Kun pelaajia on vaon muutama sata, on syytä ksyä. miten vaon samat nikit vetävät päävoitot vdesta toiseen.
Joku kantelu ja tutkints vokttonikkin suhteen saatava. N.25% nikeistä vaihtuu joka kierfoksem alussa. Katsokaa itse.
Ebingo robot
7
73
Vastaukset
- hämärähommia
Veikkauksen omia nikkejä.
- fbccvbx
Joo jtkuva huono tuuri yhdellä yli bluffia. Feikka arpoo kaikki voitot valtion kassaan ja mainoskirjoitajjat kyhää tarinoita valevoittajista.
- daaaaaa
kännisiä ootte vidu!!
- ihmettelentaastaas
Nyt ovat E-bingosta poistaneet nimimerkin vaihto-toiminnon, tai on se siellä mutta vaihto ei onnistu vaikka mitä nikkiä kokeilisi. Muutaman viikon jo kokeillut,päivällä ja illalla. kysyin chatissa ja päivitystä ehdottivat niinkuin aina joka ongelmaan. Onko liikaa nikin vaihtajia ja systeemi ei pysy perässä? uudet pelaajat kun voittavat usein ja siihen jää. uutta viestiäni ei edes julkaistu enää chatissa vaikka ihan asiallinen oli.
- vjfxcjgz
Jotkut kokeilee ns voittonikkien kopiointia ja kas kummaa läheltpititilanteet kssvavat exponentiaalisesti. Samantyyppiset nikkikopiot ei aina onnistu.
- ihmettelentaastaas
No minä ainakin kokeilin ihan 'omanlaista' nikkiä eikä onnistunut. Turhaa se silti kai lie, näkevät kyllä kuka pelaaja kyseessä vaikka nikki vaihtuisi päivittäin.
Viime yönä oli taas eräs "ihme onnekas" pelaaja, veti lähes joka pelissä voittoja, joko on selvänäkijä ja tietää missä kupongissa voitto tai sitten toooosi hyvää tuuria.
- veikkaonmätä
Veikan omia pelaajia. Useinmiten mykkiä. Joskus joku vaivainen ..tos ehkä irtoaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3406355Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483796- 81953
- 52870
- 56826
- 41820
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8803- 68800
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,135792Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue14711