Orgasmi itkemisestä, onko muut kokeneet vastaavaa?

SFKukkanen

Kävipä erikoinen juttu. Itkin lauantaina oikein kunnolla pahaa mieltä pois. Tuntui kuin olisin sekoamassa, kaikki tunteet pinnalla samaan aikaan yhtenä tunneryöppynä.
Mukaan tuli myös seksuaalisuus, kiihotus, luottamus ja mielihyvä kun kumppani halasi ja rohkaisi itkemään, sanoi että itke vaan..
Yritin estellä itkua, pelotti että jos en yhtään estä, alan vain huutaa suoraa huutoa ja menetän itsekontrollin täysin. Olen jo aiemmin huomannut kostuvani ja kiihottuvani fyysisesti voimakkaista tunnetiloista, välillä myös lantionpohjanlihakset sykähtää voimakkaasti itkun tahtiin. Mutta tällä kertaa lantionpohja ja koko kroppa alkoi nytkymään itkun tahtiin kunnolla :O Ja negatiivisemmat tunteet väistyivät taka-alalle, seksuaalisuus nousi eniten pintaan. Helpotus, mielihyvä, luottamus.. Hupaisaa oli, että kuitenkin orgasmin alkaessa olin vielä ihan itkuissa ja voimakkaat negatiiviset tunnetilat päällä, mut lopulta itku loppui mut orkku edelleen jatkui :D Luulin (toivoin), ettei miesystävä asiaa huomannut, ois kuitenkin käsittänyt aivan väärin, mutta hän huomasi asian kuulemma, kun puhuttiin jälkeenpäin. Luuli ensin tärinää pelkästään itkun aiheuttamaksi, mut sit jossain vaiheessa tunnisti pahan olon purkautumisen alta myöskin hyvän olon purkauksen ;D

Onko muut kokeneet vastaavaa? Mulle on ollu kyl tuttua se, et joskus liikutun orgasmista kyyneliin, mut et toi voi toimia toisinpäinkin; surusta orgasmiin. Vaginaraukka vaan "komppaa" mieltä, mitä mieli sitten keksiikään.

Mut tuli ihan jopa halu itkeä joskus kunnolla toisen nähden -en tarkoita vain kyyneliä, vaan ettei yhtään estelis, antais itsekontrollin mennä ja antaisin toisen nähdä mut äärimmäisen heikkona ja "sekona", vähän vastaavassa tilassa kuin paniikkikohtauksessa. Miksipä ei? Jos pääsisi huutoa, en saisi henkeä tmv, niin entä sitten? Kun joskus haluaisi itkeä pahaa oloa pois oikein kunnolla, yhtään estelemättä. Tuo orgasmi jotenkin kannusti :D Tuli olo, et ikäänkuin kroppani ois "palkinnut" rohkeaa mieltäni, kun uskalsin itkeä kunnolla. Ehkä jos uskaltaisin itkeä vielä vapaammin, saisin vielä mukavamman helpotuksen tunteen ja "palkinnon" :)? Joka tapauksessa itkeminen helpottaa ja tutkitustikin on hyväksi. Johti se orgasmiin tai ei. Mutta orkku ois kieltämättä lisäkannuste uskaltaa itkeä :D

6

249

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kellekään muulle käynyt näin??

    • naisellinenhysteria

      Ei tuttu tilanne mutta aivan mahdollinen. Aika siisti itse asiassa.

      Satoja vuosia naisellinen mielenkiihko on liitetty naisen sukupuolisuuteen, Esimkerkiksi sana "hysteria" on johdettu kreikan kielen sanasta "hystera"- kohtu.

      Suuri osahan tuosta oli mies-tiedemiesten naisellisuutta kohtaan tuntemaa epäluuloa ja suorastaan ymmärtämättömyyttä. Nykyään hysteria ei ole enää mikään tautiluokitus, ihmisellä on lupa mielenkuohuun ja etenkin orkkuihin. Mutta luepa wikipediasta hakusanalla "hysteria" - siellä on paljon keskiaikaista höpönlöpöä ja hitunen totta :) Tässä on linkki. Englanniksi vähän kattavampi. https://fi.wikipedia.org/wiki/Hysteria

    • Kiitos linkistä, oon itseasiassa katsonut Hysteria-elokuvan ja oli aika hauska, siihen aikaan hysteriaa hoidettiin sormettamalla orkkuja ja sittemmin vibraattorilla :D
      Mut en tiedä onko tämä ihan sama asia? Siis mulla vaan kävi niin, et kun annoin itkun tulla kunnolla, orkkukin tuli vahingossa. Vois jatkossakin yrittää uskaltaa itkeä oikein sydämen kyllyydestä. Vaan hiukka vaikeaa ja tabu on vahvojen tunteiden näyttäminen mulle edelleen. Estoja, patoumia, ja kun lapsesta asti opetellut ettei saa itkeä, siihen liittyy paljon häpeää ym, tulee ristiriitaiset fiilikset.

    • nappikas

      Mun vaimo energiahierojalla sai samalla tavalla.
      Oli antanut hieroja käsillään enrergiaa lanteille oli alkanut itkettää ja sitten valtavia orkkuja. Monia kuukausia meni että ei meinanna joskus saada lopppumaan,,ääri tunteet kohtaavat

    • Kiitos nappikas kommentista, mukava kuulla, että jollekin muulle käynyt myös näin!

    • Hehekk

      Haha no en usko tollaseen alkuunkaan :D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      77
      5756
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2516
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1997
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      60
      1758
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1611
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1398
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1317
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1301
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1249
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1203
    Aihe