Verkkokauppa.com kokemuksia

Todnäkkalliimpi

En voi käsittää tämän lafkan toimintaa! Takuuasiat hoidetaan ihan päin p:tä. Myös palvelu myymälässä on huonontunut jatkuvasti. Saa onneksi saman kaman muualtakin. Ja nykyään poikkeuksetta edullisemminkin. Todennäköisesti aina kalliimpi

84

2569

Vastaukset

  • Uskon kyllä, että trolli haluaa haukkua Verkkokauppaa, mutta ilman ainoatakaan konkreettista esimerkkiä tai tapausta yritys jää kovin vajaaksi. Itse olen saanut Verkkokaupassa erinomaista palvelua, viimeksi tammikuussa.
    Hintoja voi jokainen vertailla helposti netissä. Yksikään kauppa ei muutu halvaksi tai kalliiksi siten, että joku päättää julistaa sen sellaiseksi.

    • Tämä. Omasta mielestä Suomen paras verkkokauppa.


    • stopthemadness kirjoitti:

      Tämä. Omasta mielestä Suomen paras verkkokauppa.

      Stop The Madness, vaan itse.
      Suomen kalleinpia verkkokauppoja koskaan.


    • stopthemadness kirjoitti:

      Tämä. Omasta mielestä Suomen paras verkkokauppa.

      Olen varmasti ostanut putiikista yli kymppitonnilla vuosien mittaan,ei mitään valittamista. Yksi tuote,langattomat kuulokkeet,oli ''maanantai kappale'' ja se vaihdettiin uuteen ilman nikottelua.


    • :D XD


    • Se on huijariputiikki. Lähettelevät perintäfirman kautta uhkauksia asiakkaille ja vaativat lisärahaa kun asiakas kehtaa viedä rikkinäisen laitteen vaihdettavaksi (jota ei tietenkään vaihdettu/korjattu/hyvitetty). Kusettava reklamaatiopäällikkö kehui firmansa ja tällaisista kieroiluista hänet palkittiin ottamalla sittemmin firman hallitukseen.

      Rehellisyyttä arvostavat: ÄLKÄÄ OSTAKO VERKKOKAUPPA.COMISTA MITÄÄN!


    • verkkokuoppa kirjoitti:

      Se on huijariputiikki. Lähettelevät perintäfirman kautta uhkauksia asiakkaille ja vaativat lisärahaa kun asiakas kehtaa viedä rikkinäisen laitteen vaihdettavaksi (jota ei tietenkään vaihdettu/korjattu/hyvitetty). Kusettava reklamaatiopäällikkö kehui firmansa ja tällaisista kieroiluista hänet palkittiin ottamalla sittemmin firman hallitukseen.

      Rehellisyyttä arvostavat: ÄLKÄÄ OSTAKO VERKKOKAUPPA.COMISTA MITÄÄN!

      Siinä tapauksessa sinä olet aivan erityisen rehellinen, sillä sinähän et osta mistään kaupasta yhtään mitään.



    • stopthemadness kirjoitti:

      Tämä. Omasta mielestä Suomen paras verkkokauppa.

      Näin on.
      Hinnat ovat todella tiukkoja, ja epäilenkin että enää nykyään ei kannata ainakaan tietokoneosia juuri ostaa ulkomailta, esim. Saksasta.

      Kerran olen tilannut muuten hardwareversand.de verkkokaupasta, mutta se lienee mennyt jo konkurssiin. Saksassa ALV on vain 19%, Suomessa 24%. Jos esim. saksalaisen kaupan myynti Suomeen yrittaa vuodessa tietyn rahamäärän, pitää sen ottaa myynnistä Suomeen se 24% ALV. No, ruoallahan on Suomessa alempi vero, en tiedä mitä sitten jos Saksasta tilaisi jotain. Kirjoillakin saattaa olla pienempi vero.


  • Suurin kusetus on kuitenkin hinnoissa. Verkkokauppa on SIKAKALLIS.

    Tässä esimerkkinä vaikka DxO One, jonka ostamista olen harkinnut.

    Verkkokauppa 649,90€

    https://www.verkkokauppa.com/fi/catalog/23a/Kamerat/685/DxO-Labs

    Idealo.de hakukone 485,00€

    http://www.idealo.de/preisvergleich/OffersOfProduct/4792492_-one-dxo.html

    Saksasta saa siis yli 25% halvemmalla. Lisäksi oman kokemuksen mukaan toimitus on nopeaa ja halpaa. Olen palauttanut viallisen kovalevyn saksalaiseen verkkokauppaan ja homma omi vaivaton "no questions asked" -tyyppinen ja uusi levy toimitettiin muutamassa päivässä.

    Se nyt vaan on tyhmää maksaa liikaa...

    • "Suurin kusetus on kuitenkin hinnoissa."
      Hintataso vaihtelee maittain, eikä näin ollen ole mitään kusetusta. Vertaa Verkkokaupan hintoja muiden suomalaisten kauppojen hintoihin, älä Saksaan. Ei Verkkokauppa varmasti aina ole halvin suomalainenkaan kauppa, mutta aika harvoin se on kalleinkaan.
      Jos kallis hinta on kusetusta, suomalaisia kusetetaan lähes kaikissa suomalaisissa kaupoissa. Saksalaiset tuttavani sanoivat, että heidät yritettiin ryöstää R-kioskilla jo 20 vuotta sitten, kun iso pullo Cokista maksoi 10 markkaa! He eivät voineet uskoa, että se on niin kallis.
      Noh, olut on täällä halpaa. Se maksaa norjalaisessa marketissa 3,50 euroa per pullo.


    • Pälä_pälä kirjoitti:

      "Suurin kusetus on kuitenkin hinnoissa."
      Hintataso vaihtelee maittain, eikä näin ollen ole mitään kusetusta. Vertaa Verkkokaupan hintoja muiden suomalaisten kauppojen hintoihin, älä Saksaan. Ei Verkkokauppa varmasti aina ole halvin suomalainenkaan kauppa, mutta aika harvoin se on kalleinkaan.
      Jos kallis hinta on kusetusta, suomalaisia kusetetaan lähes kaikissa suomalaisissa kaupoissa. Saksalaiset tuttavani sanoivat, että heidät yritettiin ryöstää R-kioskilla jo 20 vuotta sitten, kun iso pullo Cokista maksoi 10 markkaa! He eivät voineet uskoa, että se on niin kallis.
      Noh, olut on täällä halpaa. Se maksaa norjalaisessa marketissa 3,50 euroa per pullo.

      Suomessa ostajaa kusetetaan kaikkialla ja läpi menee.


    • Pälä_pälä kirjoitti:

      "Suurin kusetus on kuitenkin hinnoissa."
      Hintataso vaihtelee maittain, eikä näin ollen ole mitään kusetusta. Vertaa Verkkokaupan hintoja muiden suomalaisten kauppojen hintoihin, älä Saksaan. Ei Verkkokauppa varmasti aina ole halvin suomalainenkaan kauppa, mutta aika harvoin se on kalleinkaan.
      Jos kallis hinta on kusetusta, suomalaisia kusetetaan lähes kaikissa suomalaisissa kaupoissa. Saksalaiset tuttavani sanoivat, että heidät yritettiin ryöstää R-kioskilla jo 20 vuotta sitten, kun iso pullo Cokista maksoi 10 markkaa! He eivät voineet uskoa, että se on niin kallis.
      Noh, olut on täällä halpaa. Se maksaa norjalaisessa marketissa 3,50 euroa per pullo.

      Nyt on Suomessa halvin Cola (Siti) Lidl:sä 0,82 € / 1,5 l pullo (pantteineen, joka on 0,40 €).


  • Kerropa, mistä saa akkumoottorisahan 120 halvemmalla? Tällaisen ostin ja olen tyytyväinen. Ostankin vain tosi halpoja tuotteita, joita, hyvähyvä, verkkokaupasta joskus löytyy.

  • Huono palvelu tässä lafkassa johtuu siitä yksinkertaisesta asiasta että kohtelee työntekijöitään ala arvoisesti. Kyllähän tämä Samuli suitsuttaa mediassa kuinka hyvä henkilöstöpolitiikka yrityksessä on mutta totuus on hyvin toisenlainen. Liioittelematta voi sanoa että tämä yritys riistää surutta työntekijöiltään ja asiakkailtaan. Netistä voi lukea näistä lukemattomista oikeudenkäynneistä. Ja siellä on vain jäävuoren huippu.

    • "Liioittelematta voi sanoa että tämä yritys riistää surutta työntekijöiltään ja asiakkailtaan."
      Minua ei ainakaan ole riistetty. Päin vastoin: olen muutaman euron voitolla. Verkkokaupan hintalapussa oli pienempi hinta kuin kassa veloitti. Ihmettelin asiaa kassalla, mutta kassa ilmoitti, että hintalaput toimivat tietokoneohjattuina, eikä niissä voi olla virheitä.

      Kun asiaa ryhdyin tutkimaan seuraavana päivänä, kävi kuitenkin ilmi, että hintalappuun oli jäänyt myynnistä poistuneen laitteen hinta, ja tilalle tullut oli pari euroa halvempi. Henkilökunta ei ollut laitteen tyypin muuttumista huomannut eikä ollut hintaa päivittänyt.. Parilla eurolla ei minulle ollut merkitystä, mutta kun asiasta huomautin, sain viiden euron hyvityksen!

      Kiitos tästä, Verkkokauppa!


  • Meille viime käynti Jätkäsaaren myymälässä oli aikamoinen pettymys palvelun suhteen. Puhelin tuli kuitenkin ostettua mutta ylimielistä toimintaa oli, saahan tuota elektroniikkaa onneksi muualtakin. Aiemmin oli mielestäni palvelu parempaa.

    • No se ei ole varmaan luonnollisesti heti Samuli Seppälän vika??????????


  • Kolme asiaa häiritsee Jätkäsaaren verkkokaupassa. 1) Toivottoman hitaat hissit 2) huono ja asiantuntematon palvelu, 3) kassajonot. Huonosta palvelusta esimerkkinä laite, jonka löysin verkkokaupan netistä ja sitä piti olla myymälän varastossa. Myymälässä sitten mimmi sanoi, ettei me niitä myydä ollenkaan. Eikä tarkistanut mistään. Hölmönä seisoin numerolappu kourassa. Soittamalla asiakaspalveluun sain tietää, että kyllä niitä myydään ja taas menin kauppaan. Kysyin missä niitä on, niin kaveri mulkaisi ja tokaisi, että tuolla perällä ehkä on, ja jatkoi sitten koneen räpläämistä. Kassajonoista: henkilökunta latoo kamaa hyllyihin, kun kassajonot kasvaa. Eivätkä tee mitään sen eteen, että tulisi toinenkin kassa käyttöön. Hissit: kolme hissiä ja ilmeisesti ohjelmointi pielessä, kun tässäkin pisteessä jonotetaan. Pitäisiköhän Verkkokaupan pomon mennä piiloon, kun on aivan ilmeistä, ettei ole tajua miten asiakkaita liikkeessä nöyryytetään. Ryhdyin katkeraksi, kun tuli fiilis, että minua ylenkatsottiin arroganttien asiakaspalvelijoiden toimesta. Ei tuonne mielellään mene, ellei harrasta SM:ää. Voisihan sitä ojentaa myyjiä jo liikkeessä, mutta kun ei millään viitsisi, heillä taitaa olla kurjaa jo muutenkin.

