Kokemuksia myooma-lääkityksestä?

Hessu16

Hei,

Onko kenelläkään kokemuksia Esmya-lääkityksestä?
Lääkkeellä voidaan kuulemma pienentää myoomia. Lääkitys on tosi kallis,
Millaisia haittoja teillä on tullut? Miten tehosi myoomiin?

T: Lääkitystä harkitseva

4

424

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TheSunflower

Mua kiinnostaisi myös kokemukset tästä lääkkeestä. Sivuvaikutukset? Auttoiko lääke pienentämään myoomia?

• Kullainen

Minulla on kaksi suurehkoa myoomaa. En edes ajatellut Esmya- hoitoa, sillä kasvaimet olisivat pienentyneet todella vähän, jos ollenkaan. Hintaansa nähden ei sen väärtti. En muutenkaan ole syönyt edes e- pillereitä vuosikausiin, joten olisi ollut tässäkin kohtaa riski alkaa hormoonikuuria vetämään. Tässäkin palstalla on hyvä esmya- keskustelu, katsohan alempaa, sieltä minäkin kokemuksia luin.

• TheSunflowerX

Samaan olen minäkin päätymässä eli en aloita Esmya-hoitoa, koska siitä saatava apu on vain väliaikainen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin

Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.
      Maailman menoa
      134
      762
    2. Kysymys

Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois
      Sinkut
      197
      720
    3. Metsamanin muru kissa kuollut

Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars
      Tuusniemi
      102
      686
    4. Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!

En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su
      Ikävä
      47
      667
    5. Töysä otsikoissa

Töysässä takavarikoitu kaksi luvallista käsiasetta ammuskelun jälkeen!Näin media uutisoi!
      Alavus
      28
      653
    6. Lähdetkö kanssani

syömään joskus😘
      Ikävä
      61
      629
    7. 47
      590
    8. Tapailtaisko nainen

Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä
      Ikävä
      59
      535
    9. Mistäkö haaveilen

Tällä hetkellä. Siitä, että kohtaamme, vetovoima on jäljellä ja saisimme olla aivan kahden, ei tarvitsisi välittää mistä
      Ikävä
      29
      531
    10. Kuinka hyvin kestäisit?

Oletko miettinyt, että mitä jos olisit pyöreä pullukka ja vielä ruma niin kestäisitkö vai masentuisitko?
      Sinkut
      102
      520
    Aihe