On tässä jo yritettykin
Joka sortin kummaa muuvia
Ei auta ruoka nälkään
Eikä väsymys taltu levossa
Pelossa kostutamme huulia
Minä tartun sinuun kiini
Vain sillä on merkitystä nyt
Me oliaan vielä ihmisiä
Juostaan nyt lujaa kulta
Sillä kohta alkaa hämärtää
Ja ahmat ovat nälkäisiä
Nämä laulun sanat pyörivät päässä, haluaisin vain sanoa noin, mutten uskalla.
Noustaan ja häivytään täältä
Ujousonkirous
3
51
Vastaukset
- unohdetaanujous
Joo, se rohkeus me kasataan yhdessä jo vihdoin. Jooko.
Minun päässä soi
A single look, a tiny touch can change the system, it's enough
And I can see it all in you love.
And your eyes explode with light, I'm covered in your light
My home is where you are
In every beat, in every beat we're closer
My home is where you are
In every beat, in every beat we're closer - vieläjokujoskuslöytyy
Omisin tämän mutten voi kun tiedän ettei mua kukaan kaipaa. Pahus!;) Rohkeutta ujoille ja epäilijöille.
- ahmattulee
Olen vieläkin,se pullukka poika koulunpihalla ,äitini pukema.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."442176Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1841978- 1161372
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711170- 96982
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73929Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78879Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki45857Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933825- 56716