Ei voi naine

Uethbbkoofx

Tehä mitään kun ihastuit siihen kaljupäähän

16

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sultapois

Sehän on toki sulta pois. Kaikki on sulta pois.

• joshaluuttietäää

Ehkä ihan vähän joskus kun olin sydänsuruissani ja sain häneltä lohtua mutta ei ole kukaan koskaan mennyt sinun ohi. Olit ja olet aina mun ensirakkauteni.

• tretdhfghjk

Taisi antaa lohdutusta makuuhuoneen puolella...

• jatämäontotta
        tretdhfghjk kirjoitti:

Taisi antaa lohdutusta makuuhuoneen puolella...

ei ainakaaan ollut sitä mitä luulet.

• Tekosyyyy

koska siitä on jo aikaa miljoona vuotta ja tiedät myöskin että kukaan ei ole koskaan merkinnyt mitään siihen verrattuna mitä sinä merkitsit/merkitset.

• jossainkarvaasentään

Tiesittekö, että kaljuilla voi kasvaa karvaa peniksen päässä?

• namuseon

Ihastuin mä kaljupäähän.

• etmietipäsitä

Itse sä mulle pakit annoit. Sut mä olisin aina halannut jos vain olisit antanut siihen mahdollisuuden.

• etmietipäsitä

siis halunnut ja toki halannutkin ;)

• Tässätotuus

Itseasiassa en ole antanut koskaan sulle pakkeja, loukkaantunut olen ollut, mutta pakkeja et ole saanut NEVER.

• Tiedoksivain

Minä olen ainakin ottanut ne pakkeina

• Älynystyrät

Mä ihastun aina bodattuihin kaljupäihin, jolla paksu kultaketju kaulassa ja ranteessa:D Tosi äijiä! hihihihihi.. mitäs siihen sanotte?

• souuuseksiiii

ja harmaat venyneet college housut jalassa:D Tärkeä pointti meinasi unohtua

• Mietisnyt

Niin, mietippä minkä lauseen jälkeen, mun oli jo itsenikin vuoksi sanottava sulle hei sitten, vaikka en sitä oikeasti tarkoittanut. Onhan naisella ylpeys.

• uusMarilynn

tiiäkkö,kaljupää oli aikoinaan turvallinen ja sid mulle,et ymmärtänyt,hän ymmärsi.Opettele tuntemaan,puhu ihmiselle,mikä on minulle tärkeää,älä saatana oo mykkä,tunteeton porsas.n->m

• uusMarilynn

tiiäkkö, meidän jälkikasvu on täydellisintä ja rakkainta mitä maa päällään kantaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      172
      1147
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      132
      867
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      84
      793
    4. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      738
    5. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      37
      561
    6. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      549
    7. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      296
      538
    8. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      216
      500
    9. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      45
      492
    10. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      49
      487
    Aihe