Pesin hampaita vuoksesi kuukausikaupalla valkaisevalla tahnalla jotta ihastuisit hampaisiini ja haluaisit suudella.
Nyt ne kiiltelevät valkeina mutta suukkoja ei vaan kuulu ei näy.
On tämäkin kanssa väärin, se tahna oli helskutin kallista.
Kuka korvaa, kysyn minä?
Valkaisevalla tahnalla
23
<50
Vastaukset
- KenenOnVastuuD
hahahhahahahahah:D Melkein kuin minä:D
- einauratayhtään
https://www.youtube.com/watch?v=UyHD3zqV8EQ&list=RDUyHD3zqV8EQ#t=0
Niin juuri, tämä on tullut tosi kalliiksi. - kenenonvastuu
Ostin sähköhammasharjankin koska sillä jaksaa jyystä monta minuuttia putkeen, kyllpä maksoi sekin.
Mutta nyt on valkeeta koko rivistö, ja ihan turhaan. - kenenonvastuu
Ostin sähköhammasharjankin koska sillä jaksaa jyystä monta minuuttia putkeen, kyllpä maksoi sekin.
Mutta nyt on valkeeta koko rivistö, ja ihan turhaan. - pikku_lurjus
einauratayhtään kirjoitti:
https://www.youtube.com/watch?v=UyHD3zqV8EQ&list=RDUyHD3zqV8EQ#t=0
Niin juuri, tämä on tullut tosi kalliiksi.Senkin lurjus! Siis sinä "einauratayhtään". Pokkana vaan heität täällä juttua;)
- kukakorvaakuka
pikku_lurjus kirjoitti:
Senkin lurjus! Siis sinä "einauratayhtään". Pokkana vaan heität täällä juttua;)
Vai pokkana, koirat pissii kintulle kun käytin kaikki rahani hammashygieniaani ja valkeaan riviin. Sanoisit ennemmin että peeaana.
- Kiistanratkaisuksi
Sulla on vitivalkoiset hampaat. Kyllä ne on huomattu. Korvausvelvollinen on ilman muuta hän, jota varten jouduit tällaista erikoismenetelmää käyttämään. Uskon kuitenkin, että sovitte kiistanne muutamalla (huom. pitkällä) kielisuudelmalla.
- satojakilometrejä
Ja sitä hammaslangan määrää, sillä voisi hirviaidoittaa koko nelostien.
- Kiistanratkaisuksi
Muista ne kielisuudelmat. Ne korvaa kaiken tuon vaivannäkösi. Ne hirvet varmaan toppaa siihen hammaslankaan, joopa joo?
- hammaslankalös
satojakilometrejä kirjoitti:
Ja sitä hammaslangan määrää, sillä voisi hirviaidoittaa koko nelostien.
hahahahahahhahahhahahahaha:D Nyt kuolen:)
- Kiistanratkaisuksi
Onpas ihanaa, kun sain sinut hyvälle tuulelle. Siitä tuli mullekki hyvä mieli. Vaikka taidan ollakin kiistan ulkopuolinen.
- onsiinälankaa
Kiistanratkaisuksi kirjoitti:
Muista ne kielisuudelmat. Ne korvaa kaiken tuon vaivannäkösi. Ne hirvet varmaan toppaa siihen hammaslankaan, joopa joo?
Luultavasti puhdistava hampaansa ne hirvetkin.
- Kiistanratkaisuksi
Joo, mutta vain alahampaat. Ylähampaita ei hirvillä ole. Tiesitkös sitä?
- nojopasjopas
Kiistanratkaisuksi kirjoitti:
Joo, mutta vain alahampaat. Ylähampaita ei hirvillä ole. Tiesitkös sitä?
En tiennyt, miksei niillä ole ylähampaita?
Millä ne sitten puita järsii?
Ikenilläkö?
:O - Hampaatonraukka
Kiistanratkaisuksi kirjoitti:
Joo, mutta vain alahampaat. Ylähampaita ei hirvillä ole. Tiesitkös sitä?
Hirveää!
