Kelpaisiko tälläinen poika kenellekkään?

mikseitytötkiinnostu

Eli otsikko kertoo mutta ei siis en ole ettimässä täältä suhdetta mutta tuntuu että ei tytöt kiinnostu musta ollenkaan joten miten on? 14/01 poika 158cm pitkä 53kg painoo tummanruskeet hiukset ihan pikkasen yli sellasen "nrmi rajan" ei kuitenkaan olkapäille asti lähellekkään ja tosi paksut ja vahvat hiukset ja vedän hiukset vahalla sivulle sekä tummanruskeet silmät lihaksikas oon mutta en nyt osaa mitään arvoja heittää mutta 50 menee penkistä ja jalkabrässistä menee puhtaita joku 140kg jotain 10 toistoo ja about 20 leukaa puhtaita ja dippejä 15 harrastan pikkasta kunnon ylläpitoo salilla ja pyörällä temppuilen ja sähly kikkoi teen pukeudun aina farkkuihin ja johonkin huppariin tai college paitaan tai siis sellaseen perjaattees huppariin ilman huppuu :D en oikee tiiä miksä sitä kutsutaan ja suuri osa vaatteista on kirpparilta tai veljen vanhoja ja oon monenmielestä hauska ja sit kans yllytyshullu hölmöilen paljon ja mua on kuulemma vaikee ottaa tosissaan oon vähän ujo uusien ihmisten seuras ja mulle sanotaan usein että mä kuolen vielä joskus mun tempausten takia en polta tai juo alkoholii tai mitää muutakaan päihteit mut röökii nuuskaa ja kaljaa on silti koitettu ajan mopolla paljon paitsi nyt se on vähä rikki ja todennäkösesti tuun olee kunnon bomber kun tulee mopokortti kuuntelen likasta etelää ja evelinaa sekä mansesterii ja satunnaisii biisei vähä kaikilt enkä oo hikke ka oli kun tulin 8luokal vissii joku 7.3?

Löysittekö jotain mikä saattaa olla syy ettei tytöt kiinnostu? Ja jos on viel jotain kysyttävää niin kysykää vaan ja sori sekava teksti

5

51

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sä.oot.luuseri

      Et kelpais ainakaa mulle.

      • aponhomojokakerta

        Asiaa!


    • Tyttölahest

      Sinähän kuulostat varsinaiselta unelmalta :3 missäpäin asut? itse olen 15v tyttö lahdesta.

    • Huomioo

      Voi johtua hygieniastasi, kasvoistasi, joku voi tykätä sinusta mutta et ole välttämättä huomannut sitä, olet myös aika lyhyt, ja luonne on mielipidekysymys, vaikutat ihan kivalta tekstistäsi päätellen, mutta et ole laittanut siihen huonoja puoliasi.

    • Johtuu ruskeista silmistä! Ruskea=paskaminati confirmed

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1545
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1184
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1117
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1016
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      975
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      937
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      852
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      694
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      660
    Aihe