Teuton Räyhä-mummo..

hiekkaa.vakosessa

Vieläkö se siellä räyhää, tiuskii ja karkoittaa MAKSAVIA asiakkaita ?? Hinnat nousee ja tuotteet huononee...Vai mikä on meininki nykyään ??

29

1870

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Grillit.kurassa

Kai se sielä vieläkin rähjää, ja kiukuttelee...Ei siä kukaan käy.

• enkäyenään

Joku 2 kuukautta sitten kävin Teutorilla ja räyhä mummu näpäytti mua sormille kun meinasin kortinlukijan ottaa omaan käteen,jotain räksytti että oli tippunut jossain vaiheessa huh mikä eukko.Kyllä käynnit loppu siinä. Torin grillä kävin viimeks ja kuumakoiran ostin ja oli ok.

• ergegerge

kaikki hokee ettei käy teuton räyhämummon asiakkaina mutta silti se kanttura siinä vaan jatkaa ja jatkaa. luulis ettei jatkais jos ei kukaan kävis. eli porukka käy siellä salaa eikä kehtaa vaan myöntää :D

• hulluSeOn

Turistit käy vahingossa sen yhden kerran. Se muumio on jo varmaan 86v!Ja tyly agressiivinen.

• koirafani2

Minä kävin siellä kerran vahingossa, kun luulin että pitäjä on vaihtunut. Sama mummeli siellä oli edelleen, ja yllättävän hyvällä päällä. Kovin tyhjä oli koko kioski, koira haalea ja makkara lyhyt. Ihmettelin minäkin, että millä se siinä pärjää.

• pieniJAkallis

Ja miksi se mummo on siellä? Vaihtuis jo omistaja? laatu paranisi.

• lisää.makkaraa

Ei grillitoiminta kannata ku kaikki vaan söis hirveesti eikä maksais mitään.

• enittegrilliä

En itte grilliä alkais pitään tosta vaan mut harmi kun ovat lopettaneet Ilkan eväs ja Miisu

• jjk.98722

Ilkan eväs oli hyvä paikka.

• juuoliii

Juu oli hyvä paikka ja useampi koira tuli siitä ostettua.

• 5gramman.koira

Se häiriintynyt tyly räyhämummo on legenda !! Suomen huonoin asiakaspalvelija ! :)

• hkkfkf

No nyt... Kopioitu Nokian Uutisista:

Teuto Grilli lopettaa toimintansa tänään – täällä sai alkunsa nokialaisherkku kuuma koira
      UUTISET22.12. 14.53 Päivitetty 15.00

Nokian kuuluisa Teuto grilli, kuuman koiran koti, lopettaa toimintansa.

– Olemme auki tänään viimeistä päivää, yrittäjä Tuike Andersson kertoo.

Hempankaaren edustalla sijaitseva grilli on ollut toiminnassa vuosikymmenet. Andersson itse on pitänyt sitä parikymmentä vuotta. Grillin perusti aikanaan Teodor Leppänen. Grilli on auki vielä tänään torstaina noin kello seitsemään.

• entisajan.koira.nam

No nyt sitten uusi omistaja siihen (SUOMALAINEN) ja tuotteet uusiksi.

• mita.sina.haluta
        entisajan.koira.nam kirjoitti:

No nyt sitten uusi omistaja siihen (SUOMALAINEN) ja tuotteet uusiksi.

Nimenomaan suomalainen.

• grilliltäostan

Ainoa tuote mitä Nokian grilleiltä ostan niin on kuumakoira.

• nokialainen_kateus

Harmi vaan että tuokin nähtävyys katoaa.

• koppipoistuu

Koppi poistuu siitä eikä mitään tilalle

• bjoern

Toivoisin paikalle norjalaista omistajaa ja puhdasta norjalaista ruokaa.

• YrittänyttäEilaiteta

Miksi muuten Suomalaista työtöntä yrittäjähenkistä miestä tai naista ei kiinnosta perustaa omaa nakkikioskia tai grilliä ja saisi vielä starttirahaakin. Vaan kun joku suomalaisen ennen pyörittämä kioski tai baari lopettaa 90% ttisesti sitä tulee pitämään maahanmuuttajataustainen porukka hetkenpäästä.
      Itse olen kantasuomalainen yrittäjä ja aloittanut noin 10 vuotta sitten enkä kadu sitä,pärjään oikein hyvin ja saan päättää itse kuinka ja mitä teen ja asiakkaita riittää. Kannustan alkamaan yrittäjäksi sellaiselle alalle jossa on ollut ja tulee olemaan asiakaskunta jo valmiina kuten jatkamaan jonkun vanhan yrittäjän työtä jos vain mahdollista. Ja vielä tuollaisella kioskigrillitoiminnalla ei varmastikkaan pääse rikastumaan,mutta palkkansa varmasti saa jos itse vaan haluaa,eikä käytä liikaa vierasta työväkeä. Matut vievät hyvät kauppapaikat jollei me kantavaki älytä olla ensimmäisenä.

• matut.levittäytyvät

Jep, matut vie paikat, Koska eivät ikinä maksa veroja. Yrityksen nimi vaihtuu ja taas uusi starttiraha. Sit yrityksen omistaja "vaihtuu" serkkuun/veljeen, ja taas uusi starttiraha. Ja verot...mita ne olla ??

• Eiolekuitia

Jep, kannattaa aina maksaa pankkikortilla mamuravintolassa.
        Käteisellä maksaessa niiltä unohtuu kassan käytön osaaminen.

• vauhihirmu

Tuntuu pahalta kun tällälailla yrittäjää julkisesti solvataan. Ehkä hänkään ei ole ollut asiakaspalveluun sopiva, mutta kuitenkin. Vanhanajan yrittäjillä oli erilainen tapa toimia Nokialla oli aikoinaan hyvinkin erilaisia persoonia.

• samaamieltääää

Samaa mieltä että julkisesti solvataan yrittäjää eikä poislueta ulkomaalaisia elikä rasismi mukana.

• Anonyymi

Tuike, jos luet, hyvää syntymäpäivää.

• Anonyymi

Teutogrilli on jo vuosia ollut autiona. Kaupunki yrittää saada sitä kumoon, mutta eipä taida olla onnistunut siinä hommassa.

• Anonyymi

Ei yritä kuntoon, vaan poistaa koko rakennuksen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu, ei yritä kuntoon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lukihäiriö mulla. 🙄

• Anonyymi

Bensaa ja tulta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      104
      4641
    2. Yleltä tyrmäävä uutinen

Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/74
      Luterilaisuus
      391
      1391
    3. Missä mustasusi on?

Suden aloituksia ei ole näkynyt moneen päivään.
      Ikävä
      186
      1072
    4. Pakko kertoa mies

Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti
      Ikävä
      109
      1062
    5. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      86
      970
    6. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      47
      911
    7. Miten koskettaisit häntä?

Miten lähestyisit jos hän olisi lähelläsi nyt..
      Ikävä
      64
      901
    8. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      11
      892
    9. tilitoimistopiirainen huutaa

mikä tää piiraisen tilitoimistomies oikee on? olin kuullut vaikka mitä huhuja, että ihan valtavan äkkipikanen mies mutt
      Kuhmo
      10
      877
    10. Mitä ajattelet

Kaivattusi uskosta tai onko hän uskossa?
      Ikävä
      64
      866
    Aihe