- ylähampaatonnysviä
Kiistanratkaisuksi kirjoitti:
Joo, mutta vain alahampaat. Ylähampaita ei hirvillä ole. Tiesitkös sitä?
Onhan niillä ylähampaat, sinä juksaat !
Ne on nystyröitä. - onkovatyö
Hampaatonraukka kirjoitti:
Hirveää!
No on se jos ei ole hampaita ja pitää järsiä puuta.
Kokeiles vaikka hampailla. - Kiistanratkaisuks
nojopasjopas kirjoitti:
En tiennyt, miksei niillä ole ylähampaita?
Millä ne sitten puita järsii?
Ikenilläkö?
:ONehän ovat kasvissyöjiä eli märehtijöitä, kuten lehmätkin. Ne syövät pääasiassa männyn taimia ja lehtiä, kasveja ja muuta kevyttä evästä. Hienontavat syömänsä ruuan alahampailla yläikeniä vasten.
- onnäemmäaukkoja
Kiistanratkaisuks kirjoitti:
Nehän ovat kasvissyöjiä eli märehtijöitä, kuten lehmätkin. Ne syövät pääasiassa männyn taimia ja lehtiä, kasveja ja muuta kevyttä evästä. Hienontavat syömänsä ruuan alahampailla yläikeniä vasten.
Ai, minä luulin että ne jyrsii puutakin joukkoon niinkuin jänikset.
Kaarnaa ja pajunkuorta.
Pitää vissiin vähän kerrata tuota biologiaa. - Kiistanratkaisuksi
Syöväthän ne niitäkin, yleensä mitä vain puusta irti saavat. Havunneulaset on niiden herkkua. Emät taittavat nuoren männyn, jotta vasatkin ylettyvät niitä neulasia syömään. Hirvimiehenä nämä asiat on tulleet tutuiksi. Uroshirvet raapivat sarvillaan kaarnaa irti puusta ja kaapivat maahan kiimakuoppia. Naisiakin on nykyjään myös metsästäjinä. Tervetuloa hyvät naiset. Siellä ei "rexonaa" sais oikein käyttää. Hirvi haistaa ne tuoksut jo kaukaa ja kiertää passiketjun. Niin ja jos oikein hyvältä tuoksuu, voihan ne miehetkin tulla...
- hirvenhampaista
Kiistanratkaisuksi kirjoitti:
Syöväthän ne niitäkin, yleensä mitä vain puusta irti saavat. Havunneulaset on niiden herkkua. Emät taittavat nuoren männyn, jotta vasatkin ylettyvät niitä neulasia syömään. Hirvimiehenä nämä asiat on tulleet tutuiksi. Uroshirvet raapivat sarvillaan kaarnaa irti puusta ja kaapivat maahan kiimakuoppia. Naisiakin on nykyjään myös metsästäjinä. Tervetuloa hyvät naiset. Siellä ei "rexonaa" sais oikein käyttää. Hirvi haistaa ne tuoksut jo kaukaa ja kiertää passiketjun. Niin ja jos oikein hyvältä tuoksuu, voihan ne miehetkin tulla...
No arvasin että oli sisäpiirin tietoa :D
ainakin on kaunis hymy X)
- Nyttulianalyysiajoo
Valkaisevat tahnat kyllä ovat ihan hyviä jokapäiväisessä käytössä jatkossakin, luultavasti löydät itsellesi kyllä vielä todennäköisesti jonkun johon testata rivistöä. Ihan vaan näin luulisin. Itse henkilökohtaisesti tykkään jos hammasrivistössä on hampaiden välissä rakoja, ne ovat vaan niin parhaat ja ehjimmät hampaat kun ei muhi mitään väleissä, ja aivan absoluuttisesti myös houkuttelevimmat, yleensä niitä ei bongaa välttämättä ihan joka päivä. Tarkkailkaapas. Lankaamatta hyvät ovat aina parhaat. En tarkoita mitään puuttuvia hampaita vaan íhan rehellisiä harvahampaita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110891- 125886
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten279679- 76648
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74609Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483