Kun siis taas pakko edessä, seuroihin kiirehdän
omatunto soimaa, saarnamiehen vaahdottua "vain me"
Jää mainitsematta saatanalle heitetyt mummut.
ja lisättynä niin ihanaa pf ihannointi kun ei ite saanut nuorta..............
Avataanpa taas vl pf ihannointi, hoitokokouksineen
5
<50
Vastaukset
- onheikki
joko taas inhottavuus avautuu
- cdcdcdcdcdc
et oo viä kyllästynyt itseesi. saas nähdä tapahtuuko se koskaan kun löydät elämäsi muualta kuin täältä
- mediakenttää
"oo viä kyllästynyt "
-
oletko yleensä tietoinen Suomen suurimmasta vl
uskonnollisesta häpeästä?
Eipä siitä vl piireissä haluta puhua, yritetään unohtaa, mutta
kaikilla media linjoilla unohdusta ei tule, ennen
kuin "SRK tekee parannuksen. Sinä suuri rikossyntihelvetillinen.
mene seurakunnan eteen tekemään parannusta.... - ruhoiuytrew
mediakenttää kirjoitti:
"oo viä kyllästynyt "
-
oletko yleensä tietoinen Suomen suurimmasta vl
uskonnollisesta häpeästä?
Eipä siitä vl piireissä haluta puhua, yritetään unohtaa, mutta
kaikilla media linjoilla unohdusta ei tule, ennen
kuin "SRK tekee parannuksen. Sinä suuri rikossyntihelvetillinen.
mene seurakunnan eteen tekemään parannusta....Oon tietoinen mutta en jaksa käyttää kaikkea aikaani ja energiaa siihen. Minulla on muutakin tekemistä elämässä.
Mielestäni alkaa näyttää siltä että kaikki uskonnot ja uskomiset jumalaan ovat tämän maailman pahan alku ja juuri. Se aiheuttaa vain sotaa ja tappelua. Kuten huomaat omastakin elämästäsi..eipä näytä se juuri muuta sisältävän.
Mitä olet mieltä tästä?
- popedasoittaa
Oletko ajatellut laajentaa tätä pedofilia lähetystyötäsi ulkomaille? Esimerkiksi Isis kehottaa pedofiliaan et heidän vain me usko on vielä pahempaa..oletko ajatellut tehdä lähetystyö matkaan heidän seuduille kertomaan totuuksia?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle152121Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom631445Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise1061419Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.681255Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A61251Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti3871096Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥311037Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell591036En haluaisi kaiken kuihtuvan pois
ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?521026- 471011