Näinkin voi oikeasti käydä

18.tyttö

Olen 18v aseksuaali tyttö. En ole ikinä seurustellut. Syy siihen on että kaikki tuntuvat olevan vain seksin perään. Itse en halua kokea seksiä ollenkaan. Siksi tulen olemaan ikuisesti yksin.

10

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AlexDeLarge

      Entäs muut aseksuaalit?

      • 18.tyttö

        Olen yrittänyt löytää heistä, mutta ei löydy minulle sopivaa kumppania.


    • 76895

      Hei. Haluaisit siis kuitenkin seurustella, vaikka seksi ei kiinnosta? Oletko koskaan aiemmin ollut kiinnostunut seksistä? Joskus ihmisillä tulee elämässä vaiheita, ettei seksi kiinnosta lainkaan tai toisaalta se voi alkaa kiinnostamaan vasta kun löytyy oikea kumppani. Itse en ole koskaan harrastanut seksiä ja muutenkin tuntuu etten tositilanteessa koskaan pystyisi siihen. Sitä paitsi, mitä väliä sillä harrastaako vai ei. En usko että se kokemuksena loppujen lopuksi on kovin ihmeellinen.

      • 18.tyttö

        En ole koskaan ollut seksistä kiinnostunut. Mielestäni seksi on turhaa, enkä sitä aio ikinä harrastaa. Sen takia en kelpaa kenellekään. Kaikki ajattelevat pelkkää seksiä. Mistä löytäisin naisen, joka ei haluaisi seksiä ollenkaan?


      • Kyllä niitä romanttisia aseksuaaleja löytyy ja joillain aseksuaaleilla on myös kukoistavia suhteita seksuaalien kanssa erilaisin järjestelyin, jonkun kumppani pidättäytyy seksistä, joku aseksuaali harrastaa seksiä, koska nauttii kumppanin miellyttämisestä ja joku antaa suhteen seksuaalisen puoliskon hoitaa seksitarpeensa muualla.

        Oletko koittanut etsiä kumppania aseksuaaliyhteisöistä? Avenin foorumilla on myös alue seuranhakuun. Rohkeasti kannattaisi myös lähteä Suomessa järjestettäviin miitteihin ja SETAn alueyhdistysten aseksuaali-iltoihin. Monet aseksuaalit tunnustavat julkisesti väriä pitämällä mustaa sormusta oikean käden keskisormessa. Tarkkasilmäinen voi siis bongata aseksuaalin mistä tahansa.

        Toki kumppaninhakua vaikeuttaa aseksuaalien vähyys ja tietysti me aromanttiset teemme siitä vielä vaikeampaa. Sori siitä vai miten se meni ;)


    • rip sitte

    • gjkhxhn

      Korjaan vähän fraasiasi "useimmat haluavat seurustelusuhteessa myös seksiä."
      Myönnän ihan auliisti että jos rakastan ihmistä tahdon myös osoittaa sitä rakastelemalla hänen kanssaan. En siis ole erityisen kiinnostunut aseksuaalista. Mutta on aika kärjistettyä sanoa että haluan vain seksiä.

      • 2853

        Eikös seksi ole yleensä omien tarpeidensa tyydyttämistä toisen avulla? Ainakin näin olen itse sen kokenut. Siinä ei rakkaudella ole paljon tekemistä asian kanssa. Kaikilla varsinkin mieshenkilöillä on kuitenkin jo ihan biologinen tarve tyhjentää kassit tietyin väliajoin. Siksihän miehistä voi joskus tuntua, että naiset eivät koskaan halua seksiä.


    • Siis ase-seksuaali?

      • TROLLITUTKA

        Trollolloo trolli ^


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      122
      2251
    2. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      102
      1350
    3. Peräti 95 % persujen kannattajista rasisteja

      Kertoo EVA:n teettämä kysely. Pakollista yhdenvertaisuuskoulutusta tarvitsee siis paljon laajempi joukko kuin pelkästää
      Maailman menoa
      314
      1043
    4. Kun viimeksi kohtasitte/näitte

      Mitä olitte tekemässä? Millainen ympäristö oli? Löydetään toisemme...
      Ikävä
      103
      1030
    5. Anna minulle anteeksi

      Anna minulle anteeksi. Minä pyydän.
      Ikävä
      109
      1011
    6. Olet kyllä vaarallisen himokas

      Luova, kaunis, määrätietoinen, pervo, mielenkiintoinen, kovanaama, naisellinen ja erikoinen.
      Ikävä
      85
      906
    7. On minulla suunitelma

      Siitä ei vain tiedä kukaan muu kuin tällä hetkellä minä. Suunnitelma ja varasuunnitelma. Sinun takiasi nainen. Vain s
      Ikävä
      44
      690
    8. Palstan ylivoimaisesti suosituin keskustelunaihe

      Palstan suosituin keskustelunaihe näyttää olevan homoseksuaalisuus. Otsikoiden perusteella voisi kuvitella olevansa Seks
      Luterilaisuus
      252
      689
    9. Ei koskaan saatu tuntea

      Mitä olisi ollut painautua toisiimme vasten. Hengittää syvään, hyväillä ja rakastella vailla kiirettä. Tai repiä vaattee
      Ikävä
      33
      670
    10. 50
      664
    Aihe