Minulle tapahtui IHME!

ihmeellistä

Olin etsimässä puhelinnumeroa virastoon jonne aioin soittaa, ja näppäilin numeron valmiiksi näytölle, ja sitten jatkoin tekemisiäni. Noin puolen tunnin kuluttua tästä puhelin soi MINULLE PÄIN, ja tämän viraston ihminen soittaa MINULLE, minun asiasta! Uskomatonta. MIten tämä voi olla mahdollista? En varmasti tehnyt puhelimelleni mitään sen jälkeen, kun näppäilin sen kännykän näytölle valmiiksi. Ajattelin soitella myöhemmin, ehkä huomenna virastoon, ja hoitaa rästiytyvän asiani.

Mutta todella hieno homma kun tämä virastotäti soitti minulle. Otetaan kaikki hyvä vastaan, epäröimättä ja epäilemättä, eikö. Sain selvyyden asiaani joka muuten olisi painanut minua yön aikana varmasti, koska homma pitää selvittää kuitenkin jossain vaiheessa. Nyt työ on jo puolitiessä.

Jos Jumala tämän teki mulle, niin olen iki-onnel-linen. Lalalaa. Nyt tuli sellanen olo, että mitäkähän Jumalalla on varattuna kaikille jotka uskoo, pääsiäisen varalle, varmaan jotain ihmeellistä ja ihanaa ... muistakaa rukoilla ja uskoa, ja olla mieleltänne ja sielultanne aina sydämessänne valmiita ja otollisia Jumalalle, ja hänen edessä. Kiitos Jeesus, sinua sydämessä rakastaen, niin kovasti. Tule jo!

8

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihmeellistä

      Niin semmonen piti vielä sanomani että kun tuo Vladimir Putinkin on vetämässä joukkojaan Syyriasta pois ... että onko rauha tulossa takaisin maailmaan? Oliko tuo puhelukin minulle ja muillekin merkki siitä, että jotain tapahtuu ja aukeaa positiiviseen suuntaan henkimaailmassa? Toivottavasti. Ollaanhan avoimin mielin ja katsotaan, mitä tapahtuu ...

    • hyväjeesus

      Niin kun painaa numerot usein soittikin siinä samalla. Oot kuunnellut soitamme takaisinpäin viestin siinä numero tallentuu heille . Mutta mun oli rahat loppu ja Jeesus johdatti kauppaan missä maistiaisia niin nälkäkin meni . Joskus käy hyvin. Ei tuu rauhaa kun Jeesus sanoo loppuun asti on sotia . Armageddon videoita maagog saa vuokraamoista myös Ilmestyskirja ja paavalivideoita . Suomeksi har mageddon mutta se on sotienlaakso kansatkokoontuu laakso paikka on Israelissa ja sinne kaatuu koko joukko . Jeesus tulee .

      • ihmeellistä

        "Oot kuunnellut soitamme takaisinpäin viestin siinä numero tallentuu heille"

        En kerennyt soittaa sinne virastoon vielä ollenkaan. Siis, näppäilin numeron vain valmiiksi näytölle. Ja tämä on ihmeellistä! Kiva kun sait maistiaisia kaupasta. Jeesus tulee, joko hitaasti, mutta välillä tosi nopeasti. Mulla on kyllä siis todella iloisen odottava olo nyt! Ihan hihkun sisimmässäni. Jotain hauskaa tapahtuu kyllä kohta meille kaikille. Herra tekee meille kohta paljon kivaa ja ihmeellistä. Usko pois!


      • ajattele.positiivisesti

        Jotaina hauskaa, positiivista.


    • Ei tämä minusta ihmeeltä vaikuta, vaan ns. puhelintelepatian muunnelmalta. Puhelintelepatia on eräs prekognition eli ennaltatietämisen muoto ja tarkoittaa sitä, että puhelimen soidessa henkilö tietää ennalta, kuka soittaa. Puhelintelepatia on yleisintä sellaisten ihmisten välillä, joilla on voimakas tunneside toisiinsa.

    • Joo, ei tää mikään ihme ole, se on vain yhteensattuma. Ihme on sellainen tapahtuma jolla ei ole rationaalista selitystä. Tällä tapahtumalla on rationaalinen selitys - virasto soitti. Piste.

      • ok.sitten

        Hyvä.


    • IhmeellinenElämäSilti

      Hei kuulkaattes nyt mun pitää pyytää anteeksi(-: ! Siis kun mun puhelin soi niin mä luulin sen virastotädin soittavan minulle, mutta se olikin yks mun kaveri joka yritti soittaa :-), ja sitten mä sähläsin kännykän kanssa ja puhelu katkesi, ... ja se jotenkin yhdistyi suoraan ... sille virastotädille se puhelu! (-: Joten siis ei ollutkaan ihmeestä kysymys!

      Pahoillani olen! Olin siis ihan tosissaan varma, että ihme tapahtui! Pettymys oli suuri kun honasin homman! En silti aio antaa :-) periksi! Jos 99% on "ihmeistä" tällaisia, niin kyllä se yksi prosentti vielä joskus napsahtaa kohdalle ... ??? ... !!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      127
      1894
    2. Se ääni ja

      Olemus vaan, kyl teis jotain samaa on ja samoja luonteenpiirteitäkin löytyy vaikka paljon on höpöäkin mukana 😍😂🤭 vaik
      Ikävä
      13
      1764
    3. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      117
      1363
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1166
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      67
      1154
    6. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      201
      1098
    7. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      63
      943
    8. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      913
    9. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      50
      881
    10. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      178
      880
    Aihe