Niin voisitko herättää minut kahvin tuoksuun ;)
Sitten tulevaisuudessa
11
<50
Vastaukset
- josheräänensin
Ihan kohtuullinen pyyntö, onnistuu!
- ihanaaolisi
kyllä olisi ihanaa, että joku keittäisi aamukahvit valmiiksi ja syötäisiin viikonloppuisin aamiaista yhdessä
- Enmutta
pilluntuoksuun kyllä.
- Tuoksumolekyylit
Aika voimakasaromista lajiketta pitäisi paahtaa sitten. Kantomatka useampia kilometrejä kuitenkin.
- Ruusupimppanen
Mistä pimpan tuoksusta täällä puhutaan? Itse käyn suihkussa päivittäin, eikä todellakaan haise. Minkälaisten naisten kanssa täällä miehet hengailee?
- Nytpuhutaan
tuoksusta, eikä mistään hajusta/sillitroolista. Naisen vittu tuoksuu. Siinä on ominaistuoksunsa, jota ehkä koitat peittää hinkkaamalla saippualla.
- aamutoimet
Nytpuhutaan kirjoitti:
tuoksusta, eikä mistään hajusta/sillitroolista. Naisen vittu tuoksuu. Siinä on ominaistuoksunsa, jota ehkä koitat peittää hinkkaamalla saippualla.
Desinfioida se pitää kunnon ainein. Suojapuku päälle ennen kuin aloitetaan.
- kutvo857
Kyllä.
Sinä heräisit kahvin tuoksuun ja joisit sitä ja minä nauttisin siitä... - JaaKahviin
Mä tiedän kyllä aika monta muutakin mukavaa tapaa herättää toinen ;)
- suukkojahellyyttä
ai, suukkoja jokapuolelle, muiskis maiskis
- JaaKahviin
suukkojahellyyttä kirjoitti:
ai, suukkoja jokapuolelle, muiskis maiskis
Nooh. Ehkäpä mun kaipaamani saa sen joskus kokea mitä tarkoitan ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1301355
- 101876
- 75713
- 51605
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa13511ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30417Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381