Liedossa sijaisella tuberkuloosi!

Tuberkkelipöpöjä

Turun Sanomien ja kunnan nettisivujen mukaan kahdessa keskustan päiväkodissa pikkulapsia on otettu hoitamaan sijainen, jolla on tarttuva tuberkuloosi!
Eikö työntekijää mitenkään ennen tarkastettu, mitä tauteja tällä on? Paha virkavirhe! Kun vielä on yleisesti tiedossa, että ulkomaalaisilla tuberkuloosia on, ei suomalaisilla.
Hoitona lapsilla on useiden viikkojen, jopa kuukausien eristys TYKS:n eristyshuoneissa. Toivottavasti kukaan ei kuole! Ja kuinka paljon päiväkotilapset ovat tartuttaneet siskojaan ja veljiään ja muita?

15

95

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Basillicus

      Liedon kunnan toiminta on aivan edesvastuutonta!

      Vuoden 1986 tartuntatautilaissa on erittäin selvät määräykset mutta Liedon viranomaiset eivät näistä piitanneet!

      Pahan virkavirheen tehneet virkamiehet tulee erottaa ja määrätä korvaamaan rahallisesti vahingot!

      • Calmette

        Höpö Höpö. Ei Suomessa ole tuberkuloosia edes tarkkailtu ties koska. Lapsiakaan ei ole enää rokotettu. Lyhytaikaisilta sijaisita ei vaadit kattavaa terveyskontrollia.


      • AntiKepulisti

        Niin se Liisa Hyssälä väittää vuonna 2003, vaikka laki käskee muuta! Kepu pettää aina!


      • lieto

        2016.


    • Itkuparku

      Sijainen ollut kuukauden kunnan päiväkodissa sijaisena. Lapset estolääkitykselle (kesto 2kk), verikokeita, keuhkoröntgeniä ym. Tuberkoluusi voi ilmetä vasta vuosikymmenten kuluttua vastustuskyvyn laskiessa. Eipä kuulkaa tunnu kivalta. Ihmettelen suuresti että sairas ihminen otetaan tekemään sijaisuutta päiväkotiin. Kyseessä ei pikkunuha kuitenkaan.

      • Pöpöinen

        Onko tuo hoitajamamu nais- vai miespuolinen?


    • liedossamme

      Paukkuu.

    • hmmppp

      .....

    • hmmppp

      .....

    • onkin

      Poistettu. .

    • ööhhhh

      ......

    • gthjhhhh

      Vhhjkvh

    • rahatt

      Laitoin.

    • hjujhgg

      .....

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3879
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2759
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2144
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2091
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe