Kokemuksia palstalla? Ei ikävä asia kylläkään...
Miten miehelle saa vauvakuumeen?
11
<50
Vastaukset
- käänteispsykologiaa
Ole lasten hankintaa vastaan ja avioliittovastainen niin johan mies innostuu! Kato se mikä on kiellettyä houkuttaa ja se mitä sinä jankutat siitä tulee vastenmielistä
- aloittaja_
Hyvä pointti... Avioliittovastainen olen kyllä kertonut jo olleeni, mistä ei mies tykännyt...
- käänteispsykologiaa
aloittaja_ kirjoitti:
Hyvä pointti... Avioliittovastainen olen kyllä kertonut jo olleeni, mistä ei mies tykännyt...
Tuo on toiminut minulla. Olen myös nainen mutta erittäin paljon lasten hankintaa ja avioliittoja vastaan hangoitteleva ollut suhteissani. Miehet ovat minua alkaneet niihin painostaan ja haaveileen ihan itse niistä. Suhteissa mä olen ollut se joka on ollut vastaan. Olen kuunnellut miesten argumentteja siitä miksi lasten hankinta olisi hyvä juttu ja silti itse kokenut että ei vielä minulle ajankohtaista ole enkä ole halunnut. Siitä on ollut tappelujakin suhteissani koska miehet ovatkin halunneet sitten kovasti kun minä olen vastaan laittanut kovasti
- Haluherääjosherää
En tiedä, mutta yksi asia, jota vasta oikeasti surin oli se etten saa koskaan lasta hänen kanssaan. Jostain syystä olisin halunnut hänen lapsensa.
- aloittaja_
Miksi et saa? Miltä vauvakuume miehestä tuntuu/miehessä näkyy?
- Haluherääjosherää
aloittaja_ kirjoitti:
Miksi et saa? Miltä vauvakuume miehestä tuntuu/miehessä näkyy?
Unohtui laittaa, että olen nainen ja en siis tiedä miten saa miehen halun heräämään, se on ollut itsestään selvyys.
- kaikhaluupannapaljaalla
Annat panna paljaalla ja kun vahinko on housussa on myöhästä itkeä. :)
- aloittaja_
En halua pettää luottamusta!
- pienokaiset
Näytä näiden pienokaisten kuvia........eiköhän vauvakuume iske
http://static.mvlehti.net/uploads/2016/03/oranki-ja-soini_CROP.png - silleensekäy
Sanot vain, että jos minä sattuisin tulemaan raskaaksi, niin voitaisiin sitten katsoa sinulle sitä moottoripyörää.
- aloittaja_
Ei toimi :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."562215Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2012051- 1161392
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711180- 96995
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73939Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78889Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki58887Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933855- 61746