  • Ostin LG TV kone vajaa 3v LG anto 2v takuuta verkkis anto 1 vuoden päälle maksoin 529,95 menirikki korjaus info care hinta 393e verkkis ei maksa korjausta vaan hyvitys 170e takuut perseestä eivät anna rahana vaan lahjakorttina voisko joku kertoo onko hyvää palvelua.

  • Paras nettikauppa mitä on. Turhaa valitusta.

    • Ostin videoprojektorin ja kas, linssi oli valmiiksi pölyssä. Ostaessa olin ihmetellyt miksi oli laatikko tökerösti teipattu niin sanoivat että maahantuojalla näitä availlaan ja tarkistetaan näin että toimii! XD


    • Entinenasiakasz kirjoitti:

      Ostin videoprojektorin ja kas, linssi oli valmiiksi pölyssä. Ostaessa olin ihmetellyt miksi oli laatikko tökerösti teipattu niin sanoivat että maahantuojalla näitä availlaan ja tarkistetaan näin että toimii! XD

      Mitenhän se on Verkkokaupan henkilökunnan vika? Pitäisikö heidänkin availla kaikki paketit puljussa jotta linsseillä olisi toinenkin tilaisuus pölyyntyä?

      Mainiota logiikkaa. Eli jos S-Marketista ostamasi Atrian valmisateria on homeessa vaikka päiväystä on vielä jäljellä, on se S-Marketin syytä?

      +Elektroniikka ostaessa, mikäli paketti ei selkeästi ole sinettiteipeissään, ei tule mieleen avata sitä paikanpäällä ja tarkistaa asiaa?


    • Entinenasiakasz kirjoitti:

      Ostin videoprojektorin ja kas, linssi oli valmiiksi pölyssä. Ostaessa olin ihmetellyt miksi oli laatikko tökerösti teipattu niin sanoivat että maahantuojalla näitä availlaan ja tarkistetaan näin että toimii! XD

      Ja tätä samaa valitusta jostain videoprojektorista tämä yksi peelo postaa jokaiseen viestiketjuun jossa vain mainitaankin Verkkokauppa.com. Osta nyt ensin edes joku projektori ja marise vasta sitten.


  • Ei ole paras mutta ei huonoinkaan. Ihme jupinoita.

  • Ostin Verkkokaupasta pesukoneen, johon teknisten tietojen mukaan saattoi tallentaa omia vakio-ohjelmiaan. Koneessa ei kuitenkaan tällaista ominaisuutta ollut. Minulle ilmoitettiin, että kauppa voidaan purkaa tai saan 10 prosentin alennuksen ostohinnasta. Valitsin alennuksen. Tililleni tuli 50 euroa parissa päivässä.

  • Tuote ok, mutta toimitus oli hidasta, melkein 3kk.

  • Joo jo yli vuosikymmenen tilaillut. Ei ole kusetettu.
    Mutta taas on "varastolla ruuhkaa".
    Missäköhän asti se ruuhkainen varasto on näissä "Toimitettavissa verkosta" tuotteissa?

  • Huijari pulju tämä verkkokauppa.com. Toimitusajaksi jos on luvattu 1-2 vrk niin meneekin 5 viikkoa. En tilaa enään koskaan verkkokauppa.com sivustolta.

    • No johan pomppas kommenttisi!
      Yleensä tuollaiset viat ovat tavarantoimittajan päässä, kun esim. tehtaalta tuleva erä myöhästyy.
      Kysmys voi myös olla varaston saldovirheestä. Kannattaa ostaa myymälästä, niin ei pääse valittamaan siitä, että tavaraa ei ole. Ostaa sen, jota näkyy hyllyssä olevan.


    • Eli jokatapauksessa Verkkokauppa.comin virhe. Mitä väliä onko vika tavarantoimittajalla vai missä, jos ostat sen Verkkokaupasta? Jos autosi hajoaa syytätkö merkkiä vai moottorin komponentin valmistajaa huonosta laadusta?

      "Kannattaa ostaa myymälästä". Joopa joo, nimi on Verkkokauppa.com ja kannattaa ostaa myymälästä. Aivan.


  • Omat muutamat kokemukset verkkokauppa.com :sta ovat olleet positiivisia. Oman kokemukseni perusteella voin suositella verkkokauppa comia. Toisin on esim. virolainen verkkokauuppa vihmavar.com joka kelpaa aivan vastakohdaksi jos sitä vertaa verkkokauppa.comiin. Tosin toimii hyvin erilailaisten tuotteiden kanssa, mutta kuitenkin.

  • Lue facebookista verkkokauppa.com arvosteluja. Hyh hyh mitä kusetusta asiakkaita kohtaan......

    • Minäpä olenkin fiksu, enkä kuulu siihen vasebookkiin ollenkaan.


    • Omat kokemukseni myös ala-arvoisia toimitusaikojen ja palvelun suhteen. VÄLTTÄKÄÄ!


  • 020202

  • Olen Verkkokaupan vakio asiakas. Tuli tilanne jossa syntyi hyvitys tilanne. Hyvitys hoidettiin niin mallikkaasti, että lopetin asioinnin giganteissa, experteillä hirvoxeilla ja kaikissa muissa satunnaisissa paikoissa kokonaan. Kun siirryin kaikissa ostoksissa vain Verkkokauppaan, olen nyt saanut ostoja aikaiseksi sinne kahden vuoden aikana noin 15.000 euron arvolla. Olen HALUNNUT tehdä mahdollisimman paljon näyttöä ostoksillani juuri Verkkokaupan rekistereihin, koska Verkkokauppaa parempaa palvelua en ole KOSKAAN kokenut saavani MISSÄÄN!!

    Verkkokauppa on paras kauppa missä ikinä olen asioinut. Kaikki ongelmat tuotteiden suhteen on hoidettu ESIMERKILLISELLÄ tavalla. Tekisi oikein mieli laittaa nimeni näkyville, koska todella puolustan tätä hienoa liikettä, loistavaa henkilökuntaa, sekä ensiluokkaista palvelua, jota olen sieltä AINA saanut. Okei, kaikesta aiemmista periaatteistani poiketen, laitan nimeni esille, koska Verkkokauppa on sen arvoinen. Olen Jarmo Michelsson. Ehdottomasti Verkkokaupan kannattaja.

    • Jaa, itse ostin sieltä 1500 euron videotykin joka oli valmiiksi käytetty ja linssit pölyssä, tuli aikamoinen sählinki. Kivaa ajella monta kertaa edestakas ja jonotella ja olla pompoteltavana. Eivätkä hyvittäneet mitään vaivasta. Näille asiakas on aina väärässä!


    • Keleenveekauppa kirjoitti:

      Jaa, itse ostin sieltä 1500 euron videotykin joka oli valmiiksi käytetty ja linssit pölyssä, tuli aikamoinen sählinki. Kivaa ajella monta kertaa edestakas ja jonotella ja olla pompoteltavana. Eivätkä hyvittäneet mitään vaivasta. Näille asiakas on aina väärässä!

      Mitäs menit ostamaan avatun paketin, oliko ihan pakko vai pakottiko joku? Et sitten osannut vaatia pakkauksen sisällön tarkistamista, sillä sehän oli jo kertaalleen avattu. Et todellakaan ole mikään penaalin terävin kynä, voi jeesus ristus tajuatko itsekään kuinka typerä oikein olet? Sitten tulet vielä tänne itkemään mottipäisiä takapuoli edellä tehtyjä ostoksiasi (sikäli kuin olet edes ostanut yhtään mitään) !!!


    • Verkkokaupan mielestä siis asiakkaan vika. Ite saanut kyllä aivan luokattoman huonoa palvelua.


  • Varokaa ihmiset VERKKOKAUPPA. COM KAUPPAA , ei suostu vastaamaan takuuseen kuuluvista vioista, eivät kirjaa ylös, kun käy asioimassa , sitten väitetään, ettei ole takuuaikana käynyt valittamassa tuotteessa olevasta viasta. OULUSSA OLEVASSA VERKKOKAUPAN REKLAMAATTIOSSA OLEVAT TYÖNTEKIJÄT UHKAILEVAT ASIAKKAITA , MUTTA EIVÄT TOIMI TAKUIDEM MUKAAN.

  • Verkkokauppa.com laajenee!

  • Ite tilasin eilen ekaa kertaa verkkokaupasta pojalle joululahjaksi lego 21309 Nasa apollo saturn V:n. Ollutämän päivän aamusta tilassa "odottaa toimitusta" eihän sillä kiire ole kuhan jouluksi saa ja otin postiennakon mutta ihmettelen jos ei tule pe tai ma kuten mulla luki että perillä pe-ma.

    • Vieläkin käsittelyssä. Onkohan siellä joku jouluruuhka minkä takia kestää lähetys.


    • Ei vaan paska logistiikka. Ite olen kokenu saman...


  • "Olen Verkkokaupan vakio asiakas."

    Niin minäkin. Pelkästään myönteisiä kokemuksia. Mainitsen tässä kaksi. Ostin muutama vuosi sitten tallentavan dvd-laitteen, josta kassa mielestäni veloitti yhden euron liikaa hintalappuhintaan verrattuna. Mainitsin asiasta kassalle, mutta hän sanoi, ettei se ollut mahdollista, koska hinnoittelu ja hinnat olivat tietokoneistettuja. Arvelin muistaneeni hintalappuhinnan väärin. ja asia jäi silleen.

    Seuraavana päivänä kuitenkin poikkesin uudestaan Jätkäsaaren myymälässä ja tarkastin hintalappuhinnan. Olin ollut oikeassa! Kassa oli todellakin rahastanut minulta yhden euron ylimääräistä. Budjetissani eurolla ei ole mitään merkitystä, mutta periaatteen miehenä ja tekniikasta kiinnostuneena lähetin asiasta sähköpostia Verkkokaupan asiakaspalveluun.

    Verkkokauppa myönsi virheensä ja pyysi saada tilinumeroni hyvitystä varten. Kauppa hyvitti minulle VIISI euroa, vaikka oli veloittanut vain yhden euron liikaa. Oletan, että dvd-tallntimesta oli tullut hieman uudempi malli, ja vanha hinta oli jäänyt vaihtamatta, tai jokin samantapainen inhimillinen erehdys.

    Puolitoista vuotta sitten ostin Verkkokaupasta Whirlpool-pesukoneen, jossa mainoksen mukaan oli mahdollista tallentaa omia vakio-ohjelmia koneen muistiin. Eipä löytynyt tuota ominaisuutta. Vasta puoli vuotta oston jälkeen reklamoin asiasta asiakaspalveluun. Minulle annettiin kaksi vaihtoehtoa.

    1. Kauppa puretaan, kone viedään pois ja kaikki rahat palautetaan.
    2. Verkkokauppa antaa koneesta 10 prosentin alennuksen.

    Enhän minä hyvää pesukonetta antanut pois viedä, joten valitsin alennuksen.

  • Jotain kissanhiekkaa voi kenties ostaa matalalla riskillä, mutta mitään elektroniikkatuotetta en osta enää tästä paikasta. Yksi vedätys riittää, koska tiesin vian olevan heidän vastuullaan. Myyvätkö ehkä jotain omia (ongelma?)eriä tuotteista muutama euroa halvemmalla ?

    Menossa kissanhiekka ja kukkakauppias suuntaan ja sinne kuuluukin mielestäni. Tosin kissanhiekan ostan lähikaupasta enkä tällaisesta virityksestä.

  • Nykyisin ostan kaikki lemmikkitarvikkeet Verkkokaupasta
    Koiran ja kissan ruuat, hiekat.Hinnat kymmeniä prosentteja halvempia kun muissa kaupoissa tai Musti ja Mirrissä. Ei pärjää Tokmanni,Honkkari tai Puuilokaan

    • Aika hyvä omakehu. Mut kuka oikeesti jaksaa kantaa jotain säkkejä heidän myymälästä ulos, itse ostan sieltä mistä perheen muutkin ruoat.


  • Mikähän siinä on, että vuodesta toiseen saa lukea Verkkokauppa.comin syyllistyneen milloin mihinkäkin sotkuun:

    Helsingin Sanomat 13.3.2018 sivulla A24:
    Verkkokauppa.com jatkaa hyvän tavan vastaista mainontaa

    Älkää ostako epärehellisiltä.

    • Hesarissa mainostaminen on aivan yleistä ja hyväksyttyä toimintaa, varmaankin pystyt osoittamaan väittämäsi asiat todeksi jotenkin vai pystytkö sittenkään?


  • Yritys tekee hyvää tulosta, eiköhän se korreloi myös kateprosentteja keskimäärin? Niistähän tulos syntyy, onhan heillä toki tukitoimintojakin, palveluissa paremmat katteet. Kaiken a ja o on toimivat sivut netissä, oletan niiden olevan huippuunsa viritetyt heillä? Aikoinaan kun seurasin heidän hintojaan niin olivat keskimäärin kalliimpia kuin muualla, toki heillä oli niitä tarjouksia, jotka olivat poikkeuksia? Mut itse suosin tällä hetkellä pääasiassa muita toimijoita.

  • Jos niiden mainos tarkoittaa niiden toimintamallia, niin sen ymmärtää, kun siihen oli tungettu itä-aasiasta pers-naama vinosil-ä, jotka pakoilevat työntekoa työpaikalla (jos joutuvat töihin) ja muut joutuvat tekemään niiden työt, sekä törkeää käytöstä

  • Ostin tietokoneen, jonka vien nyt kolmannen kerran jo huoltoon.

    Pöytäkone, melko edullinen, sillä se riittää minun tarpeisiini — en tarvitse mitään huippukallista pelikonetta tmv. Mutta voisivat nyt reiluuden nimissä sanoa, jos ei kannata edes ostaa tällaista tuotetta. Palvelu konetta ostaessani oli muutenkin kehnoa: kun en ostanut uutta näyttöä samalla, niin eivät tarjonneet oikeanlaisia kaapeleita minulle vanhan näyttöni yhdistämiseen, vaikka selitin hyvin selvästi tilanteeni. Esitti kloppi vain tietämätöntä ja sanoi ettei näyttöni varmaan käy lainkaan. Ostin asianmukaiset piuhat sitten muualta.

    Koneen viat, jotka eivät ole poistuneet käyttöjärjestelmän uudelleenasennuksen tai emolevyn vaihtamisen jälkeen kadessakaan huollossa:

    • CD-asema ei toimi kunnolla
    • CD-asema on pystysuorassa, joka aiheuttaa mm. levyn tippumista tietokoneen sisälle
    • äänikortti lakkaa toimista kerran päivässä (ongelma "poistuu" uudelleenkäynnistämällä)
    • langaton hiiri ja näppäimistö eivät toimi kunnolla
    • tietokone ei aina sammu sammutettaessa
    • vakavia käynnistymisonegelmia (jumittuu nk. boottaus-ruutuun)
    • tuuletin pitää erittäin kovaa, häiritsevää, nousevaa ja laskevaa ääntää
    • Firefox-selain ei toimi lainkaan ja jouduin vaihtamaan Chromeen (joka on maailman surkein ja bugisin selain!)

    Eipä tässä paljoa käyttöjärjestelmän uudelleenasennukset auta. Sanoin tehneeni sen itse jo parikin kertaa, mutta tekivät sen silti "huollossa" — no, eihän se kone toiminut yhtään sen paremmin, sillä minähän olin tehnyt jo aivan saman asian! Sitten vaihdettiin emolevy — joka sisältää äänikortit ymv. — mutta TÄYSIN SAMAT ongelmat jatkuivat eli joko a) mitään ei huollossa tehty tai b) kaikissa näissä emolevyissä on sama valmistusvika.

    Saapa nähdä miten käy nyt. Lähettävät varmaan taas kuukaudeksi maailmalle, eikä mitään parannusta tapahdu. Rehellisesti sanottuna en edes usko että ovat mitään ongelmalle tehneet todellisuudessa. Kuukauden odotus — en edes liioteillut tuossa päivääkään.

    Täytynee ottaa yhteyttä kuluttaja-asiamieheen?

    • Ota yhteyttä paikalliseen mielenterveystoimistoon.


    • Aika hauska kun lukee näitä kommentteja. Onkohan mistään muusta yrityksestä näin paljon kakkaa palautetta. Ja aivan syystä.


  • Tuotteet on niin romahtanu alas kestävyydeltään että nyt oli viimenen askel tähän puljuun. asiakas palvelu aivan ala-arvoista ja asiakaan naamaan tyyliin syljetään eikä pahoitella mistään vaikka olet asian asiallisesti esittänyt ja ikävä kyllä ollut oikeassa. onneksi tavaraa saa muualta ja kilpailu kykyiset hinnat muuallakin.

    jos haluatte kokea paskaa asiakaspalvelua menkää ihmeessä tänne ja käykää toki asioimassa huolto osastolla kans niin saatte kirsikan kakun päälle.

    Kiitos ei enää verkkokauppa.com

  • En myöskään tule enää ostamaan kyseisestä puljusta elektroniikka, johtuen huonosta takuu-/palautuskäytännöstä. Ostamani tietokone meni lähes käyttämättömänä rikki alle kuukaudessa ja mitään keinoa ei rahojen takaisin saamisen tai tuotteen vaihtamisen kanssa kuulemma ole. Nyt läppäri on ollut kaksi viikkoa huollossa. Läppärin piti toimia lasten viihdykkeenä lomalla, mutta se ei kuulemma ole syy sille, että he voisivat muuttaa käytäntöjään. Ei varmasti, mutta eipä se houkuta itsekään enää ostamaan verkkokauppa.comista mitään.

    Itselläni ollut vain hyviä kokemuksia Gigantista ja Powerista vastaavissa tapauksissa. Tuote on aina vaihdettu vastaavanlaisessa tapauksessa uuteen tai sen on voinut vaihtaa muuhun tuotteeseen. Mielestäni myyjäliikkeen tulisi ottaa vastuunsa, jos myydään sekundaa. Verkkokauppa.com siirtää hienosti riskin kuluttajalle myymiensä laitteiden toimivuudesta.

  • Älä osta mitään. Ostin jääkaappipakastimen, jonka maksoin. Kuukauden odotin kaappia. Kun vihdoin aloin kaappia kysellä se olikin poistunut valikoimasta, eikä ollut vastaavaa antaa tilalle. Surkeaa palvelua. Verkkosivuilla oli kuitenkin tuote koko kuukauden myynnissä vaikka oli poistunut. Ikinä en osta sieltä mitään!!!!

  • Saatana jollei nuo mainokset poistu pian radiosta...
    Helvetin ärsyttäviä ns. kiusaavan itsetunnottoman vittuilijan länkyttämistä.
    Saa nähdä meneekö oikeuteen asti....

  • Kummallisia trollipuheita edellä. Jos ei itse osaa toimia oikein ostotilanteessa, tai itse rikkoo laitteensa, tai ei osaa käyttää sitä, niin kun haluaa päästä siitä eroon, esittää mahdottomia väitteitä miksi myyjän pitäisi ottaa myymänsä laitteen takaisin. Tai ihan keksittyjä juttuja. Minä atk-harrastajana olen ostanut yli 10 vuoden ajan verkkokauppa.comista itselle ja lähipiirille tietokoneita, komponentteja, sekalaista elektroniikkaa ja yhden pesukoneen. Kolmella eri kerralla laite ei toiminut luvatulla tavalla ja laitteen vaihdossa toimivaan ei ole ollut mitään ongelmaa. Viimeisin näistä tapauksista tapahtui viime perjantaina postista hakemani laitteen kanssa, ja eilen sain tilalle uuden samanlaisen läppärin käytyäni paikan päällä Jätkäsaaressa.

  • Aivan liian hidas toimitus. Ei vuonna 2018 pitäisi enää mennä kahta täyttä vuorokautta keskellä viikkoa tilauksen käsittelyyn. Tilaus sisälsi 3 nimikettä joita oli varastossa.

    • Sama, Black Friday tuotteet olleet jo viikon verran odottamassa että tuote saapuu ko. puljulle. Myivät ihan sujuvasti jostain maahantuojan tilauserästä joka ei edes vielä Suomessa. Tilatessa toimitusaika näkyi 2-4 päivää, nyt on muuttunut 7-9 päivään. Täysi arvoitus koska tulee. Jimmsiltä tilatut BF tuotteet lähtivät tilausta seuraavana arkipäivänä.


    • Sori pistin turhan optimistisen toimitusaika-arvion, tarkistin ja verkkokauppa.com ilmoittsaa siis nyt tuotteiden toimitusajaksi 7-11 päivää. Tilatessa oli tosiaan sellainen vaikutelma, että viimeistään tämän viikon loppupuolella olisi paketti tulossa. Kattellaan miten monta viikkoa tässä menee.


    • verkkokakka kirjoitti:

      Sori pistin turhan optimistisen toimitusaika-arvion, tarkistin ja verkkokauppa.com ilmoittsaa siis nyt tuotteiden toimitusajaksi 7-11 päivää. Tilatessa oli tosiaan sellainen vaikutelma, että viimeistään tämän viikon loppupuolella olisi paketti tulossa. Kattellaan miten monta viikkoa tässä menee.

      Jep. Ite tilasin black fridayn aikaan astianpesukoneen jota näytti olevan varastossa. Viikolla tuli sähköpostia että viimeisetki black fridayn tuotteet saadaan postitettua viikon loppuun mennessä. Vieläkin on oma tilaus käsiteltävänä eikä asiakaspalvelu vastaa ainakaan sähköpostiin ja edelleen sivustolla näkyy että kyseisiä koneita on varastossa.


    • Eipähän tarvitse enää verkkokaupasta tilata.

      Neljästä eri paikasta BF:nä tilatut tilaukset tuli jo heti alkuviikosta.

      Verkkokaupasta muodostui vasta viikon päästä tilauksesta postiin muodotettu automaattinen seurantakoodiki, mutta tuotteet ei ole vielä edes matkalla. Aivan liian hiidasta toimintaa ja myyvät selkeästi jotain kuvitteellisia toimituseriä ja varastot selkeästi tyhjät.

      Onnetonta puuhastelua


    • Todellakin. Itellä ollut nyt ihan peruskamaa toimituksessa jo kolmatta kuukautta. En jaksa enää mielenkiinnosta perua kauppaa vaan odotan tehdäänkö tässä joku ennätys. Tilattu 11.1.


  • Marraskuun alussa tilasin 2 ohjainta ja pelin, ajatellen että ehtivätpähän varmasti jouluksi. Ohjaimia oli varastossa, pelin toimitusajaksi veikattiin vajaata viikkoa. Maksoin ostokset ja jäin odottamaan.

    Viime perjantaina soitin tuonne, ja kysyin että miksi tuotteet eivät ole vieläkään tulleet. Aspa ei tiennyt tarkkaa syytä, mutta osasi sanoa, että tilaamani (ja MAKSAMANI!) peli ei kuulunut verkkokaupan valikoimaan (miksi? ihan peruspeli); sitä ei siis voinut saada ollenkaan! Ohjaimia varten tehtiin ihan uusi tilauskoodi. Tänään sitten tulikin ilmoitus, että ovat matkalla. Mutta Verkkokauppa.com ei ole vieläkään reagoinut siihen, että rahasti minulta pelin, jota ei ollut edes mahdollista saada...

    Hidasta tuo toimitus on aiemminkin ollut, mutta nyt kyllä meni niin riman alta koko tilaustapahtuma, että en enää tilaa heiltä.

  • Black Friday illalla ostin koko Verkkokaupan.
    Mutta maanantaina huomasin että se on ihan pas ka, kamat, seinät, hissit, sijainti, henkilökunta...
    Myin sen takaisin 100 euron voitolla ja sain kaupan päälle 4.90 euron kuulokkeet.
    Seuraavaksi ostan Gigantin joulumyynnistä.

  • Verkkokaupan "maksa noudon yhteydessä" on kätevä ominaisuus, jos/kun asuu myymälän paikkakunnalla. Eipä tarvitse sitoa rahaa odottamisen ajaksi. Kerran sattui viallinen näyttö ; tutkivat asiaa palautusten tiskillä noin tunnin ja antoivat sitten uuden. Giganttiin tulee aina verrattua, mutta ainakin valikoiman (ja usein hinnan) suhteen verkkokauppa.com on tähän asti ollut hieman parempi.

  • Tilasin tuotteen ja maksoin Verkkokauppa.com putiikista 12,12,2018. Tuotteen toimitusajaksi oli ilmoitettu tuotteen tiedoissa 1-2 arkipäivää. Tänään tuote edelleen odottaa käsittelyä.
    Eli tuotetta oli vain "paperilla" mutta ei varastossa toimitettavaksi. Tuntuu huijaukselta ilmoitukset toimitusajoista jotka eivät pidä paikkaansa.

  • Black Friday tuotteet lähti vasta nyt tulemaan, tilatessa aika toimitukseen kaikissa 2-4 päivää. No pikkasen kauemmin meni, eivätkä taida ehtiä perille huomiseksi, joten luultavasti saan ne vasta joulupyhien jälkeen. Verkkokaupan fokus taitaa olla nykyään polkupyörissä ja antiikkivalaisimissa, pc komponentit tilaan vastaisuudessa muualta.

  • Jouluostoksilla viidessä eri verkkokaupassa ja näistä vain Verkkokauppa.com ja Varusteleka toimitti luvatussa ajassa.

    • Tilasit varmaan hattaroita, polkupyöriä ja energiajuomia. Pc-komponentit oli tuossa ainakin vielä muutama päivä sitten aika kortilla Verkkokauppa.comissa.


  • Kyllä Verkkokauppa.comin tavaroiden toimitukset ovat jostakin syystä hidastuneet. Vaikka tavaraa ilmoitetaan varastossa olevan niin jostakin syystä se tavara ei siirry sieltä varastosta postiin.
    Ärsyttää kun tuote pitää etukäteen maksaa eikä sitten firmalla ole kykyä toimittaa tavaraa kuljetukseen vaan vutuloidaan ja vatuloidaan.
    Suoraan sanoen vituttaa kun tilattu ja maksettu tavara odottaa useita arkipäiviä käsittelyä. Kun tilaus tulee niin kyllä tavaran pitää lähteä arkipäivänä maailmalle kuin tykin suusta.

    • Minä tilaan aina bussiennakolla koska matkahuolto nopeampi. Tulee muuten nopeammin paketit, kun ei ole etukäteen maksettu ja muutaman euron lisämaksu ei minua haittaa, kun tiedän että jos ei tule tai häviää en maksa penniäkään. Muuten rekisteröityneenä saa nopeammin paketit varsinkin jo senemmän tilaa sillä joka kaupassa kantikset saa aina nopeammin palvelun.


  • Hyviä kokemuksia jo usean vuoden ajalta...

  • Itse tilaan Kiinasta erilaisia tuotteita. En pidä järkevänä tuota eu:n juttua jossa alle 22 euron tuotteista aletaan periä veroa. Inhoan koko eu:ta muutenkin ja toivon että, se kaatuu omaan mahdottomuuteensa tai kaatuu muuten vain. Mielestäni tuosta tulee vain tarpeetonta lisätyötä Tullille. Tosin onhan tuossa mahdollisuudet ajaa koko Tulli tukkoon tilauksilla kaikkea järjettömyyttä mitä eu:sta tulee pitää ja täytyy yrittää sabotoida. Paras ois kun eu:ta ei olisi vaikka osaa ne tehdä huonoja päätöksiä Suomessa ilman eu:ta:kin se on nähty case Juha Sipilä. Toivottavasti olen kuollut tuohon mennessä, kaiken mukavan pikku tilailu harrastuksen kieltäminen mikä on ollut niitä eläkeläisen pieniä ilon aiheita estetään. Vain eu:n ahneuden takia.

  • Verkkis on yleensä ollut ihan ok. Valikoima tuppaa olemaan Giganttia ja Poweria laajempi, mutta Gigantti on usein halvempi. Gigantin toimitukset tosin olevat mitä sattuu, parempi noutaa myymälästä. Verkkokauppa toimittaa postin pakettiautomaattiin niin kuin on pyydetty ja maksettu. Gigantti lähettää ties mihin K-Marketteihin vaikka pakettiautomaatin olisi valinnut.

    Kerran tosin oli huono kokemus. Ostettiin AMD:n näytönohjain, joka paperilla sopi koneeseen. Tuotti kuitenkin turkoosia kuvaa. Verkkokaupan mielestä ohjaimessa ei ollut mitään vikaa, eikä rahoja saanut takaisin vaan meni omaksi tappioksi. Saatiin onneksi myytyä työkaverille, mutta paskan maku jäi suuhun palvelusta ja AMD:stä. Nvidian vastaava näyttis toimi moitteetta ja sen koommin ei olla AMD:hen päin pieraistukaan.

  • Itsellä on hyviä kokemuksia verkkokauppacomista, tosin olen tykännyt myymälöistä jo toistakymmentä vuotta eli liekö sitten vähän verkkisfani - nykyään tuotteita on vähän joka kategoriasta ja viimeksi kun netin kautta tilasin niin toimitus oli vain 2,90e, mikä ilahdutti. Nettisivulla muiden arvostelut auttavat tuotetta valittaessa. Yrityksen kotimaisuus tietty plussaa ja haluan ostaa suomalaisesta yrityksestä. Toimitukset ovat tulleet nopeasti, seuraavanakin päivänä jo.

    Myymälään on kiva mennä vain katselemaan kaikkia tavaroita, tosin auto jää kotiin, sillä parkkihalli on painajainen. Nykyään tosin enenemässä määrin tilaan ihan kaiken netistä. Kalliimmat "elektroniikat" tosin haluan hypistellä käsissä ensin.

  • Verkkokauppa myy tuotetta, jota heillä ei ole. 2,5 kk odotellut. Tasaisesti tulee viestiä, että toimitus viivästyy. Hohhoijjaa.

  • Itselläni toiminut verkkiksen hommat hyvin.
    Takuuasioissa ei onneksi ole tarvinnut tapella.
    1 emolevy meni vaihtoon,testasivat sen ja totesivat sen paskaksi,
    sain uuden samantien.

    Tilaukset ovat tulleet ilmoitetussa ajassa.
    Pari tuotepalautusta on tehty ja rahat hyvitetty tilille asianmukaisesti.
    Itse liikkeessä käydessäni on saanut ihan ok palvelua.

    Onhan liikkeen valikoimat kasvaneet vuosivuodelta.
    Näyttää jatkuvasti tulevan uuttahilavitkutinta valikoimiin.

    Toistaiseksi näillä eväillä mennään.
    Asiakkaana ollut lähes 20 vuotta.

  • TOIMINNALLE ON MYÖS MINULTAKIN RISUJA ANNETTAVA. 18pv olen odottanut pyykinpesukonetta tuloksetta ja kahdesti soittanut selkeää vastausta ei asiakas palvelusta saa. Puhelut 010 numeroon lisää laitteille hintaa. Taidan siirtyä paikkakunnan tarjoamiin tuotteisiin. Pettymyt Mummeli

    • peru ihmeessä mummeli ostosesi, jos sinulle ei ole luvattu erityisen halvalla.

      minusta sieltä ei ole viisasta ostaa jos ei saa erityisen halvalla ja vain sellaista tavaraa josta ei koidu koskaan ongelmaa.

      minusta "hankala" kauppa selvittää yhtään mitään, mutta eihän 98 % nykytavarasta tule koskaan mitään vikaa.

      Meillä se vikaprosentti on ollut useat kymmenet vuodet ja edeleen tasan 0%.
      Tälläkin hetkellä videokamerat kuvaa 8 ja 10 vuotta autossa joka päivä, ei mitään vikoja,


SEISKA.FI

  • Avoimesti yhdessä! Big Brother Suomessa seksipuuhillaan hämmästyttäneet Jukka ja Eevis ostoksilla Itä-Helsingissä - katso kuva!
  • Playboy-kuvan kaksi versiota! Erika Helin lisäsi itsestään someen sensuroidun version - kuvaaja täysin sensuroimattoman!
  • BB-Valvomo: Big Brotherin voittanut Kristian on vapaaehtoisesti koditon: myös tyttöystävä luopui yhteisestä kodista – Niko Saariselta hämmentynyt reaktio!

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.