jota varten jouduit tällaista erikoismenetelmää käyttämään. Uskon kuitenkin, että sovitte kiistanne muutamalla (huom. pitkällä) kielisuudelmalla.

      • satojakilometrejä

        Ja sitä hammaslangan määrää, sillä voisi hirviaidoittaa koko nelostien.


      • Kiistanratkaisuksi

        Muista ne kielisuudelmat. Ne korvaa kaiken tuon vaivannäkösi. Ne hirvet varmaan toppaa siihen hammaslankaan, joopa joo?


      • hammaslankalös
        satojakilometrejä kirjoitti:

        Ja sitä hammaslangan määrää, sillä voisi hirviaidoittaa koko nelostien.

        hahahahahahhahahhahahahaha:D Nyt kuolen:)


      • Kiistanratkaisuksi

        Onpas ihanaa, kun sain sinut hyvälle tuulelle. Siitä tuli mullekki hyvä mieli. Vaikka taidan ollakin kiistan ulkopuolinen.


      • onsiinälankaa
        Kiistanratkaisuksi kirjoitti:

        Muista ne kielisuudelmat. Ne korvaa kaiken tuon vaivannäkösi. Ne hirvet varmaan toppaa siihen hammaslankaan, joopa joo?

        Luultavasti puhdistava hampaansa ne hirvetkin.


      • Kiistanratkaisuksi

        Joo, mutta vain alahampaat. Ylähampaita ei hirvillä ole. Tiesitkös sitä?


      • nojopasjopas
        Kiistanratkaisuksi kirjoitti:

        Joo, mutta vain alahampaat. Ylähampaita ei hirvillä ole. Tiesitkös sitä?

        En tiennyt, miksei niillä ole ylähampaita?

        Millä ne sitten puita järsii?

        Ikenilläkö?

        :O


      • Hampaatonraukka
        Kiistanratkaisuksi kirjoitti:

        Joo, mutta vain alahampaat. Ylähampaita ei hirvillä ole. Tiesitkös sitä?

        Hirveää!


      • ylähampaatonnysviä
        Kiistanratkaisuksi kirjoitti:

        Joo, mutta vain alahampaat. Ylähampaita ei hirvillä ole. Tiesitkös sitä?

        Onhan niillä ylähampaat, sinä juksaat !

        Ne on nystyröitä.


      • onkovatyö
        Hampaatonraukka kirjoitti:

        Hirveää!

        No on se jos ei ole hampaita ja pitää järsiä puuta.

        Kokeiles vaikka hampailla.


      • Kiistanratkaisuks
        nojopasjopas kirjoitti:

        En tiennyt, miksei niillä ole ylähampaita?

        Millä ne sitten puita järsii?

        Ikenilläkö?

        :O

        Nehän ovat kasvissyöjiä eli märehtijöitä, kuten lehmätkin. Ne syövät pääasiassa männyn taimia ja lehtiä, kasveja ja muuta kevyttä evästä. Hienontavat syömänsä ruuan alahampailla yläikeniä vasten.


      • onnäemmäaukkoja
        Kiistanratkaisuks kirjoitti:

        Nehän ovat kasvissyöjiä eli märehtijöitä, kuten lehmätkin. Ne syövät pääasiassa männyn taimia ja lehtiä, kasveja ja muuta kevyttä evästä. Hienontavat syömänsä ruuan alahampailla yläikeniä vasten.

        Ai, minä luulin että ne jyrsii puutakin joukkoon niinkuin jänikset.

        Kaarnaa ja pajunkuorta.

        Pitää vissiin vähän kerrata tuota biologiaa.


      • Kiistanratkaisuksi

        Syöväthän ne niitäkin, yleensä mitä vain puusta irti saavat. Havunneulaset on niiden herkkua. Emät taittavat nuoren männyn, jotta vasatkin ylettyvät niitä neulasia syömään. Hirvimiehenä nämä asiat on tulleet tutuiksi. Uroshirvet raapivat sarvillaan kaarnaa irti puusta ja kaapivat maahan kiimakuoppia. Naisiakin on nykyjään myös metsästäjinä. Tervetuloa hyvät naiset. Siellä ei "rexonaa" sais oikein käyttää. Hirvi haistaa ne tuoksut jo kaukaa ja kiertää passiketjun. Niin ja jos oikein hyvältä tuoksuu, voihan ne miehetkin tulla...


      • hirvenhampaista
        Kiistanratkaisuksi kirjoitti:

        Syöväthän ne niitäkin, yleensä mitä vain puusta irti saavat. Havunneulaset on niiden herkkua. Emät taittavat nuoren männyn, jotta vasatkin ylettyvät niitä neulasia syömään. Hirvimiehenä nämä asiat on tulleet tutuiksi. Uroshirvet raapivat sarvillaan kaarnaa irti puusta ja kaapivat maahan kiimakuoppia. Naisiakin on nykyjään myös metsästäjinä. Tervetuloa hyvät naiset. Siellä ei "rexonaa" sais oikein käyttää. Hirvi haistaa ne tuoksut jo kaukaa ja kiertää passiketjun. Niin ja jos oikein hyvältä tuoksuu, voihan ne miehetkin tulla...

        No arvasin että oli sisäpiirin tietoa :D


    • ainakin on kaunis hymy X)

    • Nyttulianalyysiajoo

      Valkaisevat tahnat kyllä ovat ihan hyviä jokapäiväisessä käytössä jatkossakin, luultavasti löydät itsellesi kyllä vielä todennäköisesti jonkun johon testata rivistöä. Ihan vaan näin luulisin. Itse henkilökohtaisesti tykkään jos hammasrivistössä on hampaiden välissä rakoja, ne ovat vaan niin parhaat ja ehjimmät hampaat kun ei muhi mitään väleissä, ja aivan absoluuttisesti myös houkuttelevimmat, yleensä niitä ei bongaa välttämättä ihan joka päivä. Tarkkailkaapas. Lankaamatta hyvät ovat aina parhaat. En tarkoita mitään puuttuvia hampaita vaan íhan rehellisiä harvahampaita.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      891
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      279
      679
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      609
